لونگ کو تیل میں ملا کر منہ میں ۔۔ جانیں گرمیوں میں لونگ استعمال کرنے کے 5 بہترین فوائد کون سے ہیں؟

موسم گرما میں بہت سے لوگ آپ کے لونگ استعمال کرنے کی حوصلہ شکنی کریں گے، کیونکہ انکا ماننا ہے کہ اس سے جسم میں گرمی پیدا ہوتی ہے۔ لیکن زرا سوچیں کیا یہ واقعی پورا سچ ہے؟ لانگ کے بارے میں ایسا بہت کچھ ہے جو اکثر لوگ نہیں جانتے اسی لیئے وہ دوسروں کو بھی غلط مشورے دیتے ہیں۔

آئیے آج ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ گرمیوں میں لونگ کا استعمال آپ کو کس طرح فائدہ پہنچا سکتا ہے اور اس سے آپ کن بیماریوں اور مسائل سے بچ سکتے ہیں۔

منہ کا السر:

لوگ اکثر موسم گرما میں منہ کے چھالوں کی نشوونما کا تجربہ کرتے ہیں۔ آپ لونگ کی مدد سے اس حالت کا علاج کر سکتے ہیں۔ لونگ کے تیل کو متاثرہ جگہوں پر رگڑنے یا لونگ چبانے سے درد اور سوجن کم ہو سکتی ہے۔ آپ اسے اپنے کھانے، چائے یا میٹھے میں شامل کر سکتے ہیں۔

سر درد:

گرمی کی شدت بہت سے لوگوں میں سر درد کا باعث بن سکتی ہے۔ آپ لونگ کے تیل کو ناریل،سرسوں یا زیتون کے تیل کے ساتھ ملا کر اپنے سر کی مالش کر کے اپنے سر درد کا علاج کر سکتے ہیں۔

جلد کو ٹھیک کرتا ہے:

موسم گرما میں آپ کی جلد بہت زیادہ متاثر ہوتی ہے، جس سے مختلف مسائل جیسے سنبرن وغیرہ ہو سکتے ہیں۔ لونگ کو اپنی غذا میں شامل کرنا گرمی کی وجہ سے پیدا ہونے والی جلد کی بیماریوں کا علاج کرنے کا ایک مؤثر طریقہ ہے۔ اس کے علاوہ، یہ ایک طاقتور اینٹی آکسیڈنٹ ہے جس میں بڑھاپے کے خلاف خصوصیات ہیں جو کہ گرمیوں کی شدید دھوپ کی وجہ سے جلد کی عمر کو کم کر سکتی ہے۔

مچھر اور کیڑوں سے بچاتا ہے:

موسم گرما پریشان کن ہوسکتا ہے کیونکہ آپ بار بار کیڑوں کے کاٹنے کا مشاہدہ کرتے ہیں۔ کیڑوں کے کاٹنے سے بچنے کا ایک طریقہ یہ ہے کہ آپ کے جسم کے بے نقاب حصوں پر لونگ کا تیل لگائیں۔ لونگ میں پایا جانے والا ایک کیمیائی مرکب یوجینول جراثیم کش اور بے ہوشی کرنے والی خصوصیات رکھتا ہے۔

ہاضمہ بہتر کرتا ہے:

جیسے جیسے درجہ حرارت بڑھتا ہے، ایسے میں اکثر لوگوں کا ہاضمہ سست ہو سکتا ہے، جس کے نتیجے میں ہاضمے کے مختلف مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ آپ کو روزانہ صبح خالی پیٹ لونگ کا استعمال کرنا چاہئے کیونکہ یہ ہاضمہ کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، کھانے کے بعد لونگ چبانے سے ہاضمے کے مسائل جیسے تیزابیت اور سینے کی جلن کے علاج میں مدد مل سکتی ہے۔

Long Ke Tail Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Long Ke Tail Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Long Ke Tail Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1774 Views   |   19 Jul 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 July 2024)

لونگ کو تیل میں ملا کر منہ میں ۔۔ جانیں گرمیوں میں لونگ استعمال کرنے کے 5 بہترین فوائد کون سے ہیں؟

لونگ کو تیل میں ملا کر منہ میں ۔۔ جانیں گرمیوں میں لونگ استعمال کرنے کے 5 بہترین فوائد کون سے ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ لونگ کو تیل میں ملا کر منہ میں ۔۔ جانیں گرمیوں میں لونگ استعمال کرنے کے 5 بہترین فوائد کون سے ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔