سردیوں کی سوغات مونگ پھلی ۔۔ جانیں ان چھوٹی چھوٹی پھلیوں کے وہ بڑے فائدے، جو انہیں غذا کا پاور ہاوس بناتی ہیں

مونگ پھلی، ایک مقبول پھلی ہے جو دنیا بھر میں بڑے پیمانے پر کھائی جاتی ہے خاص کر سردیوں کے موسم میں۔ ضروری غذائی اجزاء سے بھری، مونگ پھلی صحت کے فوائد سے بھرپور ہوتی ہے۔

مونگ پھلی ایک غذائی پاور ہاؤس ہے، جس میں مختلف قسم کے ضروری غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔ یہ پروٹین کا ایک بہترین ذریعہ ہے، یہ جسم کی نشوونما اور دیکھ بھال کے لیے تمام ضروری امینو ایسڈ فراہم کرتی ہیں۔ اپنی غذا میں مونگ پھلی کو شامل کرنے سے وابستہ پانچ بہترین فوائد یہ ہیں۔

دل کی صحت:

مونگ پھلی میں پائی جانے والی مونو ان سیچوریٹڈ اور پولی ان سیچوریٹڈ چکنائی دل کی صحت کو فروغ دینے میں کلیدی کردار ادا کرتی ہے۔ یہ صحت مند چکنائی خراب کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے اور اچھے کولیسٹرول کی سطح کو بڑھانے میں مدد کرتی ہے، جس سے دل کی بیماریوں کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ مزید برآں، مونگ پھلی میں ارجنائن، ایک امینو ایسڈ ہوتا ہے جو خون کی شریانوں کے کام کو بہتر بنانے اور بلڈ پریشر کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

بلڈ شوگر کنٹرول

مونگ پھلی میں گلائسیمک انڈیکس کم ہوتا ہے، یعنی وہ ہائی جی آئی فوڈز کے مقابلے بلڈ شوگر کی سطح میں آہستہ اضافے کا باعث بنتے ہیں۔ مونگ پھلی میں موجود فائبر اور پروٹین کا مواد بلڈ شوگر کو بہتر طور پر کنٹرول کرنے میں معاون ہے۔ تاہم، اعتدال میں رہ کر، کیونکہ مونگ پھلی کیلوری سے بھرپور ہوتی ہے۔

دماغی صحت کو فروغ دینا:

مونگ پھلی دماغی صحت کو سہارا دینے والے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتی ہے۔ ان میں نیاسین (وٹامن بی 3) کی اعلیٰ سطح ہوتی ہے، جو علمی فعل میں اہم کردار ادا کرتی ہے اور عمر سے متعلقہ علمی زوال سے بچانے میں مدد کرتی ہے۔ مزید برآں، مونگ پھلی میں ریسویراٹرول ہوتا ہے، جو دماغ میں خون کے بہاؤ کو بہتر بنانے سے منسلک ایک مرکب ہے، جو ممکنہ طور پر علمی صلاحیتوں کو بڑھاتا ہے۔

توانائی اور برداشت:

صحت مند چکنائی، پروٹین اور کاربوہائیڈریٹس کے امتزاج سے بھری مونگ پھلی توانائی کے بہترین ذریعہ کے طور پر کام کرتی ہے۔ ان غذائی اجزاء سے آہستہ آہستہ جاری ہونے والی توانائی جسمانی سرگرمیوں کے دوران برداشت کو برقرار رکھنے میں مدد کرتی ہے، خاص طور پر ان لوگوں کے لیے جو کھیلوں یا زیادہ توانائی والی ورزش میں مصروف ہوتے ہیں۔

جلد کی صحت اور خوبصورتی:

مونگ پھلی میں وٹامن ای جیسے اینٹی آکسیڈنٹس کی موجودگی جلد کو صحت مند بنانے میں معاون ہے۔ وٹامن ای جلد کو آکسیڈیٹیو تناؤ سے بچانے میں مدد کرتا ہے، عمر بڑھنے کی علامات کو کم کرتا ہے۔ مونگ پھلی میں موجود مونونسریٹورڈ چکنائی جلد کی لچک اور ہائیڈریشن کو برقرار رکھنے میں بھی مدد کرتی ہے، جو کہ چمکدار جلد کو فروغ دیتی ہے۔

Mong Phali Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Mong Phali Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Mong Phali Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1190 Views   |   23 Nov 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 July 2024)

سردیوں کی سوغات مونگ پھلی ۔۔ جانیں ان چھوٹی چھوٹی پھلیوں کے وہ بڑے فائدے، جو انہیں غذا کا پاور ہاوس بناتی ہیں

سردیوں کی سوغات مونگ پھلی ۔۔ جانیں ان چھوٹی چھوٹی پھلیوں کے وہ بڑے فائدے، جو انہیں غذا کا پاور ہاوس بناتی ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ سردیوں کی سوغات مونگ پھلی ۔۔ جانیں ان چھوٹی چھوٹی پھلیوں کے وہ بڑے فائدے، جو انہیں غذا کا پاور ہاوس بناتی ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔