افطاری سے پہلے سموسے اور پکوڑے یہ کھا جاتا ہے ۔۔ افطاری کو بچوں سے کیسے بچایا جائے ؟ مزاحیہ ویڈیو وائرل

افطار سے تھوڑی دیر پہلے دسترخوان یا ڈائننگ ٹیبل ہر گھر میں ہی سج جاتی ہے اور گھر کے بڑے لوگ دعاؤں میں مشغول ہو جاتے ہیں لیکن شرارتی بچے جو کسی کے ہاتھ میں نہیں آتے ہمیشہ ہی کھانے پینے کی چیزوں کو چھیڑتے رہتے ہیں کبھی پانی کے گلاس میں ہاتھ ڈال دیتے ہیں تو کبھی سموسوں یا پکوڑوں کو بکھیر دیتے ہیں اور کچھ بچے تو آدھا کھا کر چھوڑ دیتے ہیں۔ ایسے بچوں سے افطاری کو کیسے بچایا جائے؟ ویڈیو:

یہ بچہ جو ویڈیو میں دکھائی دے رہا ہے اپنے والدین کو پریشان کرتا ہے روزانہ سموسوں اور پکوڑوں کے علاوہ دیگر کھانے کی چیزوں کو بکھیر دیتا ہے۔ اس کے والدین نے شرارت کے بدلے اس کے ساتھ بھی ایسی شرارت کی رسی سے لٹکا دیا اب یہ کبھی دسترخوان پر رکھی ہوئی کوئی چیز نہیں اُٹھائے گا۔

Iftar Se Pehly Bachy Ki Video Viral

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Iftar Se Pehly Bachy Ki Video Viral and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Iftar Se Pehly Bachy Ki Video Viral to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Humaira  |   In News  |   0 Comments   |   1965 Views   |   28 Mar 2023
About the Author:

Humaira is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Humaira is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 May 2024)

افطاری سے پہلے سموسے اور پکوڑے یہ کھا جاتا ہے ۔۔ افطاری کو بچوں سے کیسے بچایا جائے ؟ مزاحیہ ویڈیو وائرل

افطاری سے پہلے سموسے اور پکوڑے یہ کھا جاتا ہے ۔۔ افطاری کو بچوں سے کیسے بچایا جائے ؟ مزاحیہ ویڈیو وائرل ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ افطاری سے پہلے سموسے اور پکوڑے یہ کھا جاتا ہے ۔۔ افطاری کو بچوں سے کیسے بچایا جائے ؟ مزاحیہ ویڈیو وائرل سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔