پیاز کا چھلکا اتار کر کان کے پیچھے لگالیں تو۔۔ پیاز کاٹتے ہوئے آنسوؤں اور جلن سے نجات کے لئے یہ ٹوٹکے آزمائیے

پیاز کاٹتے ہوئے آپ کی آنکھوں میں پانی آنے لگتا ہے اور بعض اوقات پانی اتنا آ جاتا ہے کہ آپ کی آنکھوں سے آنسو بہنے لگتے ہیں ۔ اکثر پیاز کاٹتے وقت ہمارے ہاتھوں سے پیاز کی تیز بو بھی آتی ہے۔ اسی لیے پیاز کاٹنا ہمارے لیے درد سربن جاتا ہے۔ پیاز ہر کسی کے کھانے میں استعمال ہوتا ہے۔ ایسے میں ہمارے پاس پیاز کاٹنے کے سوا کوئی چارہ نہیں ہے۔ (یہ آسان ٹوٹکے ہیں اور پیاز کاٹتے وقت آنکھوں سے آنسو آنے سے بچائیں گے)

ہم ہمیشہ سوچتے ہیں کہ ہم پیاز سے کیسے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔ ہم سوچتے ہیں کہ پیاز کاٹتے وقت آنکھوں میں پانی آنے سے بچنے کے لیے ہم کیا کر سکتے ہیں۔ پریشان نہ ہوں، اگر آپ پیاز سے خود کو بچانے کے لیے یہ تدابیر اختیار کریں تو آپ پیاز سے ہونے والی آنکھوں کے مسائل سے خود کو بچا سکتے ہیں۔

آنسو کیوں آتے ہیں؟

پیاز کاٹتے وقت ایک کیمیائی رد عمل ہوتا ہے اور اس رد عمل سے ایک مخصوص گیس خارج ہوتی ہے۔ یہ گیس ایک ایسی گیس ہے جو پانی کے ساتھ رابطے میں آنے پر تیزاب میں بدل جاتی ہے جس سے آنکھوں میں جلن پیدا ہوتی ہے اور اس عمل سے آنکھوں میں پانی آجاتا ہے۔ ہم آپ کو کچھ انتہائی آسان ٹوٹکے بتا رہے ہیں، جن کی مدد سے آپ آنکھوں میں پانی آئے بغیر پیاز کو آسانی سے کاٹ سکیں گے۔

پیاز کاٹتے ہوئے آنکھوں میں آنسو اور جلن سے بچنے کے ٹوٹکے:

٭پیاز کو چھیل کر آدھے گھنٹے کے لیے پانی میں بھگو دیں۔ اسے پانی میں رکھنے سے اس کی تیزی ختم ہوجائے گی اور آنسو نہیں آئیں گے۔
٭پیاز کو چھیل کر سرکہ اور پانی کے محلول میں کچھ دیر بھگو دیں۔ پیاز کاٹنے ہوئے آنکھوں میں آنسو نہیں آئیں گے۔
٭پیاز کو چھیل کر فریج میں رکھ دیں۔ اس کے بعد پیاز کاٹنے سے آنکھوں میں پانی نہیں آئے گا۔ زیادہ تر لوگ اس طریقہ کو استعمال کرنے سے گریز کرتے ہیں کیونکہ اس سے فریج میں پیاز کی بو آتی ہے۔
٭پیاز کاٹتے وقت ایک پیالہ گرم پانی لیں اور پیاز کو اپنے پاس رکھیں۔ گرم پانی پیاز کے رس کو ختم کر دیتا ہے۔ پیاز کو پانی میں بھگونے سے بھی فرق پڑتا ہے۔
٭پیاز کاٹتے وقت سر پر موٹا رومال رکھیں۔ یہ ٹوٹکہ ہے ،کہتے ہیں اس سے بھی آنکھوں میں آنسو نہیں آتے۔
٭ اکثر شیف یہ مشورہ دیتے ہیں کہ پیاز کاٹنے لگیں تو پیاز کا موٹا سا چھِلکا اُتار کر اسے کان کے پیچھے لگا لیں اب جتنی چاہیں پیاز کاٹیں آنسو نہیں آئیں گے۔
٭پیاز کو کاٹنے سے پہلے اسے بہتے ہوئے پانی کے نیچے رکھیں تاکہ کاٹنے کے دوران جلن نہ ہو اور پانی نہ آئے۔
٭پیاز میں بہت سے خوشبودار مرکبات اور خامرے ہوتے ہیں۔ جب تک آپ پیاز کو نہیں کاٹتے، یہ انزائمز ہوا کے سامنے نہیں آتے۔ ایک بار جب یہ عناصر ہوا کے ساتھ رابطے میں آجاتے ہیں تو وہ بکھرنا شروع کردیتے ہیں اور اس کی سخت عکاسی سے آنکھوں میں پانی آجاتا ہے۔ جب ہم پیاز کو دھو کر یا ٹھنڈا کر کے کاٹتے ہیں تو پانی کی مقدار ان انزائمز کو ختم کر دیتی ہے جس سے مسئلہ کم ہو جاتا ہے۔
٭لیکن اگر آپ چاہتے ہیں کہ پیاز کاٹنے پر بلکل بھی آنسو نہ آئیں تو پیاز کو چھیل کر اسے 10 منٹ کے لئے فریزر میں رکھیں اور پھر نکال کر کاٹ لیں تو بلکل بھی آنسو نہیں آئیں گے۔

Pyaz Katty Waqt Ansoo

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Pyaz Katty Waqt Ansoo and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Pyaz Katty Waqt Ansoo to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In News  |   0 Comments   |   1590 Views   |   10 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 February 2024)

پیاز کا چھلکا اتار کر کان کے پیچھے لگالیں تو۔۔ پیاز کاٹتے ہوئے آنسوؤں اور جلن سے نجات کے لئے یہ ٹوٹکے آزمائیے

پیاز کا چھلکا اتار کر کان کے پیچھے لگالیں تو۔۔ پیاز کاٹتے ہوئے آنسوؤں اور جلن سے نجات کے لئے یہ ٹوٹکے آزمائیے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ پیاز کا چھلکا اتار کر کان کے پیچھے لگالیں تو۔۔ پیاز کاٹتے ہوئے آنسوؤں اور جلن سے نجات کے لئے یہ ٹوٹکے آزمائیے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔