زیتون کے تیل کے ساتھ کیا ایک چیز ملا کر رنگت میں جادوئی تبدیلی لا سکتے ہیں،زیتون کے تیل سے ایسا نکھار کہ سب دنگ رہ جائیں

چہرہ اور جسم کی جلد کی دیکھ بھال کے لئے زیتون کا تیل قدرتی حفاظتی گارڈ ہے، ہر خاتون نوجوان اور خوبصورتی کو بچانے کے لئے ایک لمبا عرصہ پرکشش رہنا چاہتی ہے۔ اور یہ ایک معجزہ زیتون کے تیل کی مدد سے بالکل ممکن ہے، اس میں جادوئی خصوصیات ہیں۔ قدیم یونان میں جہاں کی خواتین کی خوبصورتی اور حسن مشہور ہے ان خواتین نے اس تیل کو بال اور جلد کی دیکھ بھال کے لئے استعمال کیا۔ آج ہم یہاں آپ کو بتائیں گے کہ لیموں اور زیتون کے تیل سے آپ اپنی جلد کی حفاظت اور رنگت اور نکھار کو کیسے برقرار رکھ سکتی ہیں۔. اس کے لئے ہم یہاں چند ماسک بتارہے ہیں جو آپ بآسانی گھر میں منٹوں میں بنا کر لگا سکتی ہیں۔

جلد کو ہلکا کرنے کے لیے لیموں اور زیتون کے تیل کا ماسک

لیموں اور زیتون کے تیل کے ماسک کے اجزاء
زیتون کا تیل 1 کھانے کا چمچ
لیموں کا رس 1کھانے کا چمچ
زیتون کے تیل میں لیموں کا رس اچھی طرح مکس کریں۔
مکسچر کو پورے چہرے پر لگائیں۔
مکسچر کو 1-2 منٹ تک مساج کریں۔
اسے اپنے چہرے پر 30 منٹ تک لگا رہنے دیں۔
اپنے چہرے کو نیم گرم پانی سے دھوئیں، پھر ٹھنڈے پانی سے۔

احتیاطی تدابیر:

جلد کو چمکدار بنانے کے لیے لیموں اور زیتون کے تیل کا ماسک تیار کرتے وقت درج ذیل نکات کا خیال رکھنا ضروری ہے۔
٭اس ماسک کو اعتدال میں استعمال کرنا چاہیے، کیونکہ لیموں کے رس میں موجود ایسڈ جیسے کہ سائٹرک ایسڈ ناخوشگوارعلامات کا باعث بن سکتے ہیں، جیسے کہ جلد میں جلن، خشکی اور سرخی یا الرجی۔ بہتر ہے کہ سورج کی روشنی میں اس ماسک کو نہ لگائیں کیونکہ لیموں کا رس کچھ لوگوں میں دھوپ میں آنے کے بعد جلد کے رد عمل کا سبب بن سکتے ہیں جو کہ ایک قسم کی جلن ہے۔
٭زیتون کے تیل کا یہ ماسک تیار کرنے کے لیے ترجیح خالص تیل ہونا چاہیے ، کیونکہ فوائد حاصل کرنے کا طریقہ زیتون کے تیل کی مفید غذائی خصوصیات کو محفوظ رکھتا ہے، اور اس میں کیمیائی اجزا بھی کم ہوتے ہیں۔
٭اس ماسک میں تازہ لیموں کا رس استعمال کرنا بہتر ہے، اور اسے دن میں ایک بار چہرے پر استعمال کیا جا سکتا ہے، اور جب آپ کو جلد میں کوئی بہتری نظر آئے تو آپ اسے استعمال کرنا چھوڑ دیں۔

جلد کو چمکدار بنانے کے لیے لیموں کے فوائد

یہ خیال کیا جاتا ہے کہ لیموں کا رس جلد کونکھارنے یا گورا کرنے میں مدد کر سکتا ہے، کیونکہ اس میں ایسڈ ہوتے ہیں جو اس میں مدد کر سکتے ہیں، بشمول ایسکوربک ایسڈ یا وٹامن سی، سائٹرک ایسڈ ، اس امکان کی وجہ سے کہ یہ ایسڈز میلانین کی جلد کی گروتھ کی مقدار کو متاثر کرتے ہیں، جو کہ روغن ہے جو جلد اور بالوں کو ان کا رنگ دیتا ہے، اور اس لیے جب آپ اس کی پیداوار کو کم کرتے ہیں، تو یہ جلد کو ہلکا کرنے میں مدد کرتا ہے۔
اور اس کی وجہ سے رنگت اور سیاہ دھبوں سے چھٹکارا حاصل کرتے ہیں۔

جلد کی سفیدی کے لیے زیتون کے تیل کے فوائد

زیتون کا تیل جلد کو گورا کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ وہ کس طرح ؟ آئیے جانتے ہیں۔۔
٭زیتون کا تیل جلد پر لگانے سے 20 فیصد تک سورج کی نقصان دہ شعاعوں کو روکا جا سکتا ہے، جو جلد کو نقصان پہنچانے اور رنگت جلانے کا باعث بنتے ہیں۔
٭زیتون کا تیل ایک طاقتور اینٹی آکسیڈنٹ ہے کیونکہ یہ آزاد ریڈیکلز کی پیداوار کو روک سکتا ہے جو جلد کے خلیوں کو نقصان پہنچاتے ہیں۔
٭زیتون کے تیل میں جلد میں پائے جانے والے قدرتی چکنائیوں میں سے ایک اسکولین ہوتا ہے، جو جلد کی حفاظت کے لیے بہت ضروری ہے، جو اس قدرتی رکاوٹ کی تاثیر کو بڑھاتا ہے جو اسے دھوپ سے بچاتا ہے، اور اس طرح اسے پگمنٹیشن سے بچاتا ہے۔
لیموں اور زیتون کے تیل کا ماسک ان ماسکوں میں سے ایک ہے جو جلد کو چمکانے میں فائدہ پہنچا سکتا ہے، جس کی خصوصیت جلد پر تیاری اور لگانے میں آسانی ہے، اور سونے سے پہلے زیتون کے تیل اور لیموں کو لگانے کے فوائد متعدد اور متنوع ہیں، کیونکہ یہ جلد کو کھولتا ہے، ہائیڈریٹ کرتا ہے اور اس کی حفاظت کرتا ہے، لیکن اس ماسک کے اجزاء میں سے کسی ایک کے حوالے سے بھی جلد کی حساسیت کی موجودگی پر توجہ دینا ضروری ہے، اور سورج کی روشنی کی صورت میں اسے نہیں لگایا جانا چاہیے۔ سورج کی روشنی پر جلد کے ری ایکشن کا خطرہ ہو سکتا ہے۔

By Afshan    |    In Beauty and Skin Care   |    0 Comments    |    6644 Views    |    16 Jun 2022

Comments/Ask Question

Read Blog about زیتون کے تیل کے ساتھ کیا ایک چیز ملا کر رنگت میں جادوئی تبدیلی لا سکتے ہیں،زیتون کے تیل سے ایسا نکھار کہ سب دنگ رہ جائیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (زیتون کے تیل کے ساتھ کیا ایک چیز ملا کر رنگت میں جادوئی تبدیلی لا سکتے ہیں،زیتون کے تیل سے ایسا نکھار کہ سب دنگ رہ جائیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.