خود بھی پہنتے ہیں اور مہمانوں کو بھی دی جاتی ہیں۔۔ عزت و وقار کی علامت! پاکستان کی علاقائی ٹوپیوں کے بارے میں دلچسپ معلومات

سر ڈھکنے کی روایت دنیا کے ہر حصے میں کسی نہ کسی صورت موجود ہے۔ پاکستان ایک ایسا ملک ہے جہاں کا ہر صوبہ اپنے اندر مختلف اور قدیم ثقافت سموئے ہوئے ہے۔ اسی لئے یہاں سر ڈھکنے کے لئے ٹوپیاں بھی بہت منفرد اور خوبصورت ہوتی ہیں۔ تقریباً ہر صوبے اور مخصوص علاقے کی اپنی روایتی ٹوپیاں ہیں جو لوگ اپنی شخصیت کا وقار بڑھانے کے لئے خود بھی پہنتے ہیں اور محبت اور احترام کے اظہار کے لئے مہمانوں کو تحفتاً بھی دیتے ہیں۔ آج کے اس آرٹیکل میں آپ کو اسی حوالے سے آگاہی دی جائے گی۔

سندھی ٹوپی

سندھ کی یہ خصوصی سوغات اجرک کے ساتھ پہنی جاتی ہے۔ یہ ٹوپی بنیادی طور پر میرون رنگت کی ہوتی ہے جس پر ہر طرف شیشے کی کڑھائی کی جاتی ہے۔ آج کل یہ مختلف رنگوں میں دستیاب ہے۔

پنجاب کی پگڑی

اسے پگ بھی کہتے ہیں۔ پگڑی پنجاب کے لوگوں میں رتبے اور وقار کا اظہار اور عزت کی علامت ہے۔ یہ کلف لگے کپڑے سے بنائی جاتی ہے۔ جتنا زیادہ کلف ہوگا اتنی ہی زیادہ شان کا اظہار ہوگا۔

پکول

یہ چترالی کیپ کے نام سے بھی جانی جاتی ہے۔ اس کے سامنے کی جانب خوبصورت پر لگا ہوتا ہے۔ برطانیہ کی مرحومہ شہزادی نے جب ٩٠ میں پاکستان کا دورہ کیا تو انھیں یہ کیپ تحفتاً پیش کی گئی اور انھیں یہ اتنی پسند آئی کہ فوراً پہن بھی لی۔ اتنا ہی نہیں بلکہ ان کے بیٹے اور برطانوی ولی عہد شہزادہ ولیمز اور ان کی اہلیہ کیٹ مڈلٹن نے بھی اس کیپ کو کافی پسند کیا۔

پشتون پگڑی

یہ 7 میٹر کے کپڑے پر بنائی جاتی ہے اور اسے پاکستان کے پٹھان اور افغان شہری فخر کی علامت کے طور پر پہنتے ہیں۔ اس پگڑی کا ایک سرا کھلا جبکہ کڑھائی والا حصہ سر کے گرد لپیٹا جاتا ہے۔

Mehmano Ko Topi Pehnaty Hain

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Mehmano Ko Topi Pehnaty Hain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Mehmano Ko Topi Pehnaty Hain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In News  |   0 Comments   |   1434 Views   |   14 Sep 2022
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 May 2024)

خود بھی پہنتے ہیں اور مہمانوں کو بھی دی جاتی ہیں۔۔ عزت و وقار کی علامت! پاکستان کی علاقائی ٹوپیوں کے بارے میں دلچسپ معلومات

خود بھی پہنتے ہیں اور مہمانوں کو بھی دی جاتی ہیں۔۔ عزت و وقار کی علامت! پاکستان کی علاقائی ٹوپیوں کے بارے میں دلچسپ معلومات ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ خود بھی پہنتے ہیں اور مہمانوں کو بھی دی جاتی ہیں۔۔ عزت و وقار کی علامت! پاکستان کی علاقائی ٹوپیوں کے بارے میں دلچسپ معلومات سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔