سوتیلی اور سگی ماں کے درمیان ایسا رشتہ ہے کہ لوگ ۔۔ والد کی دوسری شادی کے بعد مزنا وقاص کی زندگی میں کیا بدلاؤ آیا؟ انٹرویو

میزنا وقاص پاکستانی ٹیلی ویژن کی ایک شاندار اداکارہ ہیں۔ وہ سنو چندا، محبت تجھے الوداع، پری زاد سمیت متعدد ہٹ ڈرامہ سیریلز میں پرفارم کرچکی ہیں۔ ان کے حالیہ مقبول ڈراموں میں منت مراد اور خمار شامل ہیں۔ مزنا وقاص شادی شدہ ہیں اور ان کا ایک پیارا سا بیٹا ہے۔

حال ہی میں، انہوں نے فوشیا میگزین کے لیے انٹرویو دیا۔ انٹرویو میں انہوں نے والد کی دوسری شادی کے بعد اپنی زندگی کے بارے میں بات کی۔ اور سوتیلی ماں کے ساتھ اپنے تعلقات کے حوالے سے بھی۔

مزنا نے کہا، "میں اپنی سوتیلی ماں کا احترام کرتی ہوں کیونکہ میرے والد نے مجھے ان کا خیال رکھنے کا مشورہ دیا تھا، اور ظاہر ہے کہ وہ بھی رکھتی تھیں۔ انہوں نے جوان ہونے کے باوجود ہمیں نہیں چھوڑا، ان کے بچے بھی چھوٹے تھے۔ لوگوں نے انہیں گھر سے نکل جانے کی تلقین کی لیکن وہ نہیں مانیں۔ پاپا نے جو کچھ کیا وہ ان کا اپنا فیصلہ تھا۔ انکی شادی ہوگئی، اس کا اثر ہم پر پڑا، خاص کر میری چھوٹی بہن، جس نے اس چیز کو بہت محسوس کیا۔ ہم اپنے والد کی دوسری شادی پر لوگوں کے تبصروں سے بھی متاثر ہوئے، خاص طور پر جب ہمارے والد کی دوسری بیوی ہمارے ساتھ رہنے لگی۔ تاہم، ہماری ماں نے ہمارے رویے کی تشکیل میں واقعی مثبت کردار ادا کیا۔ وہ ہم سب کے ساتھ یکساں سلوک کرتی تھی۔ ہم جو کچھ کھاتے تھے، وہ اپنے دوسرے بہن بھائیوں کو بھی دیتے تھے۔"

انہوں نے مزید کہا کہ، "جب میری سوتیلی ماں سے بہن کی پیدائش ہوئی تو میری والدہ بہت خوش تھیں۔ میری والدہ اور میری سوتیلی ماں پیار محبت سے رہتے تھے، یہ ہمارے لیے بالکل معمول کی بات تھی۔ ہاں، یہ دوسرے لوگوں کے لیے چونکا دینے والا تھا۔ میری والدہ نے ہمیشہ کہا، میرا شوہر کی دوسری شادی کو قبول کرنا دانشمندانہ اقدام تھا کیونکہ کم از کم وہ ہمارے ساتھ ہیں۔"

Mizna Waqas Talks About Life After Fathers Second Marriage

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Mizna Waqas Talks About Life After Fathers Second Marriage and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Mizna Waqas Talks About Life After Fathers Second Marriage to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   14304 Views   |   07 Dec 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

سوتیلی اور سگی ماں کے درمیان ایسا رشتہ ہے کہ لوگ ۔۔ والد کی دوسری شادی کے بعد مزنا وقاص کی زندگی میں کیا بدلاؤ آیا؟ انٹرویو

سوتیلی اور سگی ماں کے درمیان ایسا رشتہ ہے کہ لوگ ۔۔ والد کی دوسری شادی کے بعد مزنا وقاص کی زندگی میں کیا بدلاؤ آیا؟ انٹرویو ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ سوتیلی اور سگی ماں کے درمیان ایسا رشتہ ہے کہ لوگ ۔۔ والد کی دوسری شادی کے بعد مزنا وقاص کی زندگی میں کیا بدلاؤ آیا؟ انٹرویو سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔