اعصاب کو پرسکون بنائے، موڈ خوشگوار اور دل کی صحت کے لئے بہترین ۔۔ کیلے کی چائے بےخوابی کا سستا اور آزمودہ نسخہ

کیلے کی چائے دو غیر متعلقہ کھانے کی اشیاء کے امتزاج کی طرح لگ سکتی ہے، لیکن یہ حیرت انگیز طور پر مزیدار ہے۔ اس نے حال ہی میں نیند کے مددگار کے طور پر مقبولیت حاصل کی ہے۔ بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ کیلے کی چائے، جو سوتے وقت لی جاتی ہے، اعصاب کو سکون دینے اور نیند کو فروغ دینے میں مدد کر سکتی ہے۔ یہ دوسرے فوائد سے بھرا ہو سکتا ہے، جیسے کسی کا موڈ بہتر کرنا، دل کی صحت کو فائدہ پہنچانا، اور وزن میں کمی کرنا ۔

کیلے کی چائے کی غذائیت:

کیلے کی چائے کو پوٹاشیم ، وٹامن بی6 ، مینگنیج اور میگنیشیم سے بھرپور سمجھا جاتا ہے ۔ یو ایس ڈی اے کے مطابق، ایک درمیانے سائز کے ابلے ہوئے پکے کیلے میں 293 ملی گرام پوٹاشیم، 0.3 ملی گرام وٹامن بی6، اور 24.6 ملی گرام میگنیشیم ہوتا ہے۔ تاہم، یہ اعداد و شمار تیاری کے طریقہ کار کے مطابق وسیع پیمانے پر مختلف ہو سکتے ہیں۔

کیلے کی چائے کے فوائد:

طب میں، نیند میں دشواری، ڈپریشن ، دائمی اضطراب ، کم قوت مدافعت، ہائی بلڈ پریشر ، موٹاپا، سوزش کے مسائل، اور دیگر حالات میں کیلے کی چائے پینا انتہائی مفید سمجھا جاتا ہے۔

آرام دہ نیند کے لئے:

کیلے کی چائے میں ٹرپٹوفن، سیروٹونن اور ڈوپامائن موجود ہوتے ہیں۔ یہ کیمیکل خود پھلوں میں زیادہ مقدار میں نہیں پائے جاتے ہیں، لیکن یہ ممکنہ طور پر چھلکے میں موجود ہوتے ہیں۔ آپ جتنی دیر تک پورے کیلے کے چھلکے اور پھل کو بھگوئیں گے ۔ ان میں سے زیادہ غذائی اجزاء مشروبات میں داخل ہوں گے۔ سونے سے پہلے ایک کپ کیلے کے چھلکے والی چائے کا لطف اٹھا کر، آپ اپنے تناؤ کے ہارمونز کو کم کر سکتے ہیں اور صحت مند، پر سکون اور بغیر کسی رکاوٹ کے نیند لے سکتے ہیں۔

بلڈ پریشر کو کنٹرول کرے:

کیلے کی چائے اپنے پوٹاشیم کے مواد کے لیے مشہور ہے، جو دل کی صحت کو فروغ دیتی ہے اور آپ کے بلڈ پریشر کو کم کر سکتی ہے۔ ایک واسوڈیلیٹر کے طور پر، پوٹاشیم نہ صرف جسم میں سیال توازن کو منظم کر سکتا ہے بلکہ شریانوں اور خون کی نالیوں میں تناؤ کو کم کر کے قلبی نظام پر دباؤ کو بھی کم کر سکتا ہے۔

موڈ کو بہتر بنا سکتا ہے:

کیلے کی چائے میں پائے جانے والے ڈوپامائن اور سیرٹونن ہارمون کی سطح کو منظم کرنے اور موڈ کو بڑھانے میں بھی مدد کر سکتے ہیں، کیونکہ یہ محسوس کرنے والے نیورو ٹرانسمیٹر ہیں۔ کیلے کی چائے کو اپنی غذا میں شامل کرنا آپ کے موڈ کو بڑھانے کے لیے ایک مؤثر قدرتی، صحت مند علاج ہو سکتا ہے۔

ہڈیوں کی کثافت کو بہتر بنا سکتا ہے:

کیلے کی چائے میں معدنیات کی ایک اچھی قسم ہے جس میں مینگنیز اور میگنیشیم شامل ہو سکتے ہیں، یہ دونوں ہڈیوں کے معدنی کثافت کو بہتر بنانے میں معاون ثابت ہو سکتے ہیں۔ متوازن غذا میں کیلے کی چائے اور دیگر کھانوں سے ان ضروری وٹامنز اور معدنیات کا مناسب استعمال ہماری عمر کے ساتھ ساتھ آسٹیوپوروسس کو آہستہ یا مکمل طور پر روکنے میں مدد کر سکتا ہے۔

مدافعتی نظام کی مضبوطی:

وٹامن سی اور وٹامن اے ، دونوں کیلے میں موجود ہیں، مدافعتی نظام کو بڑھانے میں مدد کر سکتے ہیں۔ یہ دونوں وٹامنز اینٹی آکسیڈینٹ کے طور پر کام کر سکتے ہیں۔ ایسکوربک ایسڈ (وٹامن سی) خون کے سفید خلیوں کی پیداوار کو متحرک کرتا ہے، وٹامن اے کا براہ راست تعلق ریٹنا میں آکسیڈیٹیو تناؤ، میکولر انحطاط، اور موتیابند کی نشوونما سے ہوتا ہے ۔

وزن میں کمی :

کیلے ممکنہ طور پر ناقابل حل فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں، یہ دو قسم کے فائبر ہاضمے کو سست کرنے، بھوک کو دبانے، میٹابولزم کو بڑھانے کے لیے جانا جاتا ہے ۔ ٹرپٹوفن، ڈوپامائن اور سیروٹونن کی بدولت یہ آپ کو تسکین کا احساس دلائے گا۔۔ کیلے کی قدرتی شکر، ریشوں اور دیگر غذائی فوائد کو شامل کرنا ایسی غذا کی منصوبہ بندی میں بہت مفید ہو سکتا ہے۔

کیلے کی چائے کیسے بنائیں؟

کیلے کی چائے آپ گھر پر بہت آسانی سے بنا سکتے ہیں ۔ آپ کو صرف ایک کیلا، گرم پانی، اور شہد یا دار چینی جیسے میٹھے کی ضرورت ہے۔

اجزاء

1 کیلا
2 کپ پانی
1 دار چینی کی اسٹک
1 چمچ شہد

ایک سوس پین میں پانی اور دار چینی کی اسٹک ڈال کر ابال لیں۔
کیلے کے سروں کو کاٹ کر ابلتے ہوئے پانی میں ڈال دیں۔ اگر آپ چاہیں تو آپ کیلے کو چھیلنے کا انتخاب کرسکتے ہیں۔ تاہم، چھلکے میں بہت سے غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔
کیلے کو 10 منٹ تک ابلنے دیں اور پھر چولہے سے ہٹا دیں۔ اب اسے کپ میں نکال لیں۔
حسب ذائقہ شہد شامل کریں۔ سونے سے پہلے کے لیے یہ ایک حیرت انگیز طور پر آرام دہ مشروب ہے۔

Kele Ki Chaye Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kele Ki Chaye Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kele Ki Chaye Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1563 Views   |   06 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 24 May 2024)

اعصاب کو پرسکون بنائے، موڈ خوشگوار اور دل کی صحت کے لئے بہترین ۔۔ کیلے کی چائے بےخوابی کا سستا اور آزمودہ نسخہ

اعصاب کو پرسکون بنائے، موڈ خوشگوار اور دل کی صحت کے لئے بہترین ۔۔ کیلے کی چائے بےخوابی کا سستا اور آزمودہ نسخہ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اعصاب کو پرسکون بنائے، موڈ خوشگوار اور دل کی صحت کے لئے بہترین ۔۔ کیلے کی چائے بےخوابی کا سستا اور آزمودہ نسخہ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔