سردی میں آپ کا بھی گلہ خراب رہتا ہے تو جانیں 5 ایسی ٹپس جو بچائیں آپ کو گلے کی خراش سے

سردی کے موسم میں گلے کی خراش اور کھانسی کی شکایت اکثر لوگوں کو رہتی ہے اور یہی وجہ ہے کہ دیگر وائرل بیماریاں بھی زور پکڑتی ہیں۔گلہ خراب ہونے پر ہم لوگ مختلف کھانسی کے سیرپ اور ادوایات کا استعمال کرتے ہیں مگر فائدہ بہت دنوں کے بعد ہوتا ہے۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ اس سردی آپ اس تکلیف سے بچ سکیں تو جانیں وہ 5 آسان ٹپس جو آپ کی بھی مدد کرسکتی ہیں۔

• ٹوتھ برش روزانہ صاف کریں:
روزانہ دانتوں کو صاف کرنے کے ساتھ ساتھ اپنا ٹوتھ برش بھی صاف کریں کیونکہ غذا کے ذریعے ہمارے منہ میں مختلف قسم کے بیکٹریا اور جراثیم داخل ہوتے ہیں جن کی وجہ سے گلے میں خراش اور کھچاؤ پیدا ہوتا ہے۔ لہٰذا برش کی صفائی بھی اتنی ہی ضروری ہے۔
اس کو صاف کرنے کے لئے آپ ہفتے میں ایک مرتبہ ایک کپ نیم گرم پانی میں ایک چمچ نمک ڈال کر مکس کریں اور اس پانی میں بیس منٹ کے لئے اپنا برش ڈال کر چھوڑ دیں، یوں آپ کا برش بھی صاف ہو جائے گا اور گلہ بھی خراب ہونے سے بچے گا۔

• پانی کا استعمال:
سردی میں پیاس کم لگتی ہے اور ہمارا گلہ خشک رہتا ہے جس کی وجہ سے بھی کھانسی یا گلے میں خراش رہتی ہے، اس لئے کوشش رکیں کہ دن میں آٹھ گلاس لازمی پیئیں تاکہ گلہ بھی تر رہے اور جسم بھی۔ پانی کا نہ پینا یہ کم پینا بھی بیماریوں کی وجہ بنتا ہے کیونکہ ہمارا اعصابی و مدافعتی نظام پانی کی متوازن مقدار سے بھی بہتر کام کرتا ہے۔

• کھانے پینے کا خیال:
سردی میں ہمیں بھوک بہت لگتی ہے اور ہم مختلف ڈرائی فروٹس بھی کھاتے رہتے ہیں اور ان کو کھانے کے بعد پانی بھی پی لیتے ہیں، جس کی وجہ سے کھانسی ہو جاتی ہے اس کی بڑی وجہ یہ ہے کہ ڈرائی فروٹس میں فیٹ اور آئل زیادہ ہوتا ہے اور پانی کے ساتھ آئل ہضم نہیں ہو پاتا اور کھانے کی نالیوں میں کہیں پنھس جاتا ہے یہ بھی گلہ خراب ہونے کی ایک وجہ ہے۔ اسلئے کھانے پینے میں خیال رکھیں، بہت زیادہ نہ کھائیں اعتدال سے کھائیں۔

• نمک کے غرارے:
نمک کے پانی سے دن میں ایک مرتبہ غرارے کریں کیونکہ نمکیات کی وجہ سے گلہ صاف ہوگا اور اس میں موجود اکلائن خصوصیات بیکٹریل انفیکشن کو ختم کرنے کی وجہ بنتی ہے۔

• بھاپ لینا:
ناک کو کھولنے کے لئے جس طرح بھاپ لیتے ہیں بلکل اسی طرح منہ کھول کر گرم پانی سے بھاپ لیں یہ ٹپ گلے کو صحیح رکھنے کے لئے سب سے مفید ہے۔ اس کے لئے آپ دو کپ گرم پانی میں ایک سے دو پتے پودینے کے ڈال لیں اور پھر اس کی بھاپ لیں اس طرح پودینے میں موجود مینتھول سردی کے موسم میں آپ کے گلے میں خراش اور کھانسی جیسے مسائل کو دور رکھنے میں مدد دے گا۔

Sardi Main Galay Ki Kharash Ka Ilaj

Discover a variety of Tips and Totkay articles on our page, including topics like Sardi Main Galay Ki Kharash Ka Ilaj and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Sardi Main Galay Ki Kharash Ka Ilaj to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Humaira  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   20655 Views   |   26 Nov 2020

Disclaimer: All material on this website is provided for your information only and may not be construed as medical advice or instruction. No action or inaction should be taken based solely on the contents of this information; instead, readers should consult appropriate health professionals on any matter relating to their health and well-being. The data information and opinions expressed here are believed to be accurate, which is gathered from different sources but might have some errors. KFoods.com is not responsible for errors or omissions. Doctors and Hospital officials are not necessarily required to respond or go through this page.

About the Author:

Humaira is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Humaira is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 May 2024)

سردی میں آپ کا بھی گلہ خراب رہتا ہے تو جانیں 5 ایسی ٹپس جو بچائیں آپ کو گلے کی خراش سے

سردی میں آپ کا بھی گلہ خراب رہتا ہے تو جانیں 5 ایسی ٹپس جو بچائیں آپ کو گلے کی خراش سے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ سردی میں آپ کا بھی گلہ خراب رہتا ہے تو جانیں 5 ایسی ٹپس جو بچائیں آپ کو گلے کی خراش سے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔