پیازمیں مردانہ بانجھ پن دور کرنے کی حیرت انگیزصلاحیت موجود ہے ۔۔ بہت سی بیماریوں کا واحد علاج

سفید پیاز کی خصوصیات:

پیاز کی بھی بہت سی قسمیں ہیں جن میں سفید، سرخ، گلابی اور پیلا پیاز کی اہم اقسام ہیں۔ پیاز میں قدرت نے علاج کی انمول خصوصیات رکھی ہیں۔ اس میں بےشمار بیماریوں کا علاج موجود ہے لیکن آج ہم اس کی خاص خصوصیت کی بات کریں گے جو کہ نامردی دور کرنے کی طاقت ہے۔ پیاز میں مردانہ بانجھ پن دور کرنے کی خصوصی طاقت ہے۔ آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں۔

سفید پیاز جنسی مسائل کو حل کرتا ہے:

سفید پیاز میں پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ اس لیے گرمیوں میں اسے کھانے سے گرمی سے بچا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ سفید پیاز میں جنسی امراض کی تشخیص کی حیرت انگیز صلاحیت موجود ہے۔ سفید پیاز کو طاقت بڑھانے والا بھی سمجھا جاتا ہے۔ سفید پیاز سیکس سے متعلق مسائل کے لیے ایک موثر دوا ثابت ہوئی ہے جس میں سفید پیاز خاص طور پر مردوں کی خفیہ بیماریوں کو دور کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ پیاز مردوں کی نامردی کو دور کرتا ہے۔ اور سفید پیاز کو گھی کے ساتھ کھانے سے ہر قسم کے جنسی مسائل دور ہو جاتے ہیں، یہی نہیں سفید پیاز کے رس میں ادرک کا رس، شہد اور گھی ملا کر صبح و شام ایک ایک چمچ لگاتار 21 دن تک استعمال کرنے سے جنسی مسائل دور ہوجاتے ہیں۔

سفید پیاز نامردی دور کرے:

سفید پیاز نامردی دور کرتا ہے 100 گرام عجمہ پیاز کے رس کے برابر ملا کر دھوپ میں خشک کریں۔ یہ عمل تین بار کرکے پاؤڈر بنالیں۔ ایک چمچ پاؤڈر میں 5 گرام گھی اور 5 گرام چینی ملا کر پینے سے نامردی ختم ہو جاتی ہے۔ تاہم یہ تمام تجربات کرنے سے پہلے آپ کو اپنے جسم کی صلاحیت کو چیک کرنا چاہیے۔ یہ بھی مشورہ دیا جاتا ہے کہ اگر ضروری ہو تو ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

100 گرام سفید پیازمیں 1.2 جی پروٹین، 11.1 ملی گرام کاربوہائیڈریٹ، 15 جی وٹامنز، 46.9 جی کیلشیم، 0.4 جی منرلز، 50 ملی گرام فاسفورس، 50 ملی گرام کیلوریز، 0.6 جی فائبر، 0.1 جی چربی ہوتی ہے۔ اس میں آئرن کی مقدار 0.7 ملی گرام اور پانی 86.6 گرام ہوتا ہے اور سفید پیاز میں فائبر کی مقدار زیادہ ہونے کی وجہ سے بدہضمی کا مسئلہ بھی دور ہو جاتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ خون کی کمی، ذیابیطس، امراض قلب، کینسر جیسے مسائل میں بھی موثر ہے۔

سفید پیاز:

اگر آپ اس سفید پیاز کی خوبیاں گننے بیٹھیں تو کم ہے۔ کیونکہ یہ سفید پیاز آپ کے بیشتر مسائل کا حل ہے۔ سفید پیاز کھانے کے علاوہ پاؤڈر بنانے میں 13.15 فیصد ٹھوس استعمال ہوتا ہے۔ سفید پیاز کا سائز 3 سینٹی میٹر سے 4.5 سینٹی میٹر تک ہوتا ہے جس کا وزن 60 سے 65 گرام ہوتا ہے۔

لال پیاز:

سرخ پیاز میں دیگر پیاز کی نسبت کم تیزی ہوتی ہے۔ پیاز کا اوسط وزن 50 سے 60 گرام اور درمیانے سرخ رنگ کا ہوتا ہے۔

پیاز کیسے کھائیں؟

کھانے میں پیاز کا استعمال ہر طرح سے فائدہ مند ہے لیکن خاص کر گرمیوں میں کچی پیاز زیادہ فائدہ مند ہوتی ہے۔ پیاز اورلیموں، نمک، زیرہ، لال مرچ ڈال کر سلاد کے ساتھ کھائی جائے تو بہت فائدہ ہوتا ہے۔ اگر آپ پیاز کا سلاد نہیں کھانا چاہتے تو پیاز کا رس بھی لے سکتے ہیں۔ ایک چمچ پیاز کا رس لیں اور اس میں تھوڑا سا شہد ملا کر پی لیں۔ تاہم یہ تجربہ خالی پیٹ نہیں کرنا چاہیے۔

Sufaid Pyaz Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Sufaid Pyaz Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Sufaid Pyaz Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1812 Views   |   29 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 June 2024)

پیازمیں مردانہ بانجھ پن دور کرنے کی حیرت انگیزصلاحیت موجود ہے ۔۔ بہت سی بیماریوں کا واحد علاج

پیازمیں مردانہ بانجھ پن دور کرنے کی حیرت انگیزصلاحیت موجود ہے ۔۔ بہت سی بیماریوں کا واحد علاج ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ پیازمیں مردانہ بانجھ پن دور کرنے کی حیرت انگیزصلاحیت موجود ہے ۔۔ بہت سی بیماریوں کا واحد علاج سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔