پوتی نے دادی کے کپڑے پہن لیے ۔۔ بلقیس ایدھی کی ڈاکٹر پوتی نے کون سی اہم ذمہ داری سنبھال لی؟

عبدالستار ایدھی کے گھرانے نے جہاں دنیا بھر میں اپنے سماجی کاموں کی وجہ سے توجہ حاصل کی وہیں انسانی فلاح و بہبود کے کاموں میں بھی ایک نئی راہ ہموار کی ہے۔

ایدھی کا گھرانہ عبدالستار ایدھی جیسا نہ ہوا، ایسا کیسے ممکن ہے۔ مرحومہ اہلیہ بلقیس ایدھی اور بیٹے فیصلہ ایدھی نے والد عبدالستار ایدھی کی وفات کے بعد تمام تر ذمہ داریاں سنبھالی ہوئی تھیں۔

مگر والدہ بلقیس ایدھی کی وفات کے بعد اب فیصل ایدھی بھی تنہا ہو گئے ہیں، لیکن شاید فلاح و بہبود اور انسانی ہمدردی ایدھی کے گھرانے کے خون میں شامل ہے۔

یہی وجہ ہے کہ اب فیصل ایدھی کی بیٹی اور عبدالستار ایدھی کی پوتی رابعہ ایدھی نے بھی والد کو سپورٹ کرنے اور دادا، دادی کے مشن کو آگے لے کر چلنے کا اعادہ کیا ہے۔

سوشل میڈیا پر ایک تصویر کافی وائرل ہے جس میں فیصل ایدھی اور بیٹی رابعہ ایدھی موجود ہیں۔ سوشل میڈیا پر اپلوڈ پوسٹ میں بتایا گیا تھا کہ پوتی رابعہ ایدھی نے دادی کے کپڑے پہن کر ان کے مشن کو آگے لے کر چلنے کا فیصلہ کیا ہے۔

عقب میں دادا کی تصویر، اور والد کی شفقت کے سائے میں رابعہ دادی کی پرچھائی بننے کا اعادہ کیے ہوئے ہیں۔

یہ بات بھی بہت کم لوگ جانتے ہیں کہ رابعہ ایدھی ایک ڈاکٹر ہیں اور اپنے پیشے میں کامیابیاں سمیٹ رہی ہیں۔ وہ اس سماجی کاموں میں بھی بڑھ چڑھ کر حصہ لے رہی ہیں۔

Poti Ne Dadi Ke Karay Pehn Liye

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Poti Ne Dadi Ke Karay Pehn Liye and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Poti Ne Dadi Ke Karay Pehn Liye to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Fahad  |   In News  |   0 Comments   |   2503 Views   |   01 Jan 2023
About the Author:

Fahad is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Fahad is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

پوتی نے دادی کے کپڑے پہن لیے ۔۔ بلقیس ایدھی کی ڈاکٹر پوتی نے کون سی اہم ذمہ داری سنبھال لی؟

پوتی نے دادی کے کپڑے پہن لیے ۔۔ بلقیس ایدھی کی ڈاکٹر پوتی نے کون سی اہم ذمہ داری سنبھال لی؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ پوتی نے دادی کے کپڑے پہن لیے ۔۔ بلقیس ایدھی کی ڈاکٹر پوتی نے کون سی اہم ذمہ داری سنبھال لی؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔