کیا آپ جوؤں کے انفیکشن کا شکار ہیں؟ جانیں 3 گھریلو علاج جو آپ کو اس مصیبت سے چھٹکارا دلانے میں کام آ سکتے ہیں

جوؤں کی افزائش، جسے پیڈیکلوسس بھی کہا جاتا ہے، ایک عام حالت ہے جو چھوٹے پیراسیٹک کیڑوں کی وجہ سے ہوتی ہے جسے جوئیں کہتے ہیں۔ یہ کیڑے انسانوں کی کھوپڑی اور بالوں پر رہتے ہیں اور تھوڑی مقدار میں خون کھاتے ہیں۔ جوئیں قریبی ذاتی رابطے سے یا کسی متاثرہ شخص کے ساتھ کنگھی، برش، ٹوپی یا بستر جیسی اشیاء بانٹنے سے پھیلتی ہیں۔

یہ بچوں میں ایک بہت عام انفیکشن ہے، لہذا، اگر آپ اپنے بچے میں اس حالت کو دیکھتے ہیں تو گھبرائیں نہیں کیونکہ یہ سب سے عام صورت حال ہے جس کا تجربہ ہر بچہ اپنی زندگی میں ایک بار کر سکتا ہے۔ لیکن اس انفیکشن کو مناسب وقت پر کنٹرول کرنا ضروری ہوتا ہے اس سے پہلے کہ یہ سنگین صورتحال کا باعث بنے۔

جوؤں سے نجات کا گھریلو علاج:

آج ہم آپ کو تین گھریلو علاج بتا رہے ہیں جو جوؤں سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔

گیلی باریک کنگھی:

گیلی باریک کنگھی بالوں سے جوؤں اور ان کے انڈوں کو دور کرنے کا ایک آسان اور موثر طریقہ ہے۔ اسکے لیئے سب سے پہلے بالوں کو باقاعدہ شیمپو سے دھوئیں اور کنڈیشنر لگائیں۔ پھر گیلے بالوں میں باریک دانت والی جوؤں کی کنگھی کا استعمال کریں اور جڑوں سے کنگھی کرنا شروع کرتے ہوئے سِروں تک کریں۔

ہر بار جوؤں یا لیکھوں کو نکالنے کے بعد کنگھی کو ٹشو، کاغذ یا تولیے سے صاف کریں۔ اس عمل کو ہر چند دنوں میں چند ہفتوں تک دہرائیں تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ تمام جوئیں اور لیکھیں ختم ہو گئی ہیں۔

سرکے کا محلول:

سرکہ اس گلو کو ڈھیلا کرنے میں مدد کر سکتا ہے جو جوؤں کے انڈوں کو بالوں میں چپکائے رکھتا ہے، جس سے انہیں نکالنا مشکل ہو جاتا ہے۔ سرکہ کو جوؤں کے گھریلو علاج کے طور پر استعمال کرنے کا طریقہ درج ذیل ہے۔

ایک پیالے میں سفید سرکہ اور پانی کو برابر مقدار میں مکس کریں۔ اس محلول کو بالوں اور کھوپڑی پر لگائیں، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ یہ تمام متاثرہ علاقوں تک پہنچ جائے۔ پھر سر کو شاور کیپ سے ڈھانپیں اور اسے تقریباً ایک گھنٹے تک لگا رہنے دیں۔ اسکے بعد مردہ جوؤں اور لیکھوں کو دور کرنے کے لیے باریک دانت والی کنگھی کا استعمال کریں۔ آخر میں بالوں کو پانی سے دھولیں اور ہفتے میں چند بار اس عمل کو چند ہفتوں تک دہرائیں۔

ایسنشل آئل:

کچھ ضروری تیلوں (ایسنشل آئل) میں جوؤں کو بھگانے یا مارنے کی صلاحیت موجود ہوتی ہے۔ جیسے کہ ٹی ٹری آئل اور لیوینڈر آئل، یہ عام طور پر جوؤں کے علاج میں استعمال ہوتا ہے۔ انہیں استعمال کرنے کا طریقہ درج ذیل ہے۔

ٹی ٹری آئل یا لیوینڈر آئل کے چند قطرے کیریئر آئل (جیسے ناریل یا زیتون کے تیل) میں ڈالیں، پھر متاثرہ جگہ¬ پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے کھوپڑی اور بالوں پر یہ مرکب لگائیں۔ اب سر کو شاور کیپ یا تولیے سے ڈھانپ لیں اور اسے کم از کم دو گھنٹے یا رات بھر لگا رہنے دیں۔

مردہ جوؤں اور لیکوں کو دور کرنے کے لیے باریک دانت والی کنگھی سے بالوں کو کنگھی کریں اور اس عمل کو ہفتے میں کئی بار چند ہفتوں تک دہرائیں۔

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ اگرچہ یہ گھریلو علاج کارآمد ثابت ہوسکتے ہیں، لیکن وہ جوؤں کے انفیکشن کو مکمل طور پر ختم نہیں کرسکتے ہیں۔ اگر انفیکشن برقرار رہتا ہے یا اگر آپ کو خدشات ہیں تو، مزید رہنمائی کے لیے ڈاکٹرز سے مشورہ کرنا چاہیے۔

شدید جوؤں کے انفیکشن کی صورت میں ڈاکٹر کچھ دوائیں تجویز کرتے ہیں جیسے؛ پائریتھرین، پرمیتھرین (نکس)، ملاتھیون، بینزائل الکحل لوشن یا لنڈین۔

Kia Ap Joun Ke Infection Ka Shikar Hain

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Kia Ap Joun Ke Infection Ka Shikar Hain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kia Ap Joun Ke Infection Ka Shikar Hain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In News  |   0 Comments   |   2395 Views   |   26 Jun 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 May 2024)

کیا آپ جوؤں کے انفیکشن کا شکار ہیں؟ جانیں 3 گھریلو علاج جو آپ کو اس مصیبت سے چھٹکارا دلانے میں کام آ سکتے ہیں

کیا آپ جوؤں کے انفیکشن کا شکار ہیں؟ جانیں 3 گھریلو علاج جو آپ کو اس مصیبت سے چھٹکارا دلانے میں کام آ سکتے ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کیا آپ جوؤں کے انفیکشن کا شکار ہیں؟ جانیں 3 گھریلو علاج جو آپ کو اس مصیبت سے چھٹکارا دلانے میں کام آ سکتے ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔