متلی کو روکتا ہے اور جسم میں پانی کی کمی نہیں ہونے دیتا.. گرمی میں ادرک کا قہوہ کیوں پینا چاہیے؟ جانیں 5 فائدے

ادرک کا قہوہ عام طور پر سردیوں میں پیا جاتا ہے تا کہ جسم نزلہ زکام وغیرہ سے محفوظ رہے۔ البتہ اس حیرت انگیز جڑ کے فائدے گرمی کے موسم میں بھی کم نہیں ہیں۔ آئیے جانتے ہیں گرمی کے موسم میں ادرک کا قہوہ بنا کر پینے سے کیا فائدے حاصل کیے جاسکتے ہیں۔

پانی کی کمی نہیں ہونے دیتا

گرمی کے دنوں میں ہائیڈریٹ رہنا بہت ضروری ہے، اور ادرک کا قہوہ جسم کو معدنیات اور نمی پہنچانے کا بہترین زریعہ ہے۔ یہ پیاس کی شدت کو کنٹرول کرتا ہے۔

ہاضمے تیز کرتا ہے

ادرک طویل عرصے سے ہاضمے کے مسائل کے لیے قدرتی علاج کے طور پر استعمال ہوتا رہا ہے۔ ادرک کا پانی پینے سے پیٹ کی خرابی، اپھارہ کم کرنے اور بدہضمی کو دور کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ گرمی کے موسم میں متلی، الٹی، سر چکرانے اور بھاری پن کی کیفیات کو کم کرتا ہے

ٹھنڈک کی خصوصیات

ادرک کو ٹھنڈے اور برف والے مشروب کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے، ادرک کا پانی جسم کے درجہ حرارت کو کنٹرول کرنے اور ٹھنڈک کا احساس فراہم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ یہ گرم آب و ہوا میں یا گرمی کی لہروں کے دوران خاص طور پر فائدہ مند ہو سکتا ہے۔

مدافعتی نظام بہتر کرتا ہے

ادرک میں بعض مرکبات ہوتے ہیں، جیسے جنجرول، جو اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات رکھتے ہیں۔ ادرک کا پانی پینے سے آپ کا مدافعتی نظام تیز ہوتا ہے جو گرمیوں کے دوران ضروری ہے کیونکہ جب لوگ بیرونی سرگرمیوں میں مشغول ہوتے ہیں اور انفیکشن کا زیادہ شکار ہو سکتے ہیں۔

وزن میں کمی

صحت مند وزن کو برقرار رکھنا مجموعی صحت کے لیے اہم ہے۔ ادرک کا پانی متوازن غذا اور صحت مند طرز زندگی کا حصہ بن سکتا ہے۔ یہ میٹابولزم کو بڑھانے، بھوک کو کم کرنے، اور وزن کم کرنے کی کوششوں میں مدد کر سکتا ہے۔

Adrak Kehwa Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Adrak Kehwa Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Adrak Kehwa Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   892 Views   |   07 Jul 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 02 March 2024)

متلی کو روکتا ہے اور جسم میں پانی کی کمی نہیں ہونے دیتا.. گرمی میں ادرک کا قہوہ کیوں پینا چاہیے؟ جانیں 5 فائدے

متلی کو روکتا ہے اور جسم میں پانی کی کمی نہیں ہونے دیتا.. گرمی میں ادرک کا قہوہ کیوں پینا چاہیے؟ جانیں 5 فائدے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ متلی کو روکتا ہے اور جسم میں پانی کی کمی نہیں ہونے دیتا.. گرمی میں ادرک کا قہوہ کیوں پینا چاہیے؟ جانیں 5 فائدے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔