شوگر فری چیزیں کھاؤ کچھ نہیں ہوتا۔۔ ذیابیطس کے بارے میں پائی جانے والی وہ غلط فہمیاں جو لوگوں میں عام ہے، جانیں ماہرین کیا بتاتے ہیں؟

ہمارے یہاں ذیابیطس کے بارے میں کئی غلط فہمیاں پائی جاتی ہیں جن کا حقیقت سے کتنا لینا دینا ہے اس بات کا جائزہ لینا ضروری ہے۔ آئیے جانتے ہیں ماہرین نے اس طرز زندگی کی بیماری کے بارے میں کیا پردہ فاش کیا ہے۔

ذیابیطس، جو کہ طرز زندگی کی بیماری ہے، صحت کے ناقص انتخاب کی وجہ سے پیدا ہوتی ہے جس میں مٹھاس کا زیادہ استعمال اور ورزش کی کمی، بشمول دیگر بنیادی مسائل شامل ہیں۔

یہ دائمی بیماری اس وقت ہوتی ہے جب لبلبہ کافی انسولین پیدا نہیں کرتا، ایک ہارمون جو خون میں گلوکوز کو کنٹرول کرتا ہے، یا جسم کی انسولین کو مؤثر طریقے سے استعمال کرنے میں ناکامی ہوتی ہے۔

ماہر غذائیت لونیت بترا نے ذیابیطس کے بارے میں پانچ غلط فہمیوں کا ذکر کیا ہے جو در حقیقت افواہوں سے سچ بنتی جارہی ہیں اور جن کو ختم ہونا ضروری ہے۔ انھوں نے اسی حوالے سے اپنے انسٹاگرام پر ایک پوسٹ بھی شئیر کیا ہے جس میں انھوں نے لکھا ہے، ذیابیطس تیزی سے پھیلتا جا رہا ہے اور اسکے ساتھ ہی اس سے جڑی خرافات اور غلط فہمیاں بھی۔ آئیے آپ کو ذیابیطس کو بہتر طور پر سمجھنے میں مدد کے لیے کچھ حقائق بتاتے ہیں۔

کیا ورزش کرنا محفوظ نہیں ہے؟

لونیت بترا نے لکھا، باقاعدگی سے ورزش ذیابیطس کے انتظام کا ایک اہم حصہ ہے۔ ورزش آپ کے جسم کی انسولین کے لیے حساسیت کو بہتر بناتی ہے اور یہ آپ کی سطح کو کم کرنے میں آپ کی مدد کرے گی، یہ ایک ایسا عنصر ہے جو ذیابیطس کی سطح کا تعین کرنے میں مدد کرتا ہے۔

ایک بار خون میں شوگر کنٹرول ہو جائے تو دوا لینا بند کر سکتے ہیں؟

اس نے وضاحت کی کہ ٹائپ 2 ذیابیطس والے لوگ اپنے خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرنے کے قابل ہو سکتے ہیں لیکن ادویات کو روکنا نہیں چاہیے۔ ٹائپ 2 ذیابیطس والے کچھ افراد وزن کم کرنے، صحت بخش غذا کھانے اور باقاعدگی سے ورزش کرکے بغیر دوا کے اپنے بلڈ شوگر کو کنٹرول کرسکتے ہیں۔ چونکہ ذیابیطس تیزی سے پھیلنے والی دائمی بیماریوں میں سے ایک ہے۔ وقت گزرنے کے ساتھ، یہاں تک کہ اگر آپ صحت مند رہنے کے لیے درکار ہر چیز کی پیروی کر رہے ہیں، تب بھی آپ کو اپنے بلڈ شوگر کی سطح کو کنٹرول میں رکھنے کے لیے دوا کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

کیا ذیابیطس جان لیوا ہے؟

لونیت بترا نے وضاحت کی ہے، اگر اس پر قابو نہ پایا جائے تو دل کی بیماری اور فالج کی ایک بڑی وجہ بن سکتی ہے۔ ذیابیطس ایک سنگین بیماری ہے، لیکن مناسب دیکھ بھال کے ساتھ، آپ اپنی زندگی کو آسان بنا سکتے ہیں اور طویل عرصے تک زندہ رہ سکتے ہیں۔ جتنا آپ اس کے بارے میں سیکھیں گے، اتنا ہی بہتر آپ اپنا خیال رکھ سکتے ہیں اور پیچیدگیوں کو روک سکتے ہیں۔

ذیابیطس کے مریض شوگر فری اسنیکس یا کینڈی کھا سکتے ہیں؟

کسی بھی قسم کے ناشتے، یہاں تک کہ وہ جن کے بارے میں دعویٰ کیا جاتا ہے کہ چینی شامل نہیں ہے، مصنوعی مٹھاس پر مشتمل ہے۔ اگرچہ یہ نمکین یا کینڈی کم غذائیت کے حامل ہوتے ہیں، لیکن ان میں چربی زیادہ ہوتی ہے۔ لہذا، یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ ان کو کھانے سے پہلے غذائیت کے لیبل کو چیک کریں اور یہ بھی مشورہ دیا جاتا ہے کہ انہیں اعتدال میں لیں۔

Sugar Free Cheezain Khao Kuch Nhe Hoga

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Sugar Free Cheezain Khao Kuch Nhe Hoga and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Sugar Free Cheezain Khao Kuch Nhe Hoga to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In News  |   0 Comments   |   1713 Views   |   16 Jan 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 28 May 2024)

شوگر فری چیزیں کھاؤ کچھ نہیں ہوتا۔۔ ذیابیطس کے بارے میں پائی جانے والی وہ غلط فہمیاں جو لوگوں میں عام ہے، جانیں ماہرین کیا بتاتے ہیں؟

شوگر فری چیزیں کھاؤ کچھ نہیں ہوتا۔۔ ذیابیطس کے بارے میں پائی جانے والی وہ غلط فہمیاں جو لوگوں میں عام ہے، جانیں ماہرین کیا بتاتے ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ شوگر فری چیزیں کھاؤ کچھ نہیں ہوتا۔۔ ذیابیطس کے بارے میں پائی جانے والی وہ غلط فہمیاں جو لوگوں میں عام ہے، جانیں ماہرین کیا بتاتے ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔