جہاز کی صفائی کرنے والا 24 برس بعد پائلٹ کیسے بن گیا۔۔ ایسا کیا ہوا جس سے اس شخص کی زندگی بدل گئی؟

"جہاز میں صفائی کا کام کرتا تھا لیکن کچھ بننے کی جستجو تھی. ایک وقت ایسا آیا جب اچھی تنخواہ بھی ملنے لگی تھی لیکن پھر بھی میرے اندر کچھ کردکھانے کا جذبہ تھا اور بالآخر 24 برسوں کی کوشش اور محنت کے بعد میں پائلٹ بن گیا"

یہ کہنا ہے محمد ابوبکر کا جن کا تعلق افریقہ کے نائجیریا کے ایک چھوٹے سے قصبے سے ہے. دو دہائیوں سے زیادہ عرصے تک پرعزم رہنے کے بعد ایئر لائن پائلٹ بننے کے اپنے خواب کو پورا کرنے میں کامیاب ہو گئے ہیں۔

اس سے بھی زیادہ ناقابل یقین بات یہ ہے کہ ابوبکر کا سفر اس وقت شروع ہوا جب محمد ابوبکر نے ایک انسٹیٹیوٹ میں ایڈمیشن تو لے لیا لیکن چونکہ وہ وقت پر اپنے کاغذات جمع نہیں کروا سکے، اس لیے ان کا کالج میں داخلہ رد کر دیا گیا۔ اس حقیقت کے باوجود، ابوبکر نے اس سے اپنے حوصلے پست نہیں ہونے دیئے اور ایئر پورٹ پر کلینر بننے کے لیے درخواست دی۔

"بہت سے لوگوں کا خیال تھا کہ میں کم رقم کی وجہ سے نوکری نہیں کروں گا۔ مجھے بعد میں ایئر لائن میں گراؤنڈ اسٹاف کے طور پر ملازمت دی گئی۔ کمپنی میں اپنی سروس کے ذریعے، میں نے سیکورٹی کے علاوہ تقریباً تمام یونٹس میں کام کیا ہے۔"

سخت محنت واقعی رنگ لاتی ہے، ایئرلائن کمپنی میں اپنی ملازمت کے لیے ابوبکر کی لگن نے انھیں اپنے انتظامی اعلیٰ افسران کے ذریعے ایئر لائنز کے کیبن کریو کے حصے کے طور پر کام کرنے کے لیے منتخب کیا تھا۔ اس کے نتیجے میں ایرو کارپوریشنز میں فلائٹ اٹینڈنٹ کے طور پر ایک اور ترقی ہوئی، جہاں اس نے کمپنی کی شیڈولنگ سروسز کے بارے میں شعور عطا کیا.

لیکن آخر کار، اس نے اپنے منیجنگ ڈائریکٹر کی طرف سے جمع شدہ رقم اور مدد دونوں کے ساتھ، محمد نے کینیڈا میں پائلٹ کی تربیت میں شامل ہونے کے لیے داخلہ لیا، جہاں انھیں اپنا پہلا پرائیویٹ پائلٹ لائسنس ملا۔ نائیجیریا میں مقامی حکومت کے تعاون سے محمد اب باضابطہ طور پر Azman Air کے ساتھ کمرشل ایئر لائن کے پائلٹ ہیں۔

Poor Cleaner Becomes A Pilot After 24 Years

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Poor Cleaner Becomes A Pilot After 24 Years and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Poor Cleaner Becomes A Pilot After 24 Years to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In News  |   0 Comments   |   5328 Views   |   30 Dec 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 May 2024)

جہاز کی صفائی کرنے والا 24 برس بعد پائلٹ کیسے بن گیا۔۔ ایسا کیا ہوا جس سے اس شخص کی زندگی بدل گئی؟

جہاز کی صفائی کرنے والا 24 برس بعد پائلٹ کیسے بن گیا۔۔ ایسا کیا ہوا جس سے اس شخص کی زندگی بدل گئی؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ جہاز کی صفائی کرنے والا 24 برس بعد پائلٹ کیسے بن گیا۔۔ ایسا کیا ہوا جس سے اس شخص کی زندگی بدل گئی؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔