یادداشت کو بہتر بنانے سے لے کر میٹابولزم کی صحت تک ۔۔ کھجور کھانا کس طرح مددگار ثابت ہو سکتا ہے

اپنی روزمرہ خوراک میں کھجور کو شامل کرنے کے فوائد

کھجور ہمارے یہاں پورا سال استعمال ہونے والی زبردست سوغات ہے، لیکن یہ جان کرآپ بھی حیران رہ جائیں گے کہ کھجورمیں مٹھاس، قدرتی مٹھاس سے کہیں زیادہ ہیں۔ جب کبھی میٹھے کی طلب ہو ایسے میں اگر آپ منہ میں کھجور ڈال لیں تو یہ آپ کا بہترین فیصلہ ہوتا ہے ۔ مٹھائی یا چاکلیٹ کھانے کے بجائے، کھجوریں کھانے سے کسی کو جلد فٹ اور صحتمند ہونے میں مدد مل سکتی ہے۔ خشک کھجوروں میں تازہ کھجوروں کے مقابلے میں قدرے زیادہ کیلوریز ہوتی ہیں، اور اس لیے کھجور کا استعمال کرتے ہوئے اسے زیادہ نہیں کھانا چاہیے۔ یہاں کھجور کے بارے میں کچھ صحت مند حقائق ہیں، جو آپ کو کھجور کی خریداری پر راضی کر سکتے ہیں۔

1۔ دماغی غذا :

کھجور انسانی دماغ کے کام کو بہتر بنانے میں مدد کرتی ہے۔ کھجور کھانے سے دماغی صحت بہتر ہوتی ہے اور الزائمر جیسی بیماریوں سے بھی بچا جا سکتا ہے۔ کھجور دماغ کی کارکردگی کو بڑھانے والی خصوصیات سے بھری ہوئی ہے جو دماغ میں سوزش کو کم کرنے کو یقینی بناتی ہے۔

2۔ بیماریوں سے لڑنے میں مدد کریں:

کھجور فلیوونائڈز اور کارٹینائڈز سے بھرپور ہوتی ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس بیماریوں سے لڑنے اور فری ریڈیکلز کو روکنے کی طاقت رکھتے ہیں ۔ کھجور میں بھرپور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات جسم کو بیمار نہیں ہونے دیتا اور اسے مستقل بیماری سے بچاتا ہے۔

3۔ انتہائی ریشہ دار فائبر کا عمدہ ذریعہ:

کھجور فائبر سے بھری ہوتی ہے۔ فائبر کی زیادہ مقدار ہاضمہ کی صحت کو بہتر بناتی ہے۔ یہ آنتوں کی حرکت کو بھی بڑھاتا ہے اور نظام ہاضمہ کوسکون پہنچاتا ہے۔ یقینی بناتے ہیں کہ شوگر۔ اس لیے شوگر کے مریضوں کو چاہیے کہ وہ اپنی خوراک میں بہت محدود مقدار میں اور صرف اپنے ڈاکٹر کی سفارش پر کھجور کو شامل کریں۔

4۔ ہڈی کو مضبوط بنائے:

کھجوریں مینگنیز، کاپر اور سیلینیم جیسے مائیکرو نیوٹرینٹس سے بھرپور ہوتی ہیں، جو ہڈیوں کی صحت کی نشوونما میں مدد دیتی ہیں۔ ہڈیوں کی صحت کی بیماریوں میں مبتلا ہونے پر اپنی خوراک میں کھجور کو شامل کرنے اور انہیں باقاعدگی سے کھانا ایک بہترین علاج ہے۔ کھجور کھانے سے آسٹیوپوروسس اور گٹھیا جیسی بیماریوں سے بچاؤ میں بھی مدد ملتی ہے۔

5۔ خون کی کمی کو پورا کرے:

آئرن کی کمی کا شکار افراد کو روزانہ کھجور کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے، کیونکہ یہ خون میں ہیموگلوبن کی مقدار بڑھانے میں مدد دیتی ہے اور خون کی کمی سے لڑنے کی طاقت رکھتی ہے۔ کھجوریں وہ قدرتی آئرن سپلیمنٹس ہیں جو خون کی کمی کے ہر مریض کو اپنے ہیموگلوبن کی سطح کو بڑھانے کے لیے لینا چاہیے۔ اگرچہ مارکیٹ میں دستیاب آئرن سپلیمنٹس سائڈ ایفیکٹس کی فہرست کے ساتھ آتے ہیں، جبکہ کھجوریں بے ضرر ہیں۔
کھجوریں ایک لمبی شیلف لائف رکھتی ہیں اور اگر ٹھنڈی اور خشک جگہ پررکھی جائیں تو وہ ٹھیک رہتی ہیں۔ کھجور کا باقاعدگی سے استعمال خون کی گردش کو بہتر بنانے اور بلڈ شوگر کی سطح کو برقرار رکھنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ لیکن کیلوریز میں زیادہ ہونے کی وجہ سے، یہ اعتدال میں کھانا چاہئے

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    1937 Views    |    13 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about یادداشت کو بہتر بنانے سے لے کر میٹابولزم کی صحت تک ۔۔ کھجور کھانا کس طرح مددگار ثابت ہو سکتا ہے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (یادداشت کو بہتر بنانے سے لے کر میٹابولزم کی صحت تک ۔۔ کھجور کھانا کس طرح مددگار ثابت ہو سکتا ہے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.