وزن کم کرنا چاہتے ہیں لیکن بھوک برداشت نہیں ہوتی ۔۔ تو کچھ ایسے اسنیکس کھائیے جن سے بھوک بھی مٹ جائے اور وزن بھی نہ بڑھے

اس وقت زیادہ تر لوگ وزن کم کرنے کے مسئلے سے دوچار ہیں، اس سے چھٹکارا پانے کے لیے کچھ ڈائٹنگ کا انتخاب کرتے ہیں تو کچھ ورزشیں کرتے ہیں ۔ اس دوران ڈائٹنگ کرتے ہوئے بعض اوقات بہت زیادہ بھوک لگتی ہے ۔ یا پرہیز کرتے ہوئے، بعض اوقات بہت زیادہ طلب (کریونگ) ہوتی ہے. اگر آپ اپنی بھوک پر قابو رکھتے ہوئے خواہشات سے نجات حاصل کرنا چاہتے ہیں تو ایک آسان طریقہ ہے۔ کچھ غذائیں ایسی ہیں جو جسم میں کیلوریز نہیں بڑھاتی بلکہ وافر توانائی فراہم کرتی ہیں اور پیٹ کو بھرا رکھتی ہیں۔ اس سے بار بار بھوک نہیں لگتی۔

وزن کم کرنے کے لیے آپ کی خوراک سب سے اہم ہے۔ اس کے لیے، آپ کو دن کے دوران استعمال کرنے سے زیادہ کیلوریز جلانی ہوں گی۔ اگر آپ ایک دن میں بہت زیادہ کیلوریز کھا رہے ہیں اور بہت کم کیلوریز جلا رہے ہیں تو ورزش آپ کا وزن کم نہیں کرے گی۔ اس لیے آپ کو اپنی کھانے کی عادات کو کنٹرول کرنا چاہیے۔ آپ کی خوراک اور کھانے کی عادات آپ کی صحت کو بہت متاثر کرتی ہیں۔ پرہیز کے دوران اگر آپ کو بھوک بہت لگتی ہے تو آپ اسے کنٹرول نہیں کر سکتے تو ہم آپ کو ایسی غذائیں بتانے جارہے ہیں جو آپ کو پیٹ بھرنے کے ساتھ ساتھ بار بار بھوکا محسوس کرنے سے بھی محفوظ رکھیں گے۔

پروٹین اور فائبر کی مقدار کو کم کرنا برابر بھوک کا باعث بنتا ہے۔ آپ غذائیت سے بھرپور کھانا نہیں کھاتے جس کی وجہ سے آپ کو بار بار بھوک لگتی ہے۔ پروٹین اور فائبر سے بھرپور کھانا کھانے سے معدہ زیادہ دیر تک بھرا رہتا ہے اور جسم میں توانائی برقرار رہتی ہے۔ اکثر لوگوں کی بھوک ایک جیسی ہوتی ہے، اگر آپ ان خواہشات سے چھٹکارا پانا چاہتے ہیں تو یہ غذائیں کھائیں۔

1۔ چنے:

چنے کو صحت بخش غذا میں شامل کیا جاتا ہے۔ چنے کھانے سے جسم کو پروٹین اور فائبر کی وافر مقدار ملتی ہے۔ اس کی وجہ سے آپ کو زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگتی۔ پروٹین کو ہضم ہونے میں وقت لگتا ہے جس سے بھوک کم ہوتی ہے۔ وٹامنزبی سے بھی بھرپور ہوتے ہیں۔ یہ آپ کے لیے بہترین ناشتہ ہے۔

2۔ بادام:

جب بھوک لگے تو بادام کھائیں۔ یہ جسم کو وٹامن ای، میگنیشیم، اینٹی آکسیڈنٹس، صحت مند چکنائی، پروٹین اور فائبر فراہم کرتا ہے۔ پروٹین اور فائبر سے بھرپور غذائیں کھانے سے آپ کا پیٹ بھرا رہتا ہے اور آپ کو زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگتی۔

3۔ چھاچھ:

آپ بھوک مٹانے کے لیے چھاچھ پی سکتے ہیں۔ چھاچھ پینے سے جسم ہائیڈریٹ رہتا ہے اور بھوک بھی کم ہوتی ہے۔ دہی سے بنی چھاچھ پروبائیوٹکس سے بھرپور ہوتی ہے۔ اس میں چھینے کی زیادہ مقدار ہوتی ہے۔ کچھ لوگ کھانے کے بعد چھاچھ بھی پیتے ہیں تاکہ انہیں کھانا ہضم کرنے میں مدد ملے۔ چھاچھ میں موجود کیلشیم اور پروٹین آپ کو زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگنے دیں گے۔

4۔ سبزیوں کا جوس:

سبزیاں آپ کی بھوک مٹانے کا بہترین آپشن ہیں۔ اس کی وجہ سے جسم کو مناسب غذائیت ملتی ہے۔ آپ سبزیوں کے جوس کے ساتھ فلیکس سیڈ بھی کھا سکتے ہیں۔ سبزیاں اینٹی آکسیڈنٹس اور فائبر سے بھرپور ہوتی ہیں۔ سبزیوں کا جوس پینے کے بعد زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگتی۔ اس سے معدہ، ہاضمہ اور جسم صحت مند رہتا ہے۔

5۔ ناریل:

آپ بھوک کو کم کرنے کے لیے ناریل بھی کھا سکتے ہیں۔ ناریل میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو کھانے کے بعد آپ کو زیادہ دیر تک بھوک محسوس نہیں ہونے دیتی۔ ناریل میں ایسے بہت سے عناصر پائے جاتے ہیں جو جسم میں جمع چربی کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ ناریل کھانے سے بھی تیزی سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    788 Views    |    01 Sep 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about وزن کم کرنا چاہتے ہیں لیکن بھوک برداشت نہیں ہوتی ۔۔ تو کچھ ایسے اسنیکس کھائیے جن سے بھوک بھی مٹ جائے اور وزن بھی نہ بڑھے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (وزن کم کرنا چاہتے ہیں لیکن بھوک برداشت نہیں ہوتی ۔۔ تو کچھ ایسے اسنیکس کھائیے جن سے بھوک بھی مٹ جائے اور وزن بھی نہ بڑھے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.