کھیرے کے چھلکے پھینکنے لگے ہیں تو ٹہرئیے! 3 منفرد طریقوں سے کھیرے کے چھلکوں ایسا استعمال جو آپ نے سوچا بھی نہ ہوگا

کھیرا سب سے زیادہ ورسٹائل پھلوں میں سے ایک ہے جس سے آپ سلاد، سینڈوچ اور سوپ میں بھی لطف اندوزہوسکتے ہیں ۔ لیکن، زیادہ تر لوگ اسے چھیلنے کے بعد ان چھلکوں کو پھینک دیتے ہیں۔ کیونکہ وہ نہیں جانتے کہ یہ کھیرے کے چھلکے انتہائی غذائیت سے بھرپور اور اینٹی آکسیڈنٹس، معدنیات اور وٹامنز سے بھرے ہوتے ہیں۔ اسے کبھی نہیں پھینکنا چاہیے اور ماہرین کا مشورہ ہے کہ کھیرے کو ہمیشہ چھلکے کے ساتھ استعمال کرنا چاہیے۔ لیکن، اگر آپ کے پاس کھیرے کے کچھ چھلکے پڑے ہیں، تو 3 طریقے ہیں جنہیں آپ ری سائیکل کر سکتے ہیں۔

1۔ سبزکھیرے کا پانی:

اگر آپ اپنے کچن کے پلانٹس میں کچھ تیزنشونما دیکھنا چاہتے ہیں، تو یہ طریقہ آپ کی بہت مدد کرے گا۔ آپ کو بس کچھ تازہ کھیرے کے چھلکے لے کر جار میں ڈالنے کی ضرورت ہے۔ اسے پانی سے بھریں اور اسے ڈھکن سے ڈھانپیں، اور چھلکوں کو 5 دن تک بھگوئے رکھیں ۔ 5 دن کے بعد پانی کو چھان لیں اور اب ان چھلکوں کو پھینک دیں۔ پودوں میں صحت مند نشوونما کے لیے اس جادوئی پانی کا استعمال کریں، کیونکہ یہ پانی پوٹاشیم اور فاسفورس سے بھرپور ہوتا ہے، جو پودوں کی صحت مند نشوونما کے لیے ضروری ہے۔ یہ پانی ہر 3 ہفتوں میں ایک بار پودوں میں ڈالا جا سکتا ہے اور پھر آپ اس کا جادو دیکھ سکتے ہیں۔

2۔ کھیرے کے چھلکے کی راکھ:

یہ راکھ پودے اگانے کے لیے جادو کی طرح کام کرتی ہے۔ آپ کو بس کھیرے کے چھلکوں کو دھوپ میں خشک کرنے کی ضرورت ہے اور جب وہ مکمل طور پر خشک ہو جائیں تو ماچس کی اسٹک کو جلا کر ان سوکھے چھلکوں کو جلا دیں۔ اس سے چھلکوں کو راکھ میں بدلنے میں مدد ملے گی۔ اس کھیرے کے چھلکے کی راکھ کو اس مٹی میں چھڑکیں جس میں پودا اگ رہا ہے۔ اس سے پودے کی تیزی سے نشوونما میں مدد ملتی ہے کیونکہ غذائی اجزاء تیزی سے خارج ہوتے ہیں۔

3۔ کھیرے کے چھلکے

آپ کھیرے کے ان چھلکوں کو براہ راست پودے کی مٹی میں رکھ سکتے ہیں اور ان چیونٹیوں کو دور رکھ سکتے ہیں، جو پتوں کو کھا کر پودے کو نقصان پہنچاتی ہیں۔ کھیرے میں موجود الکلائیڈ قدرتی طور پرچیونٹیوں کو بھگانے کا کام کرتا ہے۔ اس طرح، آپ کچھ چھلکے نہ پھینک کر پودے کو بچا سکتے ہیں۔

Kheery Ke Chilkon Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kheery Ke Chilkon Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kheery Ke Chilkon Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   13194 Views   |   23 Apr 2023
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 June 2024)

کھیرے کے چھلکے پھینکنے لگے ہیں تو ٹہرئیے! 3 منفرد طریقوں سے کھیرے کے چھلکوں ایسا استعمال جو آپ نے سوچا بھی نہ ہوگا

کھیرے کے چھلکے پھینکنے لگے ہیں تو ٹہرئیے! 3 منفرد طریقوں سے کھیرے کے چھلکوں ایسا استعمال جو آپ نے سوچا بھی نہ ہوگا ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کھیرے کے چھلکے پھینکنے لگے ہیں تو ٹہرئیے! 3 منفرد طریقوں سے کھیرے کے چھلکوں ایسا استعمال جو آپ نے سوچا بھی نہ ہوگا سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔