گرمی کے موسم میں گنے کا ٹھنڈا، میٹھا ، حیات آفرین مشروب لذت اور ذائقے کے ساتھ غذائیت میں بھی بے مثال

اس وقت پاکستا ن اور دنیا بھر کے اکثر مملک میں گرمی کا موسم شروع ہوچکا ہے۔ ایسے میں کوشش یہ ہوتی ہے کہ زیادہ سے زیادہ مشروبات سے اپنی زبان کو تر رکھا جائے۔تاکہ جسم میں پانی کی کمی نہ ہو اور جسم بھی ہائیڈریٹ رہ سکے۔ یوں توگرمی کا توڑ کرنے کے لئے قدرت نے کافی پھل اور سبزیاں پیدا کی ہیں جن کے استعمال سے جسم کو گرمی کے نقصاب دہ اثرات سے بچایا جا سکتا ہے۔انہی میں گنے کا رس بھی شامل ہے، گنے کا جوس بلا شبہ اپنی پیاس بجھانے اور گرمی کو شکست دینے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ گنے میں کاربوہائیڈریٹ ، پروٹین ، وٹامن (اے ، بی کمپلیکس اور سی) بھری ہوتی ہے اور اس میں فاسفورس ، کیلشیم ، پوٹاشیم ، زنک اور آئرن جیسے معدنیات کی بھی اچھی مقدار ہوتی ہے۔

گنے کا رس پینے کے فوائد

1۔ توانائی کا فوری ذریعہ

گنے میں سکروز آپ کی کھوئی ہوئی توانائی کو واپس لوٹانے میں موثر ہے کیونکہ یہ آپ کے جسم سے آسانی سے ہضم ہوجاتا ہے۔ لہذا ، اگلی بار جب آپ پانی کی کمی محسوس کریں گے یا کم توانائی محسوس کریں تو فوراً گنے کے رس سے فائدہ اٹھائیں۔ گنا پٹھوں کی مضبوطی کو برقرار رکھنے اور جسم کے لیے ضروری قدرتی گلوکوز کی فراہمی کا بہترین ذریعہ ہے، ورزش کرنے والے افراد کو گنے کا رس لازمی پینا چاہیے۔

2۔ آپ کو جوان رکھتا ہے

اگر آپ بھی وقت سےپہلے تھکی ہوئی پژمردہ جلد کے مالک بن چکے ہیں تو ایسے میں آپ کو گنے کے رس کی اشد ضرورت ہے،اس میں اینٹی آکسیڈینٹس ، فینولک ایسڈ اور فلیوینوائڈز کی موجودگی جلد کو نمی بخشنے اور اسے نرم اور اندر سے چمکنے میں مدد کرتی ہے ، جو جھریاں کو کم کرنے میں بھی مددگار ہے۔

3۔ منہ کی بدبو اور دانتوں کو گرنے سے روکتا ہے

گنے کا رس منہ کہ بدبو ختم کرنے میں مدد دیتا ہے ۔ نیز ، منرلز کی کمی اور دانتوں کی خراب حفظان صحت دانتوں کے گرنے کا سبب بھی بن سکتی ہے۔ تاہم ، گنے کا جوس آپ کو دونوں حالتوں سے لڑنے میں مدد فراہم کرسکتا ہے کیونکہ اس میں بہت سے منرلز پائے جاتے ہیں، جو دانتوں کو مضبوط بنانے اور سانسوں کی ناخوشگوار مہک کو ختم کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

4۔ یو ٹی آئی کے علاج میں مددگار ہے

پیشاب کی نالی کی بیماریاں ایک تکلیف دہ صورتحال پیدا کر دیتی ہیں، تاہم ، گنے کا رس پینے سے یو ٹی آئی سے متعلق آپ کی تکلیف کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ گنے کے جوس میں تھوڑا سا ناریل کا پانی اور لیموں ملا لیں اور اس مرکب کو دن میں دو بار پی لیں تاکہ جلن کے احساس سے نجات ملے۔ کافی مقدار میں پروٹین کی موجودگی گردوں کی اچھی صحت کو برقرار رکھنے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔

5. نظامِ انہظام کو درست رکھتا ہے

اگر آپ کچھ عرصے سے ہاضمہ کے مسائل جیسے قبض سے لڑ رہے ہیں تو ، گنے کا رس مددگار ثابت ہوسکتا ہے اورآپ کی نظامِ ہضم کی پریشانیوں پر قابو پانے میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ گنے کے جوس میں پوٹاشیم کی موجودگی آپ کے پیٹ کے توازن کو برقرار رکھنے کے لئے بہت اچھا ہے اوراس طرح قبض کو دور کرنے میں مدد ملتی ہے۔

6. ہڈیوں اور دانتوں کے لئے فائدہ مند ہے

گنے کے رس میں موجود کیلشئیم کی بڑی مقدار دانتوں اور ہڈیوں کے لئے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ نہ صرف آپ کے بڑھتے ہوئے بچے کی ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں مدد فراہم کرے گا بلکہ یہ دانتوں کو صحت مند اور مضبوط رکھنے کے لئے بھی بہت مددگار ثابت ہوگا۔

7۔ ذیابیطس کے مریضوں کے لئے اچھا ہے

گنے کے جوس کو پینا ذیابیطس کے مریضوں کے لئے فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ گنے کے جوس میں گلیسیمک انڈیکس کم ہوتا ہے ، جو بلڈ شوگر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

8۔ وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے

وزن کم کرنے کے لئے گنے کا جوس بہت موثر ہے اور آپ کو وزن کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ گنے کے جوس میں موجود فائبر کی مقدارسے آپ کے وزن کو سنبھالنے میں مدد ملتی ہے اور یہ جسم سے خراب کولیسٹرول کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے ، جو وزن میں اضافے کی ایک بڑی وجہ ہے۔

9۔ گلے کی تکلیف میں آرام پہنچاتا ہے

گنے کے جوس میں وٹامن سی وافر مقدار میں پایا جاتا ہے ، جو جلنے والے گلے کو آرام دینے میں بہت موثر ہے۔ اپنے گلے کے دنوں میں چونے کا جوس اور ایک چٹکی بھر کالا نمک شامل کریں اور الوداع کریں۔ اینٹی آکسیڈنٹ کی اعلی خوراک بیکٹیریل اور وائرل انفیکشن کو خلیج میں رکھنے میں بھی فائدہ مند ہے۔

10۔ یرقان میں مفید

یرقان یا پیلیا میں ڈاکٹرز گنے کا رس ہی تجویز کرتے ہیں یہ جگر کے افعال کو درست کرکے یرقان کے اثرات کو دور کرتا ہے۔ یرقان کے مرض میں مبتلا مریضوں کے لیے گنے کا رس کسی اکسیر دوا سے کم نہیں کیوں کہ یہ جسم میں گلوکوز کی سطح کو مطلوبہ حد تک پہنچا کر مریض کی جلد بحالی میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

11۔ بخار میں مفید

جسم کا بڑھا ہوا درجہ حرارت یا بخارآپ کی توانائی کی سطح کو کم کر سکتا ہے اور پروٹین کے ضیاں کا سبب بن سکتا ہے۔ گنے کا رس پینے سے پروٹین کی سطح کے نقصان کو بحال کرنے میں مدد ملتی ہے اور بخار سے متعلق درد اور کمزوری کو کم کرنے میں بھی مدد ملتی ہے۔

12۔ ٹاکسن سے نجات پانے میں مدد کرتا ہے

اینٹی آکسیڈینٹ سے مالا مال ہونے کی وجہ سے ، گنے کے جوس کی مستقل خوراک جسم سے زہریلا مادوں کو مؤثر طریقے سے خارج کرنے میں معاون ثابت ہوسکتی ہے۔ ٹاکسن سے نجات پانے سے میٹابولزم بھی درست ہوتا ہے، جس کے نتیجے میں وزن میں کمی میں مدد ملتی ہے۔

۔
By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    453 Views    |    09 May 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about گرمی کے موسم میں گنے کا ٹھنڈا، میٹھا ، حیات آفرین مشروب لذت اور ذائقے کے ساتھ غذائیت میں بھی بے مثال and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (گرمی کے موسم میں گنے کا ٹھنڈا، میٹھا ، حیات آفرین مشروب لذت اور ذائقے کے ساتھ غذائیت میں بھی بے مثال) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.