واشنگ مشین میں کپڑے دھونے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ جس سے آپ کے کپڑے بھی صاف رہیں گے اورمشین بھی برسوں چلے گی

آج کل ہم سب اپنے کپڑے واشنگ مشین میں پھینک دیتے ہیں۔ لیکن بہت سے لوگ واشنگ مشین میں کپڑے دھونے کا صحیح طریقہ نہیں جانتے۔ غلط طریقے سے دھونے سے مشین کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔ اس کے علاوہ کپڑے بھی اچھی طرح نہیں دھوتے۔ اکثر کپڑوں پر صابن یا سرف رہ جاتا ہے اور کپڑوں کو دوبارہ بالٹی میں کھنگالنا پڑتا ہے۔ تو واشنگ مشین میں کپڑے دھوتے وقت کیا احتیاطی تدابیر اختیار کرنی چاہئیں؟ واشنگ مشین میں کپڑے دھونے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ آئیے معلوم کرتے ہیں۔ اس سے آپ کے کپڑے بھی صاف رہیں گے اور مشین خراب نہیں ہوگی۔

مشین کو کپڑے کے حساب سے سیٹ کریں:

مشین میں ایک ساتھ ہر قسم کے کپڑے دھونے کے بجائے کپڑے ترتیب دیں۔ ہلکے کپڑے اور زیادہ بھاری کپڑے ایک طرف رکھیں۔ اس کے بعد مشین کا سنٹرنگ بہت ضروری ہے۔ مشین کو کپڑے کے حساب سے سیٹ کیا جائے۔ اگر آپ کپڑوں کو زیادہ دیر تک مشین میں چھوڑ دیں تو کپڑے پھٹنے کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں۔ اس لیے ہلکے کپڑوں کے لیے کم وقت نکالیں۔ کم بھیگے ہوئے کپڑوں کے لیے کم صابن یا سرف کا استعمال کریں، بہت زیادہ صابن کپڑوں کی رنگت کو متاثر کر سکتا ہے۔ سب سے پہلے پانی میں بہت زیادہ گندے کپڑے کو بھگو دیں، پھر بہترین نتائج کے لیے مشین واش کریں۔ آپ اس بار تھوڑا سا زیادہ صابن استعمال کر سکتے ہیں۔

مشین کو پانی سے بھرنا بہتر ہے:

یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ پہلے مشین کو پانی سے بھریں اورپھراس میں صابن یا سرف ڈالیں۔ کیونکہ اگر آپ پہلے کپڑوں پر صابن لگائیں تو صابن کپڑوں کے کونوں میں پھنس سکتا ہے۔ یہ کپڑوں پر صابن کے داغ چھوڑ سکتا ہے۔ آپ فرنٹ لوڈ مشین میں ایسا نہیں کر سکتے۔

نیم گرم پانی کا استعمال کریں:

اگر مشین میں زیادہ کپڑا ہے تو آپ نیم گرم پانی استعمال کر سکتے ہیں۔ کپڑوں کو گرم پانی سے صاف کیا جاتا ہے۔ بہت سی مشینوں میں گرم پانی کا آپشن ہوتا ہے۔ گرم پانی میں تھوڑا سا بیکنگ پاؤڈر ملا کر کپڑوں سے داغ دھبے ختم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

کپڑے خشک کرتے وقت احتیاط کریں:

مشین میں کپڑے دھونے کے بعد پہلے کپڑے الگ کر لیں۔ اس سے کپڑوں پر شکنیں کم ہوجاتی ہیں۔ جب مشین سے کپڑے خشک ہوں تو کپڑوں کو ایک بار پانی میں بھگو دیں اور پھر مشین میں گھمائیں۔ یہ اضافی صابن کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ براہ راست سورج کی روشنی میں کپڑے نہ خشک کریں۔ اس سے کپڑوں کا رنگ بھی متاثر ہوتا ہے۔

Kapray Dhony Ka Sahi Tarika

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Kapray Dhony Ka Sahi Tarika and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kapray Dhony Ka Sahi Tarika to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In News  |   0 Comments   |   3043 Views   |   21 Oct 2022
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 27 February 2024)

واشنگ مشین میں کپڑے دھونے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ جس سے آپ کے کپڑے بھی صاف رہیں گے اورمشین بھی برسوں چلے گی

واشنگ مشین میں کپڑے دھونے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ جس سے آپ کے کپڑے بھی صاف رہیں گے اورمشین بھی برسوں چلے گی ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ واشنگ مشین میں کپڑے دھونے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ جس سے آپ کے کپڑے بھی صاف رہیں گے اورمشین بھی برسوں چلے گی سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔