روزانہ چند پستے کے دانے منہ یں ڈالیں اور اپنے جسم کے کئی مسائل سے نجات پائیں

صحت مند اور غذائیت سے بھرپور غذا صحت مند جسم کے لیے بہت ضروری ہے۔ خشک میوہ جات، پھلوں، سبزیوں میں پائے جانے والے غذائی اجزاء جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ خشک میوہ جات میں پستہ بھی ایک ایسا ہی پھل ہے جو صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس میں کیلشیم، میگنیشیم، پوٹاشیم، وٹامن سی جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ پستے کو آنکھوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے کیونکہ یہ جسم کے کئی مسائل سے نجات دلانے میں مدد کرتا ہے۔ روزانہ مٹھی بھر پستے کھانے سے آپ کو صحت کے بہت سے فوائد حاصل ہوں گے۔ تو آئیے ان کے بارے میں جانتے ہیں۔ پستے میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جسے لیوٹین اور زیکسینتھین کہتے ہیں۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹ آپ کے جسم کو فری ریڈیکلز سے بچانے میں مدد کرتے ہیں۔ پستہ روزانہ کھانے سے بینائی بھی بہتر ہوتی ہے۔

کولیسٹرول کی سطح کو کم کرے:

دل کو صحت مند رکھنے کے لیے کولیسٹرول کی سطح کو کنٹرول کرنا بہت ضروری ہے۔ اگر اس کی سطح بڑھ جائے تو دل کی بیماری کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ پستے کو اپنی خوراک میں شامل کر کے آپ کولیسٹرول کی سطح کو کم کر سکتے ہیں۔ اس میں پائے جانے والے غذائی اجزاء کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

فائبر سے بھرپور:

پستہ غذائی ریشہ سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ نظام ہاضمہ کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے اور وزن کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ زیادہ فائبر کھانے سے دل کی بیماری کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔

دل کو صحت مند رکھنے کے لیے:

روزانہ پستے کھائیں، بی پی ایس بی دیگر بیماریوں سے بھی آرام ملے گا۔ پستہ اینٹی آکسیڈنٹ سے بھرپور غذائی اجزاء جیسے وٹامن سی، وٹامن ای، سیلینیم اور بیٹا کیروٹین سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ تمام اینٹی آکسیڈنٹس دل کو صحت مند رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔

ہاضمہ کے مسائل اور جنسی مسائل:

اگر آپ ہاضمے کے مسئلے سے پریشان ہیں تو پستے ضرور کھائیں۔ کیونکہ اس میں موجود غذائی ریشہ ہاضمے میں مدد کرتا ہے۔ پستہ خشک جلد کے مسئلے کے لیے بھی جادو کی طرح کام کرتا ہے۔ اس میں موجود سیچوریٹڈ چکنائی خشک جلد کو ٹھیک کرنے میں مدد دیتی ہے۔ اس کے علاوہ پستہ جنسی طاقت بڑھانے میں بھی مدد کرتا ہے۔ ماہرین کے مطابق پستے کو 21 دن تک خوراک میں رکھنے سے مردوں کی جنسی کارکردگی میں 50 فیصد اضافہ ہوسکتا ہے۔

شوگر کے مریضوں کے لئے:

پستہ شوگر کے مریضوں کے لیے بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔ یہ ایک قسم کا صحت مند نٹ ہے۔ اس میں کم گلیسیمک انڈیکس ہوتا ہے جو شوگر لیول کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

مدافعتی نظام مضبوط بنائے:

پستے میں پایا جانے والا اینٹی آکسیڈنٹ مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے میں بھی مدد کرتا ہے۔ مضبوط مدافعتی نظام کی وجہ سے جسم میں کوئی انفیکشن نہیں ہوتا اور جسم بھی مکمل طور پر صحت مند رہتا ہے۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   668 Views   |   18 Oct 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about روزانہ چند پستے کے دانے منہ یں ڈالیں اور اپنے جسم کے کئی مسائل سے نجات پائیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (روزانہ چند پستے کے دانے منہ یں ڈالیں اور اپنے جسم کے کئی مسائل سے نجات پائیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.