کولیسٹرول گھٹانا ہے تو کھیرا کھائیں ۔۔ سستی سبزی مہنگے فائدے

ہمارے ہاں عموماً سلاد کو کھانے کا ذائقہ بڑھانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ دریں اثنا، کھیرا یقینی طور پرہمارے اور آپ کی سلاد میں شامل ہے۔ کھیرے کو وزن میں تیزی سے کمی اور جسم کے زہر کو ختم کرنے کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ کھیرے میں پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، اس کے استعمال سے جسم میں پانی کی سطح برقرار رہتی ہے۔ کھیرے کے صحت کے لیے بھی بہت سے فوائد ہیں۔ یہ سستی سبزی اپنے اندر سینکڑوں فائدے چھپائے ہے، اگر اس کو باقاعدگی سے استعمال کیا جائے تو اس سے پانی کی کمی تو دور ہوتی ہی ہے اور پیشاب اور گردے کے امراض میں بھی افاقہ ہوتا ہے۔ کھیرا ذائقے میں بھی لاجواب ہے اس کو خالی بغیر کسی نمک مرچ یا لوازمات کے بھی شوق سے کھایا جاتا ہے۔ اس کے اگر فائدوں پر نظر ڈالیں تو لگے گا کہ اس کی قیمت تو کچھ بھی نہیں۔ سلاد کا ہر کھانے کے ساتھ استعمال مزا بھی دیتا ہے اور صحت بھی۔

اس کے ساتھ ساتھ ہائی کولیسٹرول کے مسئلے میں بھی کھیرے کا استعمال فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ کھیرا کھانے سے جسم کو کافی توانائی ملتی ہے اور بلڈ پریشر بھی کنٹرول میں رہتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ کھیرا کھانے سے ہائی کولیسٹرول کی سطح کو کس طرح متوازن رکھا جا سکتا ہے۔

کھیرا زہریلے مادوں کونکال باہر کرتا ہے:

کھیرے کا باقاعدہ استعمال جسم سے نقصان دہ جراثیم اور زہریلے مادوں کو باہر نکالنا آسان بناتا ہے۔ نتیجے کے طور پر، نظام ہضم صحت مند ہو جاتا ہے. کھیرے نہ صرف پانی کی کمی کو روکتے ہیں بلکہ فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں، جو آنتوں کے اچھے بیکٹیریا کی افزائش کو فروغ دے سکتے ہیں۔ کھیرا فائبر اور پانی کی مقدارکے ساتھ ساتھ کم کیلوریز والا پھل ہے۔

کھیرے کے فوائد:

٭میڈیکل نیوز ٹوڈے کے مطابق کھیرے کا باقاعدہ استعمال جسم میں خراب کولیسٹرول کی بجائے اچھے کولیسٹرول کی سطح کو بڑھاتا ہے جس سے جسم کو صحیح طریقے سے کام کرنے میں مدد ملتی ہے۔
٭تیل والی غذائیں اور دودھ کی مصنوعات جسم میں خراب کولیسٹرول پیدا کرتی ہیں۔ تاہم کھیرے کا استعمال اچھے کولیسٹرول کی سطح کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔
٭ہائی کولیسٹرول جسم میں موٹاپا اور ہائی بلڈ شوگر جیسی کئی بیماریوں کا ذمہ دار ہے۔ کھیرے میں کیلوریز بہت کم ہوتی ہیں، اس لیے انہیں کھانے سے وزن نہیں بڑھتا اور ساتھ ہی خوراک کو برقرار رکھنے میں بھی مدد ملتی ہے۔
٭کھیرے میں سٹیرولز ہوتے ہیں جو کہ جسم میں خراب کولیسٹرول کو 20 فیصد تک کم کرنے میں کارآمد ہوتے ہیں۔
٭کھیرا کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے کے ساتھ چربی جلانے میں بھی مدد کرتا ہے۔ یہ جسم سے تمام زہریلے مادوں کو نکالنے میں بھی مدد کرتا ہے۔
٭کھیرے میں 96 فیصد تک پانی ہوتا ہے، جو آپ کو ہائیڈریٹ رکھ سکتا ہے اور آپ کی روزمرہ کی ضروریات کو پورا کر سکتا ہے۔
٭کھیرا کھانے سے خلیات کو مناسب غذائیت حاصل ہوتی ہے۔ اس لیے کھیرا ناشتے کے لیے بھی ایک اچھا آپشن ہے۔

Kheery Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kheery Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kheery Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2088 Views   |   11 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 13 June 2024)

کولیسٹرول گھٹانا ہے تو کھیرا کھائیں ۔۔ سستی سبزی مہنگے فائدے

کولیسٹرول گھٹانا ہے تو کھیرا کھائیں ۔۔ سستی سبزی مہنگے فائدے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کولیسٹرول گھٹانا ہے تو کھیرا کھائیں ۔۔ سستی سبزی مہنگے فائدے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔