یہ تیل بھوک کو کم کرے اور وزن میں بھی کمی لائے ۔۔ کلونجی کا تیل آپ کے بےشمارمسائل حل کرنے میں مددگار

کلونجی کا تیل:

بلیک سیڈ آئل کلونجی سے حاصل کیا جاتا ہے۔کلونجی جسے موت کے سوا ہر مرض کی شفاء کہا جاتا ہے، اس کے بے شمار فائدے ہیں۔ اسے ثابت یا تیل کی شکل میں استعمال کرنا ہمیں صحت مند رکھ سکتا ہے۔ اس تیل میں لینولک، اولیک، پالمیٹک، اور مائرسٹک ایسڈ، دیگر طاقتور اینٹی آکسیڈنٹس کے علاوہ۔ یہ تیل جسم پر بہت سے مثبت اثرات کے لیے جانا جاتا ہے، اسے اعتدال میں استعمال کیا جائے تو یہ خاص طور پر وزن میں کمی کے لیے بہت اچھا ثابت ہوتا ہے۔

بہت سے لوگ اس تیل کو سالن، اسٹو، سوپ، سلاد ، پولٹری ڈشز اور تلی ہوئی سبزیوں میں ڈالتے ہیں۔ اس تیل کا ذائقہ کافی تیز ہوتا ہے، لیکن خوشگوار ذائقہ اسے بہت سے کھانوں کے لیے ایک اچھا اضافہ بناتا ہے۔ اس کے طاقتوراسٹرونگ ذائقے اور خصوصیت کی وجہ سے یہ ضروری ہے کہ صرف تھوڑی مقدار میں تیل استعمال کریں یا اپنے کھانے میں ان بیجوں کو ملا دیں۔ اگرچہ یہ تیل ممکنہ طور پر 2,000 سال سے زیادہ عرصے سے استعمال میں ہے، لیکن وزن کم کرنے کی کوششوں پر اس کے میٹابولک اثرات نے اس کی جدید مقبولیت میں اضافہ کیا ہے۔

وزن کم کرنے کے لیے کلونجی کا تیل کیسے استعمال کریں؟

کلونجی کا تیل استعمال کرنے کے بہت سے طریقے ہیں، جن میں سے بہت سے آپ کے میٹابولزم کو بڑھا کر وزن کم کرنے میں مدد کریں گے۔ اس تیل میں بی وٹامنز جسم کی توانائی کو حل کرنے میں مدد کرتے ہیں، غیر فعال چربی جلانے میں مدد کرتے ہیں۔ اس سے آپ کو آپ کے استعمال سے زیادہ کیلوریز جلانے میں مدد مل سکتی ہے، اس طرح کیلوریز کی کمی پیدا ہوتی ہے، جس سے وزن میں بتدریج کمی واقع ہوتی ہے۔

مزید یہ کہ کلونجی کا تیل بھوک کو کم کرنے والے قدرتی ایجنٹ کے طور پرکام کرتا ہے ۔ اگرآپ اپنی کل کیلوری کی مقدار کو کم کرنے کی کوشش کررہے ہیں، تو اس تیل کا استعمال ٹریک پر رہنے اور ضرورت سے زیادہ کھانے کو کم کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہو سکتا ہے۔
وزن میں کمی کے لیے کلونجی کا تیل، استعمال کے سب سے مشہور ذرائع میں شامل ہیں:
٭دہی میں ایک چائے کا چمچ تیل ملانا یا اسے گھریلو سلاد ڈریسنگ میں ملانا۔
٭اس تیل کو صبح دودھ / پھلوں کے رس میں شامل کرنا بھی آپ کی روزانہ کی خوراک حاصل کرنے کا ایک طریقہ ہے۔

تجویز کردہ خوراک:

تجویز کردہ خوراک روزانہ 1 سے 3 چمچوں کے درمیان ہوتی ہے، لیکن بہتر ہے کہ تھوڑی مقدار سے شروعات کریں اور تیل پر اپنے جسم پر ری ایکشن چیک کرتے رہیں۔

بلیک سیڈ آئل کے سائیڈ ایفیکٹس:

اگر آپ اس تیل کا زیادہ استعمال کرتے ہیں تو، آپ کو کچھ منفی اثرات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، جیسے الرجک سائڈ ایفیکٹس، ہائپوٹینشن، اور حمل کی پیچیدگیاں۔

الرجک سائڈ ایفیکٹس:

کچھ لوگ اس تیل کو چھونے یا استعمال کرنے پر کانٹیکٹ ڈرمیٹیٹائٹس کا شکار ہوجاتے ہیں۔ جب اندرونی طور پر کھایا جائے تو اس کا مطلب پیٹ کی خرابی، متلی یا الٹی کے ساتھ ساتھ سانس کی نالیوں کی ممکنہ جلن ہو سکتی ہے۔

ہائپوٹینشن:

یہ تیل بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھنے میں مدد کرنے کے لیے جانا جاتا ہے، لیکن اگر بلڈ پریشر کی دوسری دوائیوں کے ساتھ ملایا جائے تو یہ ہائپوٹینشن کی حالت میں خطرناک کمی کا باعث بن سکتا ہے۔

حمل:

تحقیق کی کمی کی وجہ سے، حاملہ یا دودھ پلانے والی خواتین کے لیے وزن میں کمی کے لیے اس تیل کو استعمال کرنے کا مشورہ نہیں دیا جاتا۔

Kalonji Oil Se Wazan Kam Karne Ka Tarika

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kalonji Oil Se Wazan Kam Karne Ka Tarika and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kalonji Oil Se Wazan Kam Karne Ka Tarika to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   4347 Views   |   12 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 April 2024)

یہ تیل بھوک کو کم کرے اور وزن میں بھی کمی لائے ۔۔ کلونجی کا تیل آپ کے بےشمارمسائل حل کرنے میں مددگار

یہ تیل بھوک کو کم کرے اور وزن میں بھی کمی لائے ۔۔ کلونجی کا تیل آپ کے بےشمارمسائل حل کرنے میں مددگار ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ یہ تیل بھوک کو کم کرے اور وزن میں بھی کمی لائے ۔۔ کلونجی کا تیل آپ کے بےشمارمسائل حل کرنے میں مددگار سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔