کینسر سے بچائے، کولیسٹرول کم کرے ۔۔ صحت کے بے شمارمسائل کے لیے لیمن گراس کا انتخاب کریں

لیمن گراس، جسے فیور گراس بھی کہا جاتا ہے، ایک ایسا پودا ہے جو کہ زیادہ سے زیادہ دو سال تک زندہ رہتا ہے۔ لیمن گراس کی خوشبو لیموں جیسی ہوتی ہے، لیکن اس کا ذائقہ میٹھا اور ہلکا ہوتا ہے۔ یہ جڑی بوٹی بہت سے ایشیائی کھانوں میں اس کے ذائقے کی وجہ سے ذائقہ دار جزو کے طور پر استعمال ہوتی ہے۔

1۔ آپ کے مدافعتی نظام کو بڑھاتا ہے:

غذائی اجزاء کو آپ کے جسم میں جذب کرنے میں مددگار ہے، لیمن گراس کا تیل آپ کے مدافعتی نظام کو بڑھانے میں مدد کر سکتا ہے۔ تیل آپ کے نظام کو بحال کرنے میں ضروری ہو سکتا ہے اور آپ کے اعضاء کے افعال میں مدد کر سکتا ہے۔ لیمن گراس فولیٹ، وٹامن اے اور سی، فولک ایسڈ، زنک، میگنیشیم، آئرن، کاپر، فاسفورس، پوٹاشیم، مینگنیز اور کیلشیم کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ کھانے میں اس کے استعمال کے ساتھ ساتھ، لیمن گراس مختلف بیماریوں کے لیے ایک بہت ہی مفید مکمل یا متبادل علاج ہے۔

2۔ کینسر سے بچاؤ:

لیمن گراس آپ کے جسم کے صحت مند نارمل خلیات کو متاثر کیے بغیر مختلف قسم کے کینسر کے علاج میں بہت موثر ہے۔ لیمن گراس کی کینسر مخالف سرگرمی کو ثابت کرنے کے لیے کی گئی تحقیق نے جلد کے کینسر کی روک تھام میں امید افزا نتائج کی اطلاع دی ہے۔
تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ لیمن گراس میں موجود سٹرال نامی ایک خاص جزو جگر کے کینسر کے خلیوں کی نشوونما کو اس کے ابتدائی مرحلے میں روکنے میں مدد کرتا ہے اور کینسر کے خلیات کی مزید پیداوار کو روکتا ہے۔

3۔ ڈپریشن سے لڑتا ہے:

لیمن گراس میں موجود اینٹی ڈپریسنٹ خصوصیات ڈپریشن کے علاج میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ یہ جڑی بوٹی سیروٹونن کے اخراج کو بھی متحرک کرتی ہے، جو دماغ میں ایک کیمیکل ہے جو ڈپریشن سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔
لیمن گراس آپ کے اضطراب کو دور کرتا ہے، اعتماد دیتا ہے، روح کو بڑھاتا ہے اور ذہنی طاقت کو بہتر بناتا ہے۔ اس کے علاوہ، اس میں سٹرونیلا شامل ہے، جو آپ کے جسم اور دماغ پر پرسکون اثر کے لیے مشہور ہے۔ یہ بہتر نیند کو فروغ دینے میں بھی مدد کرتا ہے۔

4۔ کولیسٹرول کی سطح کو کنٹرول کرتا ہے:

لیمن گراس کا اینٹی ایتھروسکلروسیس اور اینٹی کولیسٹرول خصوصیت آنتوں سے کولیسٹرول کے جذب کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ خون میں ایل ڈی ایل کولیسٹرول کے آکسیکرن میں مدد کرتا ہے۔
1989 میں یونیورسٹی آف وسکونسن کی ایک تحقیق میں بتایا گیا کہ ہائی کولیسٹرول والے افراد جنہوں نے روزانہ لیمن گراس آئل کے 140 ملی گرام کیپسول کھائے، ان کے کولیسٹرول کی سطح میں کمی دیکھی گئی۔ اس کے علاوہ، انہوں نے خون کی چربی میں نمایاں کمی کا تجربہ کیا۔

5۔ بلڈ پریشر گھٹائے:

لیمن گراس میں موجود پوٹاشیم کی زیادہ مقدار بلڈ پریشر کو کم کرنے اور اسے کنٹرول کرنے میں مدد دیتی ہے۔ بلڈ پریشر کو کم کرنے اور کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے کے لیے آپ روزانہ 1 کپ لیمن گراس چائے پی سکتے ہیں۔ لیکن، آپ اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کے بعد اس جڑی بوٹی کو اضافی شکل میں لے سکتے ہیں۔

6۔ جلد کی صحت:

لیمن گراس کے ضروری تیل کا ایک اور بڑا فائدہ اس کی جلد کی شفا بخش خصوصیات ہیں۔ آپ لیمن گراس کے تیل کو کنڈیشنرز، شیمپو، صابن، ڈیوڈورنٹ اور لوشن میں ملا سکتے ہیں۔ لیمن گراس کا تیل جلد کی تمام اقسام کے لیے ایک موثر کلینزر ہے۔ اس کی کسیلی اور جراثیم کش خصوصیات لیمن گراس کے تیل کو چمکدار جلد کے لیے بہترین بناتی ہیں۔ اس کے علاوہ، یہ قدرتی ٹونر کے طور پر کام کر سکتا ہے، آپ کے مساموں کو جراثیم سے پاک کر سکتا ہے، اور آپ کی جلد کے ٹشوز کو مضبوط بنا سکتا ہے۔ اس تیل کو اپنی سر کی جلد، بالوں اور جسم میں رگڑنے سے آپ سر درد یا پٹھوں کے درد کو کم کر سکتے ہیں۔

7۔ ہاضمے کی خرابی کا علاج

لیمن گراس کا تیل آنتوں اور پیٹ میں گیس کی جلن کی وجہ سے ہونے والے درد کو دور کرنے میں مدد کرسکتا ہے اور یہ آپ کے جسم سے زہریلے مادوں کو آسانی سے نکالنے میں مدد کرسکتا ہے کیونکہ یہ پیشاب کو بڑھاتا ہے۔ لیمن گراس معدے کے امراض جیسے معدے کے السر کو روکنے میں مددگار ہے، اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ آنتوں کے افعال کو متحرک کرنے اور ہاضمہ کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے ۔

8۔ بخار کا علاج

لیمن گراس کو فیور گراس کے نام سے جانا جاتا ہے اور بخار کو کم کرنے میں اس کے فائدہ مند اثرات کی وجہ سے اسے "فیور گراس" کہا جاتا ہے۔ لیمن گراس کا ڈائیفوریٹک اور اینٹی پائریٹک اثر بخار کے علاج کے لیے آیورویدک ادویات میں بڑے پیمانے پر استعمال کیا جاتا ہے۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    1648 Views    |    18 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about کینسر سے بچائے، کولیسٹرول کم کرے ۔۔ صحت کے بے شمارمسائل کے لیے لیمن گراس کا انتخاب کریں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (کینسر سے بچائے، کولیسٹرول کم کرے ۔۔ صحت کے بے شمارمسائل کے لیے لیمن گراس کا انتخاب کریں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.