کباب بھی کھائیں اور وزن بھی کم کریں ۔۔ جانیں چنے کی دال کے کباب کی ایسی زبردست ریسیپی، جس میں صحت بھی اور ذائقہ بھی

جب وزن کم کرنے کی بات آتی ہے تو ہم سب کے مختلف سفر ہوتے ہیں اور اس اضافی وزن کو کم کرنے کے لیے ہمیں بہت ساری چیزیں کرنے کی ضرورت ہے۔ تندرستی کے سخت نظام پر عمل کرنے سے لے کر غذائیت سے بھرپور غذاؤں کو اپنی غذا میں شامل کرنے تک، وزن میں کمی بہت زیادہ قربانیوں کے ساتھ آتی ہے۔ وزن بڑھنےکی فکر کیے بغیر ایک مزیدار کھانے کی ترکیب تلاش کر رہے ہیں؟ ان چنا دال کبابوں کو آزمائیں جو صحت اور ذائقہ دونوں کو یکجا کرتے ہیں۔

چنا دال کباب بنانے کا طریقہ:

۔ سب سے پہلے چنے کی دال کو اچھی طرح دھو لیں اور اسے تقریباً ایک گھنٹے تک پانی میں بھگو دیں۔
۔ ایک گھنٹے کے بعد دال کو نکال کر پریشر ککر میں پانی، نمک، لہسن، ادرک اور ہری مرچ کے ساتھ ڈال دیں اور اسے تین سیٹیوں تک پکائیں۔
۔ اب پکی ہوئی دال کو بلینڈر میں منتقل کریں اور اس میں پالک، مٹر اور تھوڑا سا پانی ڈال کر بلینڈ کر کے ہموار پیسٹ (کباب کا آمیزہ) بنا لیں۔
۔ اس آمیزے کو ایک پیالے میں منتقل کریں اور اس میں گرم مسالہ، چاٹ مسالہ، 1/2 کپ بریڈ کرمبس اور نمک شامل کرکے اچھی طرح مکس کریں۔
۔ پھر اس کی ٹکیاں بنا کر رکھ دیں، اب میدے کے پانی کا پیسٹ تیار کریں اور بقیہ بریڈ کرمبس کو پلیٹ میں پھیلا دیں۔
۔ کبابوں کو میدے پانی کے مکسچر میں ڈبو کر بریڈ کرمبس میں رول کریں اور ایک پین میں تھوڑا سا تیل ڈال کر فرائی کرلیں۔

کیا چنا دال کباب وزن کم کرنے کے لیے اچھے ہیں؟

جی ہاں، چنا دال کباب وزن کم کرنے والی غذا میں ایک بہترین اضافہ کرتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ چنے کی دال پروٹین کا بہترین ذریعہ ہے اور پالک ان کبابوں کے غذائی اجزاء میں مزید اضافہ کرتی ہے۔ اس ترکیب میں، ہم نے کبابوں کو شیلو فرائی (کم تیل میں) کیا ہے۔ لیکن اگر آپ انہیں مزید صحت مند بنانا چاہتے ہیں تو آپ انہیں بیک یا ایئر فرائی بھی کر سکتے ہیں۔

Kabab Khayn Wazan Kam Krain

Discover a variety of Step By Step Recipes articles on our page, including topics like Kabab Khayn Wazan Kam Krain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kabab Khayn Wazan Kam Krain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Step By Step Recipes  |   0 Comments   |   1776 Views   |   13 Jul 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 19 June 2024)

کباب بھی کھائیں اور وزن بھی کم کریں ۔۔ جانیں چنے کی دال کے کباب کی ایسی زبردست ریسیپی، جس میں صحت بھی اور ذائقہ بھی

کباب بھی کھائیں اور وزن بھی کم کریں ۔۔ جانیں چنے کی دال کے کباب کی ایسی زبردست ریسیپی، جس میں صحت بھی اور ذائقہ بھی ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کباب بھی کھائیں اور وزن بھی کم کریں ۔۔ جانیں چنے کی دال کے کباب کی ایسی زبردست ریسیپی، جس میں صحت بھی اور ذائقہ بھی سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔