روازنہ چند دانے ہرا انگور کھانے سے جسم میں کیا تبدیلی آتی ہے؟ 5 فائدے جو کئی بیماریوں سے نجات دیں

سبز انگور میں نہ تو بیج ہوتے ہیں نہ ہی ان کا چھلکا اتارنا پڑتا ہے، یہی وجہ ہے کہ بہت سے لوگ رسیلے اور کھٹے میٹھے انگور مزے سے کھاتے ہیں. البتہ اس آرٹیکل میں ہم بات کریں گے انگور کے فائدوں پر تاکہ جو لوگ انھیں نہیں کھاتے وہ بھی اس مزیدار پھل کو اپنی خوراک کا حصہ بنا لیں.

انگور میں کیلوریز کم ہوتی ہیں اور اس میں چکنائی بالکل نہیں ہوتی، جس کی وجہ سے یہ ناشتے میں کھانے کے لئے بہترین ہیں. انگور وٹامنز سے بھرپور ہیں. ان میں خاص طور پر وٹامن سی اور وٹامن کے بڑی تعداد میں پائے جاتے ہیں۔ وٹامن سی مدافعتی نظام اور جلد کی صحت کے لیے اہم ہے، جبکہ وٹامن K خون کے جمنے اور ہڈیوں کی صحت کے لیے ضروری ہے۔ یہ انگور بی وٹامنز بھی فراہم کرتے ہیں، جو توانائی کی پیداوار اور میٹابولک نظام کو تیز کرنے کے لیے ضروری ہیں۔ معدنیات کے لحاظ سے، ان میں پوٹاشیم ہوتا ہے، جو دل کی صحت اور جسم میں سیال کا مناسب توازن برقرار رکھنے کے لیے بہت ضروری ہے۔ سبز انگور میں فلیوونائڈز اور ریسویراٹرول سمیت دیگر اینٹی آکسیڈنٹس بھی ہوتے ہیں جو جسم کو فری ریڈیکلز کی وجہ سے ہونے والے نقصان سے بچانے میں مدد دیتے ہیں۔

سبز انگور کا باقاعدہ استعمال دل کی صحت میں مثبت کردار ادا کرتا ہے۔ ان میں ایسے مرکبات ہوتے ہیں جو خون کی نالیوں کو آرام دینے اور خون کے بہاؤ کو بہتر بنانے میں مدد کرتے ہیں، جس سے ہائی بلڈ پریشر اور دیگر قلبی مسائل کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ سبز انگور میں پایا جانے والا پوٹاشیم بلڈ پریشر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے، جبکہ ریسویراٹرول کو خراب کولیسٹرول (LDL) کی سطح کو کم کرنے اور خون جمنے کی تشکیل کو روکنے کے لئے بہترین سمجھا جاتا ہے.

سبز انگور فائبر کا ایک ٹھوس ذریعہ ہیں جو کہ صحت مند ہاضمہ کو برقرار رکھنے کے لیے ضروری ہے۔ فائبر آنتوں کو باقاعدہ حرکت میں لاتا ہے اور قبض کو فوری دور کرتا ہے. فائبر بڑی آنت کے کینسر کے خطرے کو کم کرتا ہے۔

مٹھاس کے باوجود، سبز انگور میں نسبتاً کم گلیسیمک انڈیکس (GI) ہوتا ہے، جس کا مطلب ہے کہ وہ دوسرے اعلی GI والے پھلوں کے مقابلے میں بلڈ شوگر کی سطح میں بہت زیادہ اضافہ نہیں کرتے۔ جس کی وجہ سے ذیابیطس کے شکار افراد بھی انھیں کبھی کبھار کھا سکتے ہیں.

سبز انگور ان لوگوں کے لیے ایک بہترین ناشتہ ہو سکتا ہے جو اپنا وزن کم کرنا چاہتے ہیں۔ ان میں کیلوریز کم ہوتی ہیں اور پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو پیٹ بھرنے کا احساس پیدا کرنے اور مجموعی کیلوریز کی مقدار کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔ اس کے علاوہ انگور کی قدرتی مٹھاس چینی کھانے کی خواہش کو پورا کر سکتی ہے، جس سے وہ زیادہ کیلوریز والی مٹھائیوں اور اسنیکس کا صحت مند متبادل بن سکتے ہیں۔

Nutritional Value And Benefits Of Grapes

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Nutritional Value And Benefits Of Grapes and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Nutritional Value And Benefits Of Grapes to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   504 Views   |   21 Jan 2024
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 18 April 2024)

روازنہ چند دانے ہرا انگور کھانے سے جسم میں کیا تبدیلی آتی ہے؟ 5 فائدے جو کئی بیماریوں سے نجات دیں

روازنہ چند دانے ہرا انگور کھانے سے جسم میں کیا تبدیلی آتی ہے؟ 5 فائدے جو کئی بیماریوں سے نجات دیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ روازنہ چند دانے ہرا انگور کھانے سے جسم میں کیا تبدیلی آتی ہے؟ 5 فائدے جو کئی بیماریوں سے نجات دیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔