فوری دھیان نہیں دیا تو ڈائیلاسز کروانا پڑے گا.. پیروں میں سوجن اور جسم میں خارش، گردوں کے مرض کی خاموش علامات جنھیں نظرانداز کرنا بھاری پڑ سکتا ہے

گردوں کی بیماری کی علامات اکثر اتنی خاموش اور معمولی ہوتی ہیں کہ جن سے پتا ہی نہیں چلتا کب یہ مرض شدت اختیار کرگیا۔ اس لئے یہ ضروری ہے کہ باقاعدگی سے چیک اپ اور اسکریننگ کروائی جائے خاص طور پر اگر آپ کو ذیابیطس، ہائی بلڈ پریشر، یا پھر خاندان میں گردے کی بیماری پائی جاتی یے تو اس کا خیال رکھنا ضروری ہے۔ گردے کی بیماری کی کچھ عام علامات میں ہم اس آرٹیکل میں بتا رہے ہیں۔

تھکاوٹ

غیر معمولی طور پر تھکاوٹ، کمزوری، یا توانائی میں کمی محسوس کرنا۔

پیشاب میں تبدیلیاں

پیشاب کی حاجت اضافہ، خاص طور پر رات کے وقت۔ پیشاب کرنے میں دشواری۔ پیشاب میں خون۔ جھاگ دار یا بلبلا پیشاب۔ فوری یا بار بار پیشاب کرنے کی ضرورت۔

سوجن

جسم کے مختلف حصوں بالخصوص ٹخنوں، ٹانگوں، پیروں، چہرے اور ہاتھوں میں سوجن (ورم)۔ یہ گردے کی جسم سے اضافی سیال اور سوڈیم کو نکالنے میں ناکامی کی وجہ سے ہوتا ہے۔

ہائی بلڈ پریشر

گردے کی بیماری ہائی بلڈ پریشر کا سبب بن سکتی ہے یا موجودہ ہائی بلڈ پریشر کو مزید بڑھا سکتی ہے۔

انیمیا

خون کے سرخ خلیات اور ہیموگلوبن کی سطح میں کمی، تھکاوٹ، کمزوری اور پیلا پن کا باعث بنتی ہے۔

کمر میں درد

کمر میں مستقل درد، عام طور پر پسلی کے بالکل نیچے، جو ہلکا یا شدید ہو سکتا ہے۔

بھوک میں کمی اور متلی

بے چینی کا احساس، بھوک کی کمی اور بعض اوقات الٹی۔

منہ میں دھاتی ذائقہ

گردے کی بیماری میں مبتلا کچھ افراد ذائقہ میں تبدیلی محسوس کر سکتے ہیں۔

سانس لینے میں دشواری

گردے کی بیماری کی وجہ سے پھیپھڑوں میں سیال جمع ہونے لگتا ہے جس سے مریض کو سانس لینے میں دشواری ہو سکتی ہے۔

پٹھوں میں درد

الیکٹرولائٹس جیسے پوٹاشیم اور کیلشیم میں عدم توازن کی وجہ سے پٹھوں میں، خاص طور پر ٹانگوں میں درد یا مروڑ اٹھنے کی شکایت ہوتی ہے

خارش اور خشک جلد

خون میں فاضل اشیاء کا جمع ہونا جلد کی خارش اور خارش کا سبب بن سکتا ہے۔

توجہ مرکوز کرنے کے مسائل

توجہ مرکوز کرنے میں دشواری، الجھن، اور بعض اوقات یادداشت کے مسائل۔

Kidney Disease Silent Symptoms

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kidney Disease Silent Symptoms and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kidney Disease Silent Symptoms to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1652 Views   |   18 Aug 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

فوری دھیان نہیں دیا تو ڈائیلاسز کروانا پڑے گا.. پیروں میں سوجن اور جسم میں خارش، گردوں کے مرض کی خاموش علامات جنھیں نظرانداز کرنا بھاری پڑ سکتا ہے

فوری دھیان نہیں دیا تو ڈائیلاسز کروانا پڑے گا.. پیروں میں سوجن اور جسم میں خارش، گردوں کے مرض کی خاموش علامات جنھیں نظرانداز کرنا بھاری پڑ سکتا ہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ فوری دھیان نہیں دیا تو ڈائیلاسز کروانا پڑے گا.. پیروں میں سوجن اور جسم میں خارش، گردوں کے مرض کی خاموش علامات جنھیں نظرانداز کرنا بھاری پڑ سکتا ہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔