لسی میں تھوڑا سا زیرہ اور یہ چیز ملا دیں.. جھلسا دینے والی گرمی کا توڑ! مزیدار لسی کیسے بنائیں؟ جانیں اس کے فائدے

گرمی ان دنوں زوروں پر ہے. ایسے موسم میں صدیوں سے اس خطے میں لسی کا استعمال کیا جاتا ہے جس سے جسم کو فوری راحت ملتی ہے. خاص طور پر پنجاب میں بنائی جانے والی لسی نہ صرف ذائقے میں بے مثال ہے بلکہ اس کے بہت سے طبی فائدے ہیں. آئیے جانتے ہیں پنجاب کے رہنے والے لسی میں کیا ڈالتے ہیں.

لسی یوں تو میٹھی بھی پی جاتی ہے لیکن گرمی سے بچنے کے لیے دہی میں آدھا چائے کا چمچ پسا ہوا زیرا پاؤڈر، زرا سا نمک اور 5،6 پتیاں پودینہ ڈال کر لسی بنائی جائے تو پودینہ کی ٹھنڈک لسی کے اثر کو بڑھا دیتی ہے. جس سے یہ جسم کے درجہ حرارت کو کم کرنے کے لیے ایک مثالی مشروب بن جاتا ہے.

لسی میں زیرہ ہاضمے کو متحرک کرنے، بہتر ہاضمہ کو فروغ دینے اور اپھارہ کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ پودینہ پیٹ کے پٹھوں کو آرام دینے اور بدہضمی اور گیس کو دور کرکے ہاضمے میں بھی مدد کرتا ہے۔ معدے کی گرمی اور جسم پر موجود گرمی دانوں سے نجات دیتی ہے.

لسی پانی اور الیکٹرولائٹس سے بھرپور ہوتی ہے، جو آپ کو ہائیڈریٹ رکھنے اور جسم میں نمکیات کا توازن برقرار رکھنے میں مدد کرتی ہے۔

لسی کیلشیم، پروٹین اور وٹامنز جیسے ضروری غذائی اجزا فراہم کرتی ہے، جو مجموعی صحت اور ہڈیوں کی مضبوطی کو فروغ دیتے ہیں. زیرہ اینٹی آکسیڈنٹس اور آئرن سے بھرا ہوا ہے، جو مدافعتی افعال اور توانائی کی سطح کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے.

نمکین لسی میں کیلوریز اور چکنائی کم ہوتی ہے، جو وزن کم کرنے والے افراد کے لیے صحت مند آپشن ہے جبکہ زیرہ میں موجود فائبر زیادہ دیر پیٹ بھرے ہونے کا احساس پیدا کرتا ہے.

پودینہ میں قدرتی detoxifying خصوصیات ہیں، جو جسم کو صاف کرنے اور جگر کے افعال کو بہتر بنانے میں مدد کرتی ہیں۔ زیرہ زہریلے مادوں کو باہر نکالنے اور گردوں کی بہتر صحت کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے، جسم کے قدرتی detox کے عمل کو بڑھاتا ہے۔

Lassi Main Zeera Dalen

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Lassi Main Zeera Dalen and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Lassi Main Zeera Dalen to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1193 Views   |   27 May 2024
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 July 2024)

لسی میں تھوڑا سا زیرہ اور یہ چیز ملا دیں.. جھلسا دینے والی گرمی کا توڑ! مزیدار لسی کیسے بنائیں؟ جانیں اس کے فائدے

لسی میں تھوڑا سا زیرہ اور یہ چیز ملا دیں.. جھلسا دینے والی گرمی کا توڑ! مزیدار لسی کیسے بنائیں؟ جانیں اس کے فائدے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ لسی میں تھوڑا سا زیرہ اور یہ چیز ملا دیں.. جھلسا دینے والی گرمی کا توڑ! مزیدار لسی کیسے بنائیں؟ جانیں اس کے فائدے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔