آپ کو ناشتے میں سیب کیوں کھانا چاہیے ؟ 5 ایسی وجوہات جو ڈاکٹر سے دور رکھنے میں مددگار ہیں

30 سال کی عمر میں قدم رکھنے کا مطلب یہ ہے کہ ایک کے بعد دوسری سنگین بیماریاں جسم میں جڑ پکڑ رہی ہیں۔ ذیابیطس، کولیسٹرول، امراض قلب، ہائی بلڈ پریشر سے بہت سی پیچیدگیاں جنم لیتی ہیں۔ ان تمام پیچیدگیوں سے نجات کے لیے ماہرین مناسب خوراک کا مشورہ دیتے ہیں۔ روزانہ غذائیت سے بھرپورغذا کھانے سے کسی بھی قسم کی پریشانی سے نجات مل سکتی ہے۔ اب جان لیں کہ آپ کو ناشتے میں سیب کیوں کھانا چاہیے۔ جانئے سیب کے کتنے خواص ہیں؟ ان وجوہات کی بنا پر روزانہ ناشتے میں سیب کھائیں۔

دل کی بیماری سے بچائے:

سیب آرٹیریل پلاک بننے کے خطرے کو کم کر سکتا ہے یعنی دل کی شریانوں اور نالیوں میں جمع ہونے والی چکنائی، یا دل کی بیماری شریانوں میں سختی کی وجہ سے ہوسکتی ہے۔ سیب کی بدولت یہ مسئلہ حل ہو جاتا ہے۔ اسی طرح سیب کے چھلکوں میں فینولک مرکبات ہوتے ہیں۔ یہ خون میں خراب کولیسٹرول کو جمع ہونے سے روکتا ہے۔ اس سے جسم صحت مند رہے گا۔

ذیابیطس، تناؤکم کرے ،جلد کی نشونما کرے:

سیب کھانے سے ذیابیطس اور تناؤ کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔ اس پھل کا استعمال بلڈ شوگر لیول کو کم کرتا ہے۔ اس لیے ذیابیطس اور تناؤ کے مسئلے سے بچنے کے لیے آپ روزانہ سیب کھا سکتے ہیں۔ یہ پھل جسم کی پرورش کرتا ہے۔ اسی طرح سیب کی وجہ سے جلد اور بال اچھے ہوتے ہیں۔ اس لیے بیماریوں سے بچنے کے لیے روزانہ ایک سیب کھائیں۔

توانائی کی کمی پوری کرے:

زیادہ تر لوگ صبح ورزش کرتے ہیں۔ ورزش سے پہلے اسٹیمنا بڑھانے کے لیے روزانہ ایک سیب کھائیں۔ سیب کھانے سے جسم میں توانائی کی سطح بڑھ جاتی ہے۔ ناشتے میں سیب کھانے سے آپ بغیر تھکاوٹ کے ورزش کر سکتے ہیں۔ ان خصوصی تجاویز پر عمل کریں۔

وزن میں کمی:

بڑھتے ہوئے وزن سے ہر کوئی پریشان ہے۔ اگر آپ اضافی وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو روزانہ ناشتے میں سیب کھائیں۔ اس سے وزن تیزی سے کم ہوگا۔ جسم تندرست رہے گا۔ ماہرین کے مطابق سیب وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

ہڈیوں کی مضبوطی:

روزانہ صبح سیب کھانے سے ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں۔ اس میں وٹامن بی 1، بی 6، بی 9 کے علاوہ ، معدنیات، میگنیشیم، فاسفورس، پوٹاشیم، زنک، سوڈیم، آئرن، وٹامن شامل ہیں۔ جو جسم کو غذائیت فراہم کرے گا۔ تو آپ یہ پھل کھا سکتے ہیں۔

اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور:

سیب اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ دل کی بیماری کا خطرہ کم کرتا ہے۔ اس میں اینٹی بیکٹیریل مرکبات ہوتے ہیں۔ جو منہ میں موجود نقصان دہ بیکٹیریا کو مار دیتی ہے۔ سیب منہ کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ آپ اپنی روزمرہ کی خوراک میں سیب کو شامل کر سکتے ہیں۔ اس سے جسم صحت مند رہے گا۔ اس کی بہت سی خصوصیات ہیں۔ ان تمام وجوہات کی بنا پر ناشتے میں سیب ضرور کھائیں۔ بہت سے فائدے ہوں گے۔ طرح طرح کی پیچیدگیاں دور ہوں گی، جسم بیماری سے پاک رہے گا۔

Saib Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Saib Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Saib Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   15035 Views   |   18 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 24 June 2024)

آپ کو ناشتے میں سیب کیوں کھانا چاہیے ؟ 5 ایسی وجوہات جو ڈاکٹر سے دور رکھنے میں مددگار ہیں

آپ کو ناشتے میں سیب کیوں کھانا چاہیے ؟ 5 ایسی وجوہات جو ڈاکٹر سے دور رکھنے میں مددگار ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ آپ کو ناشتے میں سیب کیوں کھانا چاہیے ؟ 5 ایسی وجوہات جو ڈاکٹر سے دور رکھنے میں مددگار ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔