لیموں صرف تازگی نہیں دیتا بلکہ ۔۔ جانیں لیموں کے صحت کے حوالے سے 7 ایسے خاص فوائد، جو بہت لوگ نہیں جانتے

لیموں سٹرس پھل ہیں جو اپنے متحرک پیلے رنگ اور ٹینگی (کھٹے) ذائقے کے لیے جانا جاتا ہے۔ کھانا پکانے میں ایک ورسٹائل جزو ہونے اور مشروبات میں تازگی کا اضافہ کرنے کے علاوہ، لیموں صحت کے بے شمار فوائد پیش کرتے ہیں۔ یہاں لیموں کے 7 بہترین فوائد ہم آپ کو بتا رہے ہیں۔

وٹامن سی سے بھرپور:

لیموں وٹامن سی کا ایک بہترین ذریعہ ہیں، ایک طاقتور اینٹی آکسیڈنٹ جو مدافعتی نظام کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ وٹامن سی کولیجن کی پیداوار میں بھی مدد کرتا ہے، صحت مند جلد کو فروغ دیتا ہے، اور جسم کو پودوں پر مبنی کھانوں سے آئرن جذب کرنے میں مدد کرتا ہے۔

ہاضمے کی صحت کے لیئے:

لیموں کی تیزابیت ہاضمے کے جوس کی پیداوار کو تیز کرتی ہے، جو ہاضمے میں مدد کر سکتی ہے۔ لیموں کا پانی، خاص طور پر جب صبح کے وقت پیا جائے تو آنتوں کی حرکت کو منظم کرنے اور بدہضمی یا قبض کو دور کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

دل کی صحت کے لیئے:

ایک لیموں تقریباً 31 ملی گرام وٹامن سی فراہم کرتا ہے۔ تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ وٹامن سی سے بھرپور پھل اور سبزیاں کھانے سے آپ کو دل کی بیماری اور فالج کا خطرہ کم ہو جاتا ہے تاہم، لیموں میں صرف وٹامن سی نہیں ہوتا ہے جو آپ کے دل کے لیے اچھا سمجھا جاتا ہے بلکہ اس میں موجود فائبر اور پودوں کے مرکبات دل کی بیماری کے خطرے والے عوامل کو بھی نمایاں طور پر کم کر سکتے ہیں

ہائیڈریشن:

لیموں بنیادی طور پر پانی پر مشتمل ہوتے ہیں، جو انہیں ہائیڈریٹنگ پھل بناتے ہیں۔ زیادہ سے زیادہ جسمانی افعال کے لیے مناسب ہائیڈریشن ضروری ہے، بشمول گردش، عمل انہضام، اور درجہ حرارت کے ریگولیشن۔

کینسر سے بچاتے ہیں:

لیموں میں مختلف اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، جیسے فلیوونائڈز، جو نقصان دہ فری ریڈیکلز کی وجہ سے خلیوں کو ہونے والے نقصان سے بچانے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹ کینسر جیسی بیماری کے خطرے کو کم کرتے ہیں۔

جلد کی صحت:

لیموں میں پائے جانے والے وٹامن سی اور دیگر اینٹی آکسیڈنٹس صحت مند جلد کو فروغ دینے میں مدد کر سکتے ہیں۔ وہ کولیجن کی ترکیب میں حصہ ڈالتے ہیں، جو جلد کی لچک کو بہتر بنا سکتے ہیں، جھریوں کی ظاہری شکل کو کم کر سکتے ہیں، اور سورج کے نقصان سے بچا سکتے ہیں۔

وزن میں کمی:

لیموں میں کیلوریز کم ہوتی ہیں اور یہ ایک صحت مند طریقے سے وزن کم کرنے کا ایک بہترین ذریعہ ہو سکتا ہے۔ لیموں میں پایا جانے والا گھلنشیل ریشہ آپ کو زیادہ دیر تک بھر پور محسوس کرنے میں مدد کر سکتا ہے، ممکنہ طور پر کیلوری کی مقدار کو کم کر سکتا ہے۔

نوٹ:

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ جب لیموں صحت کے مختلف فوائد پیش کرتے ہیں، تو انہیں علاج کے طور پر نہیں سمجھا جانا چاہیے۔ انہیں متوازن غذا کے حصے کے طور پر استعمال کرنا چاہیئے جس میں پھل، سبزیاں اور دیگر غذائیت سے بھرپور غذائیں شامل ہوں۔

Lemon Ke Heran Kun Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Lemon Ke Heran Kun Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Lemon Ke Heran Kun Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2863 Views   |   19 Jun 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 19 July 2024)

لیموں صرف تازگی نہیں دیتا بلکہ ۔۔ جانیں لیموں کے صحت کے حوالے سے 7 ایسے خاص فوائد، جو بہت لوگ نہیں جانتے

لیموں صرف تازگی نہیں دیتا بلکہ ۔۔ جانیں لیموں کے صحت کے حوالے سے 7 ایسے خاص فوائد، جو بہت لوگ نہیں جانتے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ لیموں صرف تازگی نہیں دیتا بلکہ ۔۔ جانیں لیموں کے صحت کے حوالے سے 7 ایسے خاص فوائد، جو بہت لوگ نہیں جانتے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔