کھیرے کے چھلکے پھینکنے لگے ہیں تو ٹہرئیے! 3 منفرد طریقوں سے کھیرے کے چھلکوں ایسا استعمال جو آپ نے سوچا بھی نہ ہوگا

کھیرا سب سے زیادہ ورسٹائل پھلوں میں سے ایک ہے جس سے آپ سلاد، سینڈوچ اور سوپ میں بھی لطف اندوزہوسکتے ہیں ۔ لیکن، زیادہ تر لوگ اسے چھیلنے کے بعد ان چھلکوں کو پھینک دیتے ہیں۔ کیونکہ وہ نہیں جانتے کہ یہ کھیرے کے چھلکے انتہائی غذائیت سے بھرپور اور اینٹی آکسیڈنٹس، معدنیات اور وٹامنز سے بھرے ہوتے ہیں۔ اسے کبھی نہیں پھینکنا چاہیے اور ماہرین کا مشورہ ہے کہ کھیرے کو ہمیشہ چھلکے کے ساتھ استعمال کرنا چاہیے۔ لیکن، اگر آپ کے پاس کھیرے کے کچھ چھلکے پڑے ہیں، تو 3 طریقے ہیں جنہیں آپ ری سائیکل کر سکتے ہیں۔

1۔ سبزکھیرے کا پانی:

اگر آپ اپنے کچن کے پلانٹس میں کچھ تیزنشونما دیکھنا چاہتے ہیں، تو یہ طریقہ آپ کی بہت مدد کرے گا۔ آپ کو بس کچھ تازہ کھیرے کے چھلکے لے کر جار میں ڈالنے کی ضرورت ہے۔ اسے پانی سے بھریں اور اسے ڈھکن سے ڈھانپیں، اور چھلکوں کو 5 دن تک بھگوئے رکھیں ۔ 5 دن کے بعد پانی کو چھان لیں اور اب ان چھلکوں کو پھینک دیں۔ پودوں میں صحت مند نشوونما کے لیے اس جادوئی پانی کا استعمال کریں، کیونکہ یہ پانی پوٹاشیم اور فاسفورس سے بھرپور ہوتا ہے، جو پودوں کی صحت مند نشوونما کے لیے ضروری ہے۔ یہ پانی ہر 3 ہفتوں میں ایک بار پودوں میں ڈالا جا سکتا ہے اور پھر آپ اس کا جادو دیکھ سکتے ہیں۔

2۔ کھیرے کے چھلکے کی راکھ:

یہ راکھ پودے اگانے کے لیے جادو کی طرح کام کرتی ہے۔ آپ کو بس کھیرے کے چھلکوں کو دھوپ میں خشک کرنے کی ضرورت ہے اور جب وہ مکمل طور پر خشک ہو جائیں تو ماچس کی اسٹک کو جلا کر ان سوکھے چھلکوں کو جلا دیں۔ اس سے چھلکوں کو راکھ میں بدلنے میں مدد ملے گی۔ اس کھیرے کے چھلکے کی راکھ کو اس مٹی میں چھڑکیں جس میں پودا اگ رہا ہے۔ اس سے پودے کی تیزی سے نشوونما میں مدد ملتی ہے کیونکہ غذائی اجزاء تیزی سے خارج ہوتے ہیں۔

3۔ کھیرے کے چھلکے

آپ کھیرے کے ان چھلکوں کو براہ راست پودے کی مٹی میں رکھ سکتے ہیں اور ان چیونٹیوں کو دور رکھ سکتے ہیں، جو پتوں کو کھا کر پودے کو نقصان پہنچاتی ہیں۔ کھیرے میں موجود الکلائیڈ قدرتی طور پرچیونٹیوں کو بھگانے کا کام کرتا ہے۔ اس طرح، آپ کچھ چھلکے نہ پھینک کر پودے کو بچا سکتے ہیں۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    7736 Views    |    12 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about کھیرے کے چھلکے پھینکنے لگے ہیں تو ٹہرئیے! 3 منفرد طریقوں سے کھیرے کے چھلکوں ایسا استعمال جو آپ نے سوچا بھی نہ ہوگا and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (کھیرے کے چھلکے پھینکنے لگے ہیں تو ٹہرئیے! 3 منفرد طریقوں سے کھیرے کے چھلکوں ایسا استعمال جو آپ نے سوچا بھی نہ ہوگا) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.