سب کچھ کھائیں اور وزن بھی نہ بڑھے ۔۔ ماہرین نے میٹابولزم تیز کرنے کے لئے کون سے کھانے تجویز کردئیے؟

میٹابولزم وہ عمل ہے جس کے ذریعے ہمارا جسم کھانے کو توانائی میں تبدیل کرتا ہے۔ جس کی ہمیں روزمرہ کے افعال کو انجام دینے میں ضرورت ہوتی ہے۔ ہمارا میٹابولک ریٹ ہمارے وزن کا تعین کرنے میں ایک اہم عنصر ہے۔ ہم سب چاہتے ہیں کہ ہم اپنے وزن کی فکر کیے بغیر جب چاہیں، جو چاہیں کھا سکیں۔ میٹابولزم جتنا تیز ہو گا، اتنی ہی آسانی سے کوئی وزن کم کر سکتا ہے۔ ایک اعلی میٹابولک شرح اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ وہ شخص زیادہ تیزی سے وزن کم کر سکتا ہے۔ کسی بھی قسم کی جسمانی سرگرمی میں مشغول ہونا میٹابولزم کو بڑھانے کے آسان ترین طریقوں میں سے ایک ہے۔ کافی کھانے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ ایک ہی نشست میں زیادہ کھانا کھایا جائے۔ کافی کھانے کا مطلب ہے کہ توانائی کی سطح کو برقرار رکھنے کے لیے باقاعدگی سے وقفے وقفے سے تھوڑا تھوڑا کھائیں، جس سے آپ کا میٹابولزم بھی بڑھے گا اور وزن کم ہوگا۔ صحیح غذا کھا کر کیلوری جلانے کے عمل کو تیز کرنے کے اور بھی طریقے ہیں۔

1۔ جو

جو یا اوٹ ایک بہت ہی صحت بخش اناج ہے جس میں کئی وٹامنز اور معدنیات کے ساتھ ساتھ فائبر بھی ہوتا ہے، جو انہیں ناشتے میں کھانے کا بہترین آپشن بناتا ہے۔ جو کو ٹوٹنے کے لیے بہت زیادہ کیلوریز کی ضرورت ہوتی ہے، اس لیے وہ آپ کے میٹابولزم کو تیز کرنے اور آپ کے کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔

2۔ انڈےپروٹین سے بھرپور غذا کا استعمال میٹابولزم کو بڑھانے کا ایک مؤثر ترین طریقہ ہے۔ ہر انڈے میں تقریباً 6 گرام پروٹین ہوتا ہے، جو اسے آپ کی خوراک میں شامل کرنے کے لیے بہترین اور آسان ترین غذا بناتا ہے۔ دیگر تمام غذائی اجزاء کے مقابلے میں آپ کے میٹابولزم کو بڑھانے میں پروٹین سب سے زیادہ موثر ہیں۔ اپنے دن کی صحیح شروعات کرنے کے لیے ناشتے میں انڈے کے سفید آملیٹ کا استعمال کریں۔ انڈے کی سفیدی میں امینو ایسڈز زیادہ ہوتے ہیں، جو آپ کے میٹابولزم کو سارا دن حرکت میں رکھتے ہیں۔

3۔ کیلا

کیلے کے بارے میں عام غلط فہمی یہ ہے کہ یہ وزن بڑھانے میں مدد دیتے ہیں جو کہ سراسر غلط ہے۔ کیلے میں تقریباً 100 کیلوریز ہوتی ہیں اور شوگر کی مقدار کم ہوتی ہے۔ کیلے میں مزاحم نشاستے کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو کہ ایک صحت مند کاربوہائیڈریٹ ہے جو آپ کو بھرپورطاقت دیتا ہے اور آپ کے میٹابولزم کو بڑھاتا ہے۔ کیلے، ان میں پوٹاشیم کی اعلی مقدار کی وجہ سے، خلیوں میں غذائی اجزاء کی منتقلی کو منظم کرنے میں مدد کرتے ہیں، اس طرح آپ کے میٹابولزم کو بڑھاتے ہیں۔ اس میں گلوکوز کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو فوری توانائی فراہم کرتی ہے، جو سخت ورزش کے بعد ضروری ہے۔ دلیا، چیا سیڈز، کے ساتھ ملا کر یہ ایک بھرپور اور مزیدار ناشتہ بنادیتا ہے۔

4۔ دالیں

دال پلانٹ پروٹین کا ایک بہترین ذریعہ ہیں۔ ان میں قدرتی طور پر بہت سارے فائبر، وٹامنز اور معدنیات ہوتے ہیں۔ درحقیقت دال آپ کو موٹاپے، ذیابیطس، امراض قلب اور کینسر جیسی بیماریوں سے بچانے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ پروٹین اور فائبر بھوک کو دور رکھنے، ہاضمے کو بہتر بنانے اور بڑی آنت سے زہریلے مادوں کو نکالنے میں مدد کرتے ہیں۔ نتیجے کے طور پر، جیسے جیسے آپ کے آنتوں کی صحت بہتر ہوتی ہے اور آپ کی بھوک کم ہوتی ہے، آپ کا میٹابولزم قدرتی طور پر بڑھتا جائے گا۔ دوپہر یا رات کے کھانے میں ابلی ہوئی دال یا دال کا سوپ کھائیں۔

5۔ ہرے پتوں والی سبزیاں

کیلے اور پالک جیسی سبزیاں میٹابولزم بڑھانے کے لئے مشہور ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ آئرن سے بھرپور ہوتے ہیں۔ جب بات میٹابولزم کی ہو تو آئرن سب سے اہم غذائی اجزاء میں سے ایک ہے۔ ان میں سے کچھ گہرے سبز سبزیوں میں میگنیشیم بھی زیادہ ہوتا ہے۔ میگنیشیم ایک اور معدنیات ہے جو جسم میں 300 سے زیادہ میٹابولک عمل میں شامل ہے۔ گہرے سبز پتوں والی سبزیوں کے زیادہ سے زیادہ فوائد حاصل کرنے کے لیے انہیں وٹامن سی کے ذرائع جیسے لیموں کے ساتھ ملا دیں۔

6۔ میتھی کے بیج

صبح کے وقت سب سے پہلے دانہ میتھی کا ایک گلاس پانی میٹابولزم کو بڑھانے کا بہترین طریقہ ہے۔ میتھی کے پانی میں فائبر ہوتا ہے جو آپ کی بھوک کو دبا کر اور آپ کے پیٹ بھرنے کے احساس کو بڑھا کر اس عمل میں مدد کرتا ہے۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    6588 Views    |    01 Sep 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about سب کچھ کھائیں اور وزن بھی نہ بڑھے ۔۔ ماہرین نے میٹابولزم تیز کرنے کے لئے کون سے کھانے تجویز کردئیے؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (سب کچھ کھائیں اور وزن بھی نہ بڑھے ۔۔ ماہرین نے میٹابولزم تیز کرنے کے لئے کون سے کھانے تجویز کردئیے؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.