کہیں آپ کے ان تین اہم اعضاء میں خرابی تو پیدا نہیں ہورہی ۔۔ سانس کی بدبو کی وجوہات جانئے، وقت پہ علاج کروالیں ورنہ نقصان ہوسکتا ہے

اگر آپ کو سانس میں بدبو آتی ہے تو اس کی وجہ نہ صرف منہ کی صفائی ہے بلکہ اس کے پیچھے کچھ سنگین وجوہات بھی ہوسکتی ہیں۔ ان کو وقت پر پہچاننے کی ضرورت ہے۔ ہو سکتا ہے ہمیں سانس کی بدبو محسوس نہ ہو، لیکن ہمارے آس پاس کے لوگوں کو اس مسئلے سے نمٹنا پڑتا ہے۔ منہ کی بدبو کی بنیادی وجہ منہ کی صفائی کا غلط نہ ہونا ہے۔ ڈاکٹر عموماً دن میں دو بار دانت صاف کرنے کا مشورہ دیتے ہیں لیکن کچھ لوگ اس میں سستی کا مظاہرہ کرتے ہیں۔ یہ منہ میں بیکٹیریا کی افزائش کا باعث بنتا ہے، جو بعد میں سانس میں بدبو کا باعث بنتا ہے۔ لیکن آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ سانس کی بو کا مسئلہ ایک اور وجہ سے بھی ہوسکتا ہے۔ یہاں تک کہ اگر آپ کے جسم کے کسی حصے کو نقصان پہنچا ہے، تب بھی آپ کو سانس کی بو آ سکتی ہے۔ آئیے ان کے بارے میں جانتے ہیں۔

سانس کی بدبو کے لیے یہ اعضاء ذمہ دار ہیں:

1۔ پھیپھڑے:

پھیپھڑوں میں انفیکشن سانس کی بدبو کا سبب بھی بن سکتا ہے۔ اگر آپ کے پھیپھڑوں میں کسی وجہ سے انفیکشن ہو جائے تو بدبو دار بلغم نکلنا شروع ہو جائے تو سانس میں بدبو آنا یقینی ہے۔

2۔ جگر:

کچھ جگر کی بیماریاں سانس کی بدبو کا سبب بھی بن سکتی ہیں۔ جگر ہمارے جسم میں بلڈ شوگر کو کنٹرول کرتا ہے لیکن جب کسی وجہ سے ایسا ممکن نہ ہو تو خون میں زہریلے مواد جمع ہو جاتے ہیں جس سے سانس میں بدبو آتی ہے۔

3۔ گردے:

اگر آپ کو گردے کی بیماری ہے تو یہ بیماری خشک منہ کا سبب بن سکتی ہے۔ جب گردے صحت مند ہوتے ہیں تو پیشاب کی صفائی کا عمل آسانی سے چلتا ہے۔ لیکن اگر آپ کے گردے میں کوئی مسئلہ ہے، تو پیشاب ٹھیک طرح سے فلٹر نہیں ہو پاتا۔ یہی وجہ ہے کہ سانس میں بدبو آتی ہے۔

سانس کی بدبو کی کچھ دوسری وجوہات:

مندرجہ بالا تمام مسائل کے علاوہ کچھ اور وجوہات کی وجہ سے بھی سانس کی بو آ سکتی ہے۔ ماہرین صحت کے مطابق یہ ذیابیطس کی ابتدائی علامت ہوسکتی ہے کیونکہ ایسی حالت میں منہ سے ایسیٹون کی بو آنے لگتی ہے۔ خون میں کیٹون کی سطح میں اضافہ بھی اس کی وجہ ہو سکتا ہے۔

Sans Main Badboo Ki Wajuhat

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Sans Main Badboo Ki Wajuhat and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Sans Main Badboo Ki Wajuhat to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1871 Views   |   29 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 29 May 2024)

کہیں آپ کے ان تین اہم اعضاء میں خرابی تو پیدا نہیں ہورہی ۔۔ سانس کی بدبو کی وجوہات جانئے، وقت پہ علاج کروالیں ورنہ نقصان ہوسکتا ہے

کہیں آپ کے ان تین اہم اعضاء میں خرابی تو پیدا نہیں ہورہی ۔۔ سانس کی بدبو کی وجوہات جانئے، وقت پہ علاج کروالیں ورنہ نقصان ہوسکتا ہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کہیں آپ کے ان تین اہم اعضاء میں خرابی تو پیدا نہیں ہورہی ۔۔ سانس کی بدبو کی وجوہات جانئے، وقت پہ علاج کروالیں ورنہ نقصان ہوسکتا ہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔