تربوز کے چھلکے پھینکنے لگے ہیں تو ٹہریں۔۔ جانیں اس کے 5 جادوئی کمالات جو کریں آپ کی بڑی مشکل آسان

تربوز کے بارے میں تو سب ہی جانتے ہیں کہ یہ مفید ترین پھل ہے کیونکہ انتہائی اہم غذائی اجزاء اس میں شامل ہیں، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ اس پھل کے چھلکے میں پورے پھل کے اندر موجود غذائی اجزاء کا ایک بڑا حصہ ہوتا ہے، پھر بھی زیادہ تر لوگ بغیر سوچے سمجھے چھلکوں کو کچرے میں پھینک دیتے ہیں۔ تربوز کے چھلکے میں نہ صرف وہ تمام غذائی اجزاء ہوتے ہیں جو رس دار پھلوں میں پائے جاتے ہیں۔ اس سخت چھلکے میں کیلوریز کی کم سطح ہوتی ہے، لیکن وٹامن سی ، وٹامن اے ، وٹامن بی6 ، پوٹاشیم اور زنک کی زیادہ مقدار ہوتی ہے ۔ تربوز کے چھلکے میں کلوروفل ، سائٹرولین، لائکوپین ، امینو ایسڈز، اور فلیوونائڈز اور فینولک مرکبات کے ساتھ غذائیت بھی ہوتی ہے۔

تربوز کے چھلکے کے فوائد

تربوز کے چھلکوں کی سب سے زیادہ قابل ذکر صحت کے فوائد میں جلد کی ظاہری شکل کو بہتر بنانے ، مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے، بلڈ پریشر کو کم کرنے، وزن میں کمی میں مدد اور محفوظ حمل کو یقینی بنانے کی صلاحیت شامل ہے۔

1۔ جلد کی دیکھ بھال

یہ آپ کی عمر بڑھنے کے ساتھ ساتھ جھریوں، داغ دھبوں اور عمر کے ظاہری اثرات کو کم کرتا ہے۔ اس کے چھلکے کے اندرونی حصے کو اگر چہرے پر مساج کریں تو یہ جلد کو ٹائٹ کرکے شگفتہ بناتا ہے۔ لائکوپین اور دیگر فلیوونائڈز کی معقول مقدار کے ساتھ، اس پھل کے چھلکے میں اینٹی آکسیڈنٹس موجود ہیں، جو فری ریڈیکلز اورکم آکسیڈیٹیودباؤ کے اثرات کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔

2۔ ہائی بلڈ پریشر

اس چھلکے میں حیرت انگیز طور پر پوٹاشیم کی اعلیٰ سطح ہوتی ہے، جو کہ خون کی شریانوں اور شریانوں پر دباؤ اور تناؤ کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ آپ کو دل کے دورے ، فالج اور کورونری دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کر سکتا ہے۔

3۔ قوت مدافعت میں اضافہ کرے

اس چھلکے (1 کپ) کی ایک ہی سرونگ میں آپ کی روزانہ کی وٹامن سی کی 30 فیصد سے زیادہ ضرورت پوری کرنے کے ساتھ، یہ آپ کے مدافعتی نظام کو بڑا مضبوط بنا سکتا ہے، کیونکہ وٹامن سی خون کے سفید خلیات کی پیداوارکو متحرک کرنے میں مدد کرتا ہے۔ جو کہ آپ کے جسم میں انفیکشنزکے خلاف دفاع کی پہلی لائن ہے۔

4۔ وزن میں کمی

یہ غیر روایتی، کم کیلوری والا ناشتہ وزن کم کرنے کی کوششوں میں مدد کر سکتا ہے کیونکہ اس میں فائبرموجود ہوتا ہے۔ یہ آپ کوپیٹ بھرا محسوس کرنے میں مدد کر سکتا ہے، جبکہ میٹابولزم کو بھی متحرک کرتا ہے ، اور اس طرح آپ کی چربی جلانے کی دبی ہوئی صلاحیت کو بڑھاتا ہے تاکہ آپ کو ان پریشان کن پاؤنڈز میں سے کچھ کو کم کرنے میں مدد ملے۔

5۔ حمل میں مفید

کچھ مطالعات سے پتا چلا ہے کہ اس کے چھلکے میں پائی جانے والی قدرتی شکر صبح کی بیماری(الٹی، متلی) کی علامات کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہے ، ساتھ ہی ساتھ حمل سے متعلق کچھ سوجن کو بھی کم کرتا ہے، جو کہ پوٹاشیم کی زیادہ مقدار کی بدولت ہوتی ہے۔

تربوز کے چھلکے کا استعمال کیسے کریں؟

جیسا کہ ذکر کیا گیا ہے، تربوز کے چھلکے کا سخت اور ریشے دارخول اسے ناشتے کے طور پرمزیدار یا اشتہا انگیز بنانے میں ناکام ہوتا ہے۔ تاہم، آپ تربوز کو اسموتھیز اور جام میں تیار کر سکتے ہیں، اور آپ بعد میں استعمال کے لیے چھلکے کا اچار بھی بنا سکتے ہیں! آپ چھلکے کو صبح کے پھلوں کے شیک کے ساتھ بلینڈ کر سکتے ہیں، یا اس کی ساخت اور ذائقہ کو بہتر بنانے کے لیے اسے ایپل سائڈر سرکہ کے مکسچر میں، کچھ دیگر مصالحوں کے ساتھ شامل کر سکتے ہیں۔ بہت سے لوگ تربوز کی چھلکے سلاد میں بھی شیو کرتے ہیں یا فائبر سے بھرپور اور ذائقہ دار ٹریٹ کے لیے چھلکے کو سالسا میں کاٹتے ہیں۔ کچھ لوگ اس کے چھلکے کی سبزی بھی بنا کر کھاتے ہیں۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    984 Views    |    07 Jun 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about تربوز کے چھلکے پھینکنے لگے ہیں تو ٹہریں۔۔ جانیں اس کے 5 جادوئی کمالات جو کریں آپ کی بڑی مشکل آسان and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (تربوز کے چھلکے پھینکنے لگے ہیں تو ٹہریں۔۔ جانیں اس کے 5 جادوئی کمالات جو کریں آپ کی بڑی مشکل آسان ) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.