خوشی کی بجائے حیرانی ہوئی ۔۔ خاندان میں 138 سال بعد بیٹی کی پیدائش، باپ بننے پر انگریز نے کیا کام کیا جو یہ مشہور ہوگیا؟

بچوں سے گھر میں رونق ہوتی ہے اور کسی بھی شخص کیلئے دنیا کی سب سے بڑی خوشی باپ بننا ہوتا ہے۔

لیکن ایک ایسا بھی انگریز ہے جو 138 سال بعد باپ بنا ہے ۔ یہ خبر سن کر آپ کا منہ بھی رہ گیا نا کھلا کا کھلا۔

یہ ایک سچا واقعہ ہے جوکہ اس وقت دنیا بھر میں وائرل ہو رہا ہے۔ اس امریکی شہری کا نام ہے اینڈریو کلارک جس کے گھر 137 سال بعد بیٹی کی پیدائش ہوئی ہے۔

یہ کہتے ہیں کہ ان کے خاندان میں 1885 سے کوئی لڑکی پیدا نہیں یعنی کہ صرف لڑکے ہی پیدا ہوئے ہیں۔ اور جب ڈاکٹرز نے ہمیں بتایا کہ لڑکی پیدا ہوئی ہے تو یہ ہمارے لیے ایک بڑا سرپرائز تھا۔

یہی نہیں اینڈریو کی بیوی کیرولین کا بھی یہی کہنا تھا کہ جب شادی سے پہلے شوہر نے مجھے بتایا کہ ان کے خاندان میں آج تک کوئی لڑکی پیدا نہیں ہوئی۔

تو مجھے پہلے تو ان کی بات پر یقین ہی نہیں آیا ۔بہرحال جب شوہر کے والدین سے اس بات کی تصدیق کی تو انہوں نے بتایا کہ جی ہاں بالکل ایسا ہی ہے ۔

اینڈریو کے انکلز اور کزنز کے گھر بیٹیوں کی پیدائش اس سے پہلے ہوئی ہے۔ پر ہمارے گھر نہیں۔

واضح رہے کہ اس بچی کی پیدائش پر پورے خاندان میں بے پناہ خوشی ہے اور اب ہر کوئی پورا پورا دن اسے اٹھائے گھومتا پھرتا ہے، 137 سال بعد پیدا ہونے والی بچی کا نام آڈری ہے۔

اس کے علاوہ آپکو یہ بھی بتاتے چلیں کہ بچی اور اس کی ماں بالکل صحت مند ہیں۔

138 Sal Baad Bachi Ki Pedaish

Discover a variety of News articles on our page, including topics like 138 Sal Baad Bachi Ki Pedaish and other health issues. Get detailed insights and practical tips for 138 Sal Baad Bachi Ki Pedaish to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Faiq  |   In News  |   0 Comments   |   1777 Views   |   17 Apr 2023
About the Author:

Faiq is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Faiq is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 19 May 2024)

خوشی کی بجائے حیرانی ہوئی ۔۔ خاندان میں 138 سال بعد بیٹی کی پیدائش، باپ بننے پر انگریز نے کیا کام کیا جو یہ مشہور ہوگیا؟

خوشی کی بجائے حیرانی ہوئی ۔۔ خاندان میں 138 سال بعد بیٹی کی پیدائش، باپ بننے پر انگریز نے کیا کام کیا جو یہ مشہور ہوگیا؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ خوشی کی بجائے حیرانی ہوئی ۔۔ خاندان میں 138 سال بعد بیٹی کی پیدائش، باپ بننے پر انگریز نے کیا کام کیا جو یہ مشہور ہوگیا؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔