رشتہ نہ کروایا تو پھر ۔۔ 12 سال کی عمر میں شادی کی ضد کرنے والے بچوں نے والدین کو کیا دھمکی دے کر منایا؟

پاکستان میں شادی، ایک بڑی بات ہوتی ہے۔ شادی کے بعد ہر شخص کامیاب اور مکمل سمجھا جاتا ہے۔ پاکستان میں کم عمری میں شادی بھی بہت عام ہے۔ ہم نے اس موضوع پر مائی ری کے عنوان سے ایک پورا ڈرامہ بھی دیکھا اور یہ ایک میگا ہٹ تھا کیونکہ بہت سے لوگ اس ڈرامے میں دکھائی جانے والی کہانی سے جڑے ہوئے تھے۔

اور اب ہمارے پاس اس جیسی ایک حقیقی زندگی کی کہانی موجود ہے، جو سوشل میڈیا پر کافی وائرل ہو رہی ہے۔ دو بچے جو 12 اور 13 سال کی عمر کی ہیں وہ شادی کرنے کو تیار ہیں۔ لڑکا 13 سال کا ہے اور چھٹی کلاس میں پڑھتا ہے جبکہ لڑکی 12 سال کی ہے اور ساتویں کلاس میں پڑھتی ہے۔

لڑکے نے اپنی ماں سے کہا تھا کہ، اگر اس کی لڑکی سے منگنی نہیں ہوئی تو وہ اپنی پڑھائی جاری نہیں رکھے گا اور اس کے والدین اس کی بات ماننے کے پابند ہیں۔ ان کی ایک ساتھ تصویریں سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں۔

بچے اپنا اسکول جاری رکھیں گے اور چند دنوں میں ان کی منگنی کی تقریب منعقد کی جائے گی۔ وہ ایک ساتھ رہ کر خوش ہیں اور لڑکی تمام ناقدین کو بتانا چاہتی تھی کہ ابھی ان کی منگنی ہو رہی ہے اور وہ ساتھ ساتھ اپنی سکول کی تعلیم بھی جاری رکھیں گے۔

12 Years Old Newly Wed Pakistani Kid Couple Goes Viral

Discover a variety of News articles on our page, including topics like 12 Years Old Newly Wed Pakistani Kid Couple Goes Viral and other health issues. Get detailed insights and practical tips for 12 Years Old Newly Wed Pakistani Kid Couple Goes Viral to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   1764 Views   |   18 Feb 2024
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 June 2024)

رشتہ نہ کروایا تو پھر ۔۔ 12 سال کی عمر میں شادی کی ضد کرنے والے بچوں نے والدین کو کیا دھمکی دے کر منایا؟

رشتہ نہ کروایا تو پھر ۔۔ 12 سال کی عمر میں شادی کی ضد کرنے والے بچوں نے والدین کو کیا دھمکی دے کر منایا؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ رشتہ نہ کروایا تو پھر ۔۔ 12 سال کی عمر میں شادی کی ضد کرنے والے بچوں نے والدین کو کیا دھمکی دے کر منایا؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔