کیک پیسٹری اور آئسکریم کی جان ۔۔ ونیلا سے صرف ذائقہ ہی نہیں صحت کے بھی 9 زبردست فوائد

ونیلا کیا ہے؟ونیلا دنیا بھر میں بہت سے مختلف پکوان کی تیاریوں میں ایک انتہائی مقبول جزو ہے، اور ونیلا کی خوشبو زیادہ تر لوگوں کو اپنی طرف کھینچ لیتی ہے لیکن ونیلا کی عالمی سطح پر بہت سی مختلف شکلوں میں مانگ ہے، نہ صرف کھانے کی تیاری میں بلکہ قدرتی علاج میں بھی۔

ونیلا کے فوائد:دل کی صحت کو بہتر بنا سکتا ہے:

ونیلا کے دل پر اثرات پر تحقیق، خاص طور پر اس کے فعال جزو وینیلن، نے یہ ثابت کیا ہے کہ یہ جسم میں کولیسٹرول کی سطح کو ناپ تول کر سکتا ہے۔ یہ دل کے دورے اور فالج کے زیادہ خطرے والے لوگوں کے لیے بہت اہم ہے، کیونکہ کم کولیسٹرول ایتھروسکلروسیس ، شریانوں میں سوزش اور خون کے جمنے کو روک سکتا ہے ۔

شفا یابی کے خواص ہو سکتے ہیں:

ونیلا اینٹی آکسیڈنٹس سے مالا مال ہے، جو جسم کے ارد گرد خلیات اور بافتوں کے ٹوٹنے کو روکنے میں مدد کر سکتا ہے، اور جسم کی قدرتی افزائش کو تحریک دیتا ہے۔ مزید یہ کہ اس علاج کی ممکنہ طور پر اینٹی بیکٹیریل نوعیت کا مطلب یہ ہے کہ یہ آپ کے مدافعتی نظام کی حفاظت کر سکتا ہے اور جسم پر دباؤ کو کم کر سکتا ہے، جس سے چوٹ یا بیماری سے صحت یاب ہونا بہت آسان ہو جاتا ہے۔

سوزش کو کم کر سکتا ہے:

صدیوں سے، ونیلا متعدد شکلوں میں پورے جسم میں سوزش کو کم کرنے کے لیے استعمال ہوتا رہا ہے۔ یہ جگر کی سوزش کے لیے خاص طور پر موثر ہے، جو کہ متعدد وجوہات کی بناء پر ہو سکتا ہے، خاص طور پر اگر آپ بہت زیادہ الکوحلک ڈرنک لیتے ہیں۔ وینلن اس علاج کے فائدہ مند اثرات کا ایک اہم حصہ ہے اور جوڑوں کے درد، گاؤٹ اور دیگر سوزش کی حالتوں کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

بالوں کی دیکھ بھال :

ونیلا کو اکثر حفظان صحت اور خوبصورتی کی مصنوعات میں شامل کیا جاتا ہے کیونکہ اس کے بالوں اور جلد پر بہت سے اثرات ہوتے ہیں ۔ اگر آپ بار بار پھٹنے والے سِروں یا بالوں کے گرنے کا شکار ہیں، تو اس کے تیل کو کسی قسم کےآئل میں لگانے سے بالوں کومضبوط بنایا جا سکتا ہے اورسرمیں خون کا بہاؤ بہتر کیا جا سکتا ہے، بالوں کی نشوونما اور خوبصورتی کے لحاظ سے ان میں اضافہ ہوتا ہے۔

مہاسوں کو روک سکتا ہے:

ان لوگوں کے لئے جو باقاعدگی سے ایکنی اور مہاسوں کے ساتھ جدوجہد کرتے ہیں۔ خوش قسمتی سے، اس فائدہ مند پھول کی اینٹی بیکٹیریل نوعیت اسے پمپلز کے خلاف لڑنے میں مدد دیتی ہے، کیونکہ یہ بنیادی انفیکشن کو ختم کر سکتا ہے اور جلد کی شفا یابی کے عمل کو تیز کر سکتا ہے۔ یہاں تک کہ یہ مہاسوں کے داغوں کو بھی کم کر سکتا ہے۔

اضطراب و بےچینی کو دور کر سکتا ہے:

اگرچہ کچھ لوگ اروما تھراپی کے بارے میں شکوک و شبہات کا شکار رہتے ہیں ، لیکن کچھ بہترین قدرتی علاج صرف ہماری ولفٹری سینس کے ذریعے اثر ڈال سکتے ہیں۔ ونیلا کی خوشبو، حقیقت میں، دماغ پر براہ راست اثر ڈالتی ہے اور سکون پیدا کرتی ہے۔ لہذا، اضطراب اور تناؤ کے لیے بہترین اور قابل رسائی علاج میں سے ایک ہو سکتا ہے۔

وزن کم کرنے میں مدد:

کچھ تحقیق نے ونیلا کو وزن کم کرنے میں مددگار قرار دیا ہے، اس کی ممکنہ طور پر بھوک کو دبانے والی خصوصیات کی وجہ سے۔ اس پودے کا نچوڑ کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے، آپ کے جسم اور میٹابولزم کو زیادہ موثر بنانے اور وزن میں کمی کے اہداف کو مؤثر طریقے سے سپورٹ کرنے کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔

سانس کے امراض:

جب آپ کھانسی، نزلہ، یا سانس کے انفیکشن سے لڑ رہے ہوتے ہیں، تو کسی بھی قسم کا ینالجیسک یا اینٹی سوزش مادہ مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ ونیلا کا عرق گرم پانی میں ملا کر گلے کو آرام پہنچانے میں مدد کر سکتا ہے اور گلے کو سکون کا اثر فراہم کرتا ہے۔ ممکنہ طور پر اینٹی بیکٹیریل خصوصیات کھانسی اور گلے کی سوزش کو کم کرتے ہوئے بنیادی انفیکشن یا بیماری کو ختم کرنے میں بھی مدد کر سکتی ہیں۔

صحت مند ہاضمہ :

ونیلا کو پوری تاریخ میں ہاضمہ کے افعال کو بہتر بنانے کے لیے استعمال کیا جاتا رہا ہے۔ اس جڑی بوٹی کی خوشبو متلی کے احساس کو پرسکون کرنے کے لیے جانی جاتی ہے، جب کہ ونیلا سے بھری جڑی بوٹیوں والی چائے آنتوں کی سوزش کو دور کرتی ہے اور قے، اسہال ، درد اور پیٹ کی خرابی کو روک سکتی ہے۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   615 Views   |   09 Sep 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about کیک پیسٹری اور آئسکریم کی جان ۔۔ ونیلا سے صرف ذائقہ ہی نہیں صحت کے بھی 9 زبردست فوائد and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (کیک پیسٹری اور آئسکریم کی جان ۔۔ ونیلا سے صرف ذائقہ ہی نہیں صحت کے بھی 9 زبردست فوائد) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.