ہر سال برسی پر ان سے ملنے جاتا ہوں ۔۔ اپنی مرحوم بیٹیوں کا ذکر کرتے ہوئے عمیر رانا نے کیا کہا؟ انٹرویو

عمیر رانا ان چند فنکاروں میں سے ایک ہیں جو سماجی اور سیاسی مسائل کے بارے میں کھل کر بات کرتے ہیں۔ ان کی بیوی مائرہ رانا خود ایک مصنف ہیں اور ہمیں اکثر ان کی طرف سے کچھ واقعی اچھے خیالات دیکھنے کو ملتے ہیں۔

عمیر اور مائرہ ایک ساتھ ایک بہت بڑے سانحے سے گزر چکے ہیں۔ انہوں نے اپنی جڑواں بیٹیوں کو اس وقت کھو دیا جب وہ پیدا ہونے والی تھیں اور یہ ان کی زندگی کے سب سے تباہ کن لمحات میں سے ایک تھا۔ ثمینہ پیرزادہ سے بات کرتے ہوئے، عمیر نے بتایا کہ یہ ان کے پورے خاندان کے لیے کتنا بڑا صدمہ تھا اور جسے وہ کبھی فراموش نہیں کر سکیں گے۔

اور اب عفت عمر کے ساتھ اپنے تازہ ترین انٹرویو میں، عمیر اپنی مرحوم بیٹیوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے جذباتی ہو گئے۔

انہوں نے شیئر کیا کہ وہ اپنی بیٹیوں کو تتلیوں سے تعبیر دیتے ہیں، اور اب وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ انہوں نے اس نقصان کو قبول کر کے جینا سیکھ لیا ہے۔ انہوں نے ہر سال جڑواں بچیوں کی برسی پر ان کے ساتھ وقت گزارنے کے بارے میں بھی بات کی۔

عمیر نے مزید کہا کہ، مجھے خوب نیکی کر کے اپنی جنت کمانی پڑے گی تاکہ میں ایک دن ان سے جنت میں مل سکوں۔

Omair Rana Emotional While Taking About Late Daughters

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Omair Rana Emotional While Taking About Late Daughters and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Omair Rana Emotional While Taking About Late Daughters to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   2455 Views   |   28 Feb 2024
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 24 April 2024)

ہر سال برسی پر ان سے ملنے جاتا ہوں ۔۔ اپنی مرحوم بیٹیوں کا ذکر کرتے ہوئے عمیر رانا نے کیا کہا؟ انٹرویو

ہر سال برسی پر ان سے ملنے جاتا ہوں ۔۔ اپنی مرحوم بیٹیوں کا ذکر کرتے ہوئے عمیر رانا نے کیا کہا؟ انٹرویو ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ہر سال برسی پر ان سے ملنے جاتا ہوں ۔۔ اپنی مرحوم بیٹیوں کا ذکر کرتے ہوئے عمیر رانا نے کیا کہا؟ انٹرویو سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔