بینائی تیز کرنے سے لے کر دل کے امراض میں بھی مفید.. گاجر اور چکوترے کا مزیدار جوس بنانے کا طریقہ اور اس کے زبردست فائدے

سردی کی خاص سوغات اس موسم میں آنے والے پھل اور سبزیاں ہیں جو ذائقے کے علاوہ اپنی صحت بخش خصوصیات کی وجہ سے بہترین سمجھے جاتے ہیں. گاجر اور گریپ فروٹ بھی اس موسم میں بہت زیادہ پائے جاتے ہیں اور ان کا جوس بھی بنایا جاتا ہے جس کا ذائقہ انتہائی لذیذ اور فوائد ان گنت ہیں. تو آئیے آج آپ کو اس مزیدار جوس کو بنانے کا طریقہ اور اس کے فائدوں کے بارے میں بتاتے ہیں.

اس کے لیے 2-3 بڑی گاجریں دھو کر چھیل کر چھوٹے ٹکڑے کر لیں۔ 1-2 گریپ فروٹ چھیل کر کاٹ لیں, شہد یا کوئی اور میٹھا، ذائقہ کے لیے,ادرک کا ایک چھوٹا ٹکڑا اور لیموں کا رس لے کر تمام اجزاء کو گرائینڈ کر لیں اور چھان کر جوس نکال لیں.

گاجر اور گریپ فروٹ کا رس صحت کے فوائد کا پاور ہاؤس ہے۔ گاجر بیٹا کیروٹین سے بھرپور ہوتی ہے، جو وٹامن اے سے بھرپور ہوتا ہے. یہ اچھی بینائی، جلد کی صحت اور مدافعتی نظام کو بہتر بنانے کے لیے ضروری ہے۔ گاجر اینٹی آکسیڈینٹ، فائبر، اور کئی وٹامنز اور معدنیات بھی فراہم کرتی ہے۔ دوسری طرف چکوترے وٹامن سی کا ایک بہترین ذریعہ ہیں، جو کہ مدافعتی نظام کو بہتر بنانے اور جلد کی صحت کے لیے بہت ضروری ہے، ان میں فلیوونائڈز ہوتے ہیں جو قلبی صحت کو بہتر بناتے ہیں۔ ان دو اجزاء کے امتزاج کے نتیجے میں ایسا رس نکلتا ہے جو آنکھوں کی صحت کو فروغ دیتا ہے، مدافعتی نظام کو بڑھاتا ہے، دل کی صحت کو فروغ دیتا ہے، اور جلد کو جوان بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، جوس میں کیلوریز کی مقدار کم اور فائبر زیادہ ہوتا ہے، جو صحت مند وزن کو برقرار رکھنے کے خواہاں افراد کے لیے ایک بہترین انتخاب ہے اس کا تروتازہ ذائقہ اور ہائیڈریٹنگ خصوصیات بھی اسے ایک صحت بخش مشروب بناتے ہیں.

Recipe And Benefits Of Carrot And Grapefruit Juice

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Recipe And Benefits Of Carrot And Grapefruit Juice and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Recipe And Benefits Of Carrot And Grapefruit Juice to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   649 Views   |   18 Dec 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 April 2024)

بینائی تیز کرنے سے لے کر دل کے امراض میں بھی مفید.. گاجر اور چکوترے کا مزیدار جوس بنانے کا طریقہ اور اس کے زبردست فائدے

بینائی تیز کرنے سے لے کر دل کے امراض میں بھی مفید.. گاجر اور چکوترے کا مزیدار جوس بنانے کا طریقہ اور اس کے زبردست فائدے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بینائی تیز کرنے سے لے کر دل کے امراض میں بھی مفید.. گاجر اور چکوترے کا مزیدار جوس بنانے کا طریقہ اور اس کے زبردست فائدے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔