بالی ووڈ سے فلم آفر ہوئی جو میں نے ٹھکرا دی کیونکہ ۔۔ پاکستانی گلوکار نے اداکارہ کترینہ کیف کے ساتھ فلم میں کام کیوں نہ کیا؟ انکشاف کردیا

پاکستان کے معروف گلوکار اور پنجابی موسیقی کے ایک بڑے لیجنڈ ابرار الحق نے کترینہ کیف کے ساتھ کام کرنے کی فلم کی آفر سے متعلق انکشاف کیا۔ کترینہ کیف بالی ووڈ کی ایک بہت بڑی سپر اسٹار اداکارہ ہیں جو اب دو دہائیوں سے اپنے شاندار کیریئر کو برقرار رکھنے میں کامیاب رہی ہیں۔

ابرار الحق کی موسیقی دنیا بھر کی طرح بھارت میں بھی سنی جاتی ہے اور حال ہی میں کرن جوہر کی فلم نے ان کا گانا نچ پنجابن چرایا جو کافی ہٹ ہوا۔

گلوکار نے حال ہی میں ایک پوڈ کاسٹ میں شرکت کی جہاں انہوں نے کچھ انکشافات کیے ہیں۔

ابرار الحق نے انکشاف کیا کہ انہیں گزشتہ برسوں میں بالی ووڈ سے کئی فلم کی آفرز موصول ہوئیں۔ انہوں نے کہا کہ انہیں فلموں کے ساتھ ساتھ البمز کی بھی آفرز ملی ہیں۔

ابرار الحق نے یہ بھی بتایا کہ اسے ایروز کی طرف سے ایک آفر ملی جس سے اس نے انکار کر دیا اور وہ حیران رہ گئے اور اسے بتایا کہ کسی نے انہیں کبھی نہیں کہا۔ انہیں کترینہ کیف کے ساتھ فلم کی آفر بھی ملی جسے انہوں نے ٹھکرا دیا جبکہ ان کے دوستوں کی جانب سے آفر قبول کرنے کے تجویز بھی پیش کی گئی تھی۔

آفر قبول کیوں نہ کی ابرار الحق نے بتایا کہ وہ معاہدے کی شرائط کو نہیں سمجھ سکے۔ گلوکار نے بتایا کہ ان کی کچھ شرائط تھیں کہ جیسے میں کشمیر پر بات نہ کروں اور فلاں بات نہ کروں۔

ابرار الحق نے انہیں جواب دیا کہ وہ ایسی جگہ کام نہیں کر سکتے جہاںان کے لیے آزادی اظہار کا آپشن نہ ہو۔ اس لیے انہوں نے کترینہ کیف کے ساتھ فلم بھی نہیں کی۔

Abrar Ul Haq Refuses Offer To Work With Katrina Kaif

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Abrar Ul Haq Refuses Offer To Work With Katrina Kaif and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Abrar Ul Haq Refuses Offer To Work With Katrina Kaif to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Zain  |   In News  |   0 Comments   |   2968 Views   |   25 Apr 2024
About the Author:

Zain is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Zain is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 June 2024)

بالی ووڈ سے فلم آفر ہوئی جو میں نے ٹھکرا دی کیونکہ ۔۔ پاکستانی گلوکار نے اداکارہ کترینہ کیف کے ساتھ فلم میں کام کیوں نہ کیا؟ انکشاف کردیا

بالی ووڈ سے فلم آفر ہوئی جو میں نے ٹھکرا دی کیونکہ ۔۔ پاکستانی گلوکار نے اداکارہ کترینہ کیف کے ساتھ فلم میں کام کیوں نہ کیا؟ انکشاف کردیا ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بالی ووڈ سے فلم آفر ہوئی جو میں نے ٹھکرا دی کیونکہ ۔۔ پاکستانی گلوکار نے اداکارہ کترینہ کیف کے ساتھ فلم میں کام کیوں نہ کیا؟ انکشاف کردیا سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔