بال کالے رکھتا ہے، معدے کی تکلیف سے نجات دلاتا ہے ۔۔ کالے تل کے 5 صحت سے متعلق فوائد جوآپ بھی جان لیں

کالے تل کا کھانا صحت کے بہت سے فوائد حاصل کرنے کا ایک آسان طریقہ ہے، اور ان ورسٹائل بیجوں کو آپ کی خوراک میں مختلف حیران کن طریقوں سے شامل کیا جا سکتا ہے۔
کالے تل دنیا بھر میں زیادہ تر سپر مارکیٹوں اور گروسری میں قابل اعتماد طریقے سے دستیاب ہیں۔ یہ غذائیت سے بھرپور بیج کھانے میں آسان ہے ۔

کالے تل کے فوائد:

بہترین غذائیت فراہم کرنے کے علاوہ، اس چھوٹے بیج میں ممکنہ صحت کے فوائد کی ایک وسیع رینج موجود ہے۔

غذائیت:

کالے تل میں کیلشیم ، فاسفورس ، آئرن اور میگنیشیم سمیت بہت سے غذائی اجزاء ہوتے ہیں ۔ اس میں پروٹین اور غذائی ریشہ کی مقدار بھی زیادہ ہوتی ہے ، جو توانائی کی سطح سے لے کر ہاضمے تک ہر چیز میں مدد کر سکتی ہے۔

کولیسٹرول کو کم کرنا:

ان بیجوں میں ایک قسم کا فائبر موجود ہوتا ہے ۔ اس گروپ میں موجود ریشے کولیسٹرول کی مجموعی سطح کو کم کرتے پائے گئے ہیں ۔ کالے تل کے بیجوں میں فائٹوسٹیرولز بھی ہوتے ہیں جو کہ پودوں پر مبنی ایک اور مرکب ہے جو کولیسٹرول کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

اینٹی کینسر پوٹینشل:

وہی فائٹوسٹیرول اور لیگننزجو کولیسٹرول میں مدد کرتے ہیں کینسر سے لڑنے والے اجزاء ہیں۔ اس کے علاوہ، سیسمین، ایک اور مرکب جو تل میں اچھی مقدار میں پایا جاتا ہے، جگر کو اچھی طرح سے کام کرنے میں مدد کرتا ہے، جس کے نتیجے میں یہ جسم کے لیے خود کو صاف کرنا آسان بناتا ہے۔

معدے کی تکلیف سے نجات:

کالے تل کے بیجوں میں موجود تیل قبض کو دور کر سکتا ہے ، اور فائبرمعدے اور آنتوں کے افعال کو درست رکھتا ہے، کیونکہ یہ پاخانہ کو بڑھاتا ہے اور آنت میں پرسٹالٹک حرکت کو متحرک کرتا ہے۔ تل کے بیج بدہضمی سے لڑنے میں بھی مددگار ثابت ہوسکتے ہیں۔

بال کالے رکھتا ہے:

کالے تل میں موجود کچھ غذائی اجزا جسم میں میلانین کی پیداوار کو بڑھا سکتے ہیں، جو بالوں کو قدرتی رنگ دینے میں معاون ہے، جس سے آپ کو زیادہ دیر تک جوان نظر آنے میں مدد ملتی ہے!

احتیاطی تدابیر:

یہ واضح رہے کہ کچھ افراد تل کے بیجوں سے اس طرح الرجک ہو سکتے ہیں جو دوسرے بیجوں اور نٹ الرجیوں کی طرح ہے۔ کسی بھی سپلیمنٹ کا استعمال شروع کرنے سے پہلے کسی پیشہ ورماہر سے پوچھیں، اور اپنے ڈاکٹر سے ایسی تبدیلی کے لیے اپنے صحت کے حوالے سے واضح بات کریں۔

Kaly Till Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kaly Till Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kaly Till Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2990 Views   |   05 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 29 May 2024)

بال کالے رکھتا ہے، معدے کی تکلیف سے نجات دلاتا ہے ۔۔ کالے تل کے 5 صحت سے متعلق فوائد جوآپ بھی جان لیں

بال کالے رکھتا ہے، معدے کی تکلیف سے نجات دلاتا ہے ۔۔ کالے تل کے 5 صحت سے متعلق فوائد جوآپ بھی جان لیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بال کالے رکھتا ہے، معدے کی تکلیف سے نجات دلاتا ہے ۔۔ کالے تل کے 5 صحت سے متعلق فوائد جوآپ بھی جان لیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔