منہ کے چھالوں سے لے کر بچوں کی 5 بیماریوں تک ۔۔ جائفل کے حیران کن فائدے

جائفل کھانے میں استعمال ہونے والا مصالحہ ہے۔ جائفل کی خوشبو نہ صرف تیز ہوتی ہے بلکہ جائفل کا ذائقہ بھی کھانے کو اچھا بناتا ہے۔ جائفل بنیادی طور پر مٹھائیوں میں استعمال ہوتا ہے۔ یا پھر دیسی روایتی پلاؤ بریانی میں اس کو ڈالا جاتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ آیوروید میں بھی جائفل کے بہت سے فوائد ہیں۔ جائفل سردیوں میں بچوں کو دیا جاتا ہے۔ اس کے ساتھ جائفل بدہضمی اور پیٹ کے مسائل کو بھی دور کرتا ہے۔ جائفل اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی مائکروبیل خصوصیات سے بھرپور ہے۔ اس کے استعمال سے موسمی بیماریاں دور ہوتی ہیں۔ تو جانئے بچے کو جائفل کیسے کھلائیں اور بچے کے لیے جائفل کے کیا فوائد ہیں۔

جائفل کے فوائد:

1۔ زکام اور کھانسی کو دور کریں:

بچوں کی قوت مدافعت بہت کمزور ہوتی ہے۔ ایسے میں نزلہ زکام انہیں سب سے زیادہ پریشان کرتا ہے۔ اگر بچے کو زکام ہو تو جائفل کھانے سے آرام ملتا ہے۔ جائفل میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں، جو موسمی انفیکشن کو ٹھیک کرنے میں مدد دیتی ہیں۔ جائفل کھانے سے جسم میں حرارت پیدا ہوتی ہے۔ جائفل کو شہد میں پیس کر کھانسی کے دوران چاٹنے سے بچے کو آرام ملتا ہے۔ رات کو سونے سے پہلے بچے کو جائفل کھلائیں۔ جائفل کو پیس کر گھی میں ملا لیں۔

2۔ بدہضمی سے نجات:

بچوں سے لے کر بڑوں تک ہر کسی کو بدہضمی کا مسئلہ ہوتا ہے۔ جائفل کھانا بدہضمی میں فائدہ مند ہے۔ اگر بچے کو بدہضمی ہو تو جائفل میں گھی یا شہد ملا کر ناف پر لگائیں۔ بچوں کو جائفل شہد میں ملا کر کھلانے سے بھی پیٹ کا درد ختم ہو جاتا ہے۔ یہ میٹابولزم کو بھی تیز کرتا ہے۔

3۔ منہ کے چھالوں سے نجات:

منہ کے چھالوں میں بچوں کے لیے کھانا پینا بہت مشکل ہوتا ہے۔ اس مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ بچے کو جائفل کھلا سکتے ہیں۔ اس کے لیے جائفل اور چینی ڈالیں۔ اس سے معدہ ٹھنڈا ہو گا اور منہ کے چھالے بھی ٹھیک ہو جائیں گے۔

4۔ کان کے درد سے نجات:

اگر بچوں کو کان میں درد ہو تو آپ جائفل دے سکتے ہیں۔ جائفل میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں، جو کان کے درد اور سوزش کو دور کرتی ہیں۔ اینٹی بیکٹیریل خصوصیات کی وجہ سے یہ کان کی گندگی کو صاف کرتا ہے۔ جائفل کا پیسٹ بنا کر کانوں کے پیچھے لگائیں۔ اس سے کان کا درد اور سوجن کم ہو جائے گی۔

5۔ بھوک بڑھائیں:

جائفل کو دودھ میں ملا کر بچوں کو دینے سے بھوک بڑھتی ہے۔ اس سے بچوں کی قوت مدافعت مضبوط ہوتی ہے۔ جائفل کھانے سے میٹابولزم تیز ہوتا ہے اور ہاضمہ بہتر ہوتا ہے۔ بچے کی بھوک بڑھانے کے لیے اسے جائفل کھلائیں۔

Jaiphal Ke Heran Kun 5 Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Jaiphal Ke Heran Kun 5 Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Jaiphal Ke Heran Kun 5 Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   3829 Views   |   11 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 28 May 2024)

منہ کے چھالوں سے لے کر بچوں کی 5 بیماریوں تک ۔۔ جائفل کے حیران کن فائدے

منہ کے چھالوں سے لے کر بچوں کی 5 بیماریوں تک ۔۔ جائفل کے حیران کن فائدے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ منہ کے چھالوں سے لے کر بچوں کی 5 بیماریوں تک ۔۔ جائفل کے حیران کن فائدے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔