بستر سے باہر نکلنے سے پہلے اپنی ٹانگیں ہلائیں تو… لُو بلڈپریشر کی وہ علامات جنہیں ہم نظر انداز کردیتے ہیں

عموماً ہائی بلڈ پریشر پر بہت زیادہ توجہ اور بات چیت کی جاتی ہے کیونکہ یہ فالج اور ہارٹ اٹیک کے خطرات میں اضافہ کرتا ہے- لیکن ہم کم ہی لو بلڈ پریشر کے بارے میں بات کرتے ہیں جبکہ یہ صحت کے کئی مسائل پیدا کرسکتا ہے-
ہمارے بلڈ پریشر کے اتار چڑھاؤ کا انحصار ہماری دن بھر کی سرگرمیوں پر ہوتا ہے- لیکن بلڈ پریشر کی سطح میں اچانک کمی یا انتہائی کم سطح ہونا چکر آنا اور بیہوشی کا باعث بن سکتا ہے۔ شدید حالتوں میں، کم بلڈ پریشر جان لیوا بھی ثابت ہوسکتا ہے۔ ایک نارمل انسان کا بلڈ پریشر 80 اور 120 ہوتا ہے-

لو بلڈ پریشر کی علامات:

کمزوری:

لو بلڈ پریشر کی کیفیت میں آپ کو کمزوری اور تھکن محسوس ہوسکتی ہے- بلڈ پریشر کی سطح میں اچانک کمی کی صورت میں آپ کے لیے سہارے کے بغیر دو تین قدم بھی چلنا مشکل ہوجاتا ہے۔

چکر آنا اور بےہوش ہونا:

لو بلڈپریشر میں چکر بھی آتا ہے لیکن اگر بلڈ پریشر کچھ زیادہ ہی کم ہوجائے تو انسان بےہوش بھی ہوسکتا ہے-

توجہ مرکوز کرنے میں دشواری اور دھندلا پن:

جسم کے اعضاء میں بلڈ پریشر کا ناکافی بہاؤ بھی کسی کام پر توجہ مرکوز کرنا مشکل بنا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ ہوسکتا ہے کہ آپ اپنے قریب رکھی ہوئی اشیاء کو واضح طور پر نہ دیکھ سکیں یا پھر ہاتھ میں موجود کام پر توجہ مرکوز کرنا مشکل پیدا ہوجائے۔

سرد جلد اور تیز سانس:

کم بلڈ پریشر جھٹکے کا باعث بن سکتا ہے جو آپ کے جسم کو ٹھنڈا اور جلد پسینے میں بدل سکتا ہے۔ یہاں تک کہ آپ کی سانس کی رفتار بڑھ جائے گی اور آپ کی نبض کمزور ہو جائے گی۔ اگر آپ کو یہ علامت نظر آتی ہے تو آپ کو فوری طبی مدد حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔

وہ اقدامات جو آپ گھر پر کر سکتے ہیں:

اگر آپ باقاعدگی سے لو بلڈ پریشر کے مسئلے سے دوچار ہیں تو اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ وہ اس کی وجہ کا جائزہ لے کر اس کے مطابق ادویات تجویز کرے گا۔ کچھ چیزیں جو آپ گھر پر کر سکتے ہیں جب لو بلڈ پریشر میں مبتلا ہوں:

زیادہ سے زیاد پانی کا استعمال کریں
صحت مند اور سوڈیم سے بھرپور غذائیں کھائیں
ٹماٹر کا جوس باقاعدگی سے پئیں
خون کے بہاؤ کو تیز کرنے کے لیے بستر سے باہر نکلنے سے پہلے اپنی ٹانگیں ہلائیں

ڈاکٹر سے کب رابطہ کریں:

اگر توجہ نہ دی جائے تو، لو بلڈ پریشر صحت کے شدید مسائل کا باعث بن سکتا ہے اور یہاں تک کہ مہلک بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ مندرجہ ذیل علامات میں سے کسی کا مشاہدہ کرتے ہیں تو آپ کو فوری طور پر ڈاکٹر سے رابطہ کرنا چاہیے: دانے
سانس کی کمی
چکر آنا ، یا الجھن
منہ، زبان، گلے یا ہونٹوں کی سوجن۔
نگلنے میں دشواری
لرزہ طاری ہونا

By Tayyab    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    918 Views    |    22 Nov 2021

Comments/Ask Question

Read Blog about بستر سے باہر نکلنے سے پہلے اپنی ٹانگیں ہلائیں تو… لُو بلڈپریشر کی وہ علامات جنہیں ہم نظر انداز کردیتے ہیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (بستر سے باہر نکلنے سے پہلے اپنی ٹانگیں ہلائیں تو… لُو بلڈپریشر کی وہ علامات جنہیں ہم نظر انداز کردیتے ہیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.