گردے کی بیماری، الزائمر کے خطرے کو کم کرے ۔۔ انگور کا یہ چھوٹا سا دانہ صحت کا بیش بہا خزانہ

انگور کو دنیا کی قدیم ترین پھلوں کی فصلوں میں سے ایک کے طور پر جانا جاتا ہے، جو کہ ہائی کولیسٹرول اور دل کی بیماری اور بہت سی دوسری بیماریوں سے لڑنے کے لیے بہترین اینٹی آکسیڈینٹس سے مالا مال ہیں۔ یہ سبز، سرخ، جامنی اور کالے رنگ میں موجود ہیں۔
اس کے علاوہ ، یہ آئرن اور پوٹاشیم کا ایک اچھا ذریعہ ہے، جو خون کی کمی اور پٹھوں کے درد کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔ سرخ یا جامنی رنگ کے انگور کا انتخاب کریں، کیونکہ ان میں صحت مند مرکبات کی زیادہ مقدار ہوتی ہے۔

انگور میں صحت کے فوائد:

1۔ ہڈیوں کی صحت:

ٹیکساس وومنز یونیورسٹی کی جانب سے کی گئی ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ انگور کا روزانہ استعمال گھٹنوں کے درد سے نجات حاصل کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے، خاص طور پر وہ جو علامتی اوسٹیو ارتھرائٹس کی وجہ سے پیدا ہوتے ہیں۔ انگور میں اعلیٰ اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، جن میں سب سے اہم اور فائدہ مند پولی فینول کے نام سے جانا جاتا ہے، جو جوڑوں کی نقل و حرکت اور لچک کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتا ہے۔

2۔ کینسر سے بچاؤ:

انگور میں طاقتور اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جنہیں پولی فینول کہا جاتا ہے ، جو کہ پھیپھڑوں، غذائی نالی، گردن، منہ، لبلبے، اینڈومیٹریال، پروسٹیٹ اور بڑی آنت سمیت کئی قسم کے کینسر کو کم کرنے یا روکنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

3۔ ذیابیطس سے بچاؤ:

2013 میں شائع ہونے والی ایک تحقیق میں پتا چلا ہے کہ کچھ پھل،( لیکن جوس نہیں) بالغوں میں ٹائپ 2 ذیابیطس کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں ۔ مطالعہ کے دوران، کم از کم 6.5 فیصد شرکاء کو ذیابیطس ہوا، لیکن تحقیق سے پتہ چلا کہ انگور، بلیو بیری، سیب، کشمش یا ناشپاتی کے ہفتہ میں 3 دفعہ کھانے سے ٹائپ 2 ذیابیطس کا خطرہ 7 فیصد تک کم ہو جاتا ہے۔

4۔ آنکھوں کی صحت:

یونیورسٹی آف میامی، فلوریڈا کے ذریعہ کی گئی ایک تحقیق کے مطابق ، انگورآنکھوں کی صحت کو فروغ دینے میں مدد کرتے ہیں۔ آپ کے کھانے کی منصوبہ بندی میں انگور کو شامل کرنے کے نتیجے میں سوزش پروٹین کی کم سطح، اور ریٹینا میں حفاظتی پروٹین کی زیادہ مقدار ہوتی ہے، جو آنکھ کا وہ حصہ ہے جس میں روشنی کا جواب دینے کے ذمہ دار خلیات ہوتے ہیں، جنہیں فوٹو ریسیپٹرز کہا جاتا ہے۔

5۔ دل کی بیماری کی روک تھام:

انگور آپ کے خون میں نائٹرک آکسائیڈ کی سطح کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے، اس لیے خون کے جمنے کو روکتا ہے۔ انگور آپ کے دل کے دورے کے امکانات کو کم کرنے کا ایک مؤثر طریقہ ہے۔ اس کے علاوہ، انگور میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس ایل ڈی ایل کولیسٹرول کے آکسیڈیشن کو روکتے ہیں، جو خون کی نالیوں میں رکاوٹ ڈالتا ہے، اورشریانوں کی رکاوٹ کھولنے میں اہم معاون کے طور پر جانا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ، انگور میں فلیونائڈزکی بڑی مقدار بھی ہے، جو انگور کو ان کا رنگ دیتا ہے، لیکن ایک بہت طاقتور اینٹی آکسائڈنٹ بھی ہیں۔

6۔ الزائمر کے خطرے کو کم کریں:

ایمیلائڈل۔ بیٹا، جو کہ انگور میں موجود ایک فائدہ مند پولی فینول ہے، الزائمر کے مرض میں مبتلا مریضوں میں ریسویریٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ مطالعات نے تجویز کیا ہے کہ انگور دماغی صحت کو بڑھانے اور اعصابی بیماریاں کم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔
برٹش جرنل آف نیوٹریشن میں شائع ہونے والی ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ انگور کا رس ان بوڑھے افراد کے دماغی افعال کو بھی بہتر بنا سکتا ہے جو پہلے ہی ہلکی پھلکی دماغی کمزوری میں مبتلا ہیں۔ اعصابی نظام اور انگور کے اجزاء کے درمیان صحیح تعلق کا تعین کرنے کے لیے فی الحال مزید تحقیقات کی جا رہی ہیں۔

7۔ گردے کی بیماری کا علاج:

انگور، جس میں پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، پیشاب کے ذریعے یورک ایسڈ کی وجہ سے ہونے والی تیزابیت کو کافی حد تک کم کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، یہ یورک ایسڈ کو ختم کرنے میں مدد کرتے ہیں، اس طرح گردوں پر دباؤ اور تناؤ کو کم کرتے ہیں۔ انگور آپ کے جسم پر صفائی کا اثر رکھتے ہیں، اور ان میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس آپ کے جسم کے تمام سسٹمز کو فائدہ پہنچا سکتے ہیں۔

اپنی خوراک میں انگور کو کیسے شامل کریں:

انگور کے بہت سے صحت کے فوائد کے علاوہ، یہ ضروری معدنیات اور وٹامنز اے، بی6 ،بی 12، وٹامن ڈی،وٹامن سی، آئرن، میگنیشیم، کیلشیم اور وٹامنز سے بھی بھرے ہوتے ہیں۔ لیکن، آپ کو انگور پر زیادہ انحصار نہیں کرنا چاہئے کیونکہ ان پھلوں میں چینی بھی ہوتی ہے۔
بہتر فوائد کے لیے آپ کو ہمیشہ مکس پھل استعمال کرنا چاہیے۔ لیکن، اگر آپ اکیلے انگور کھا رہے ہیں، تو روزانہ سرونگ 2-3 کپ ہو سکتی ہے، کیونکہ 1 کپ میں تقریباً 15-20 انگور ہوتے ہیں۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    484 Views    |    17 Aug 2022

Comments/Ask Question

Read Blog about گردے کی بیماری، الزائمر کے خطرے کو کم کرے ۔۔ انگور کا یہ چھوٹا سا دانہ صحت کا بیش بہا خزانہ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (گردے کی بیماری، الزائمر کے خطرے کو کم کرے ۔۔ انگور کا یہ چھوٹا سا دانہ صحت کا بیش بہا خزانہ) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.