کیا کالے نمک میں پِنک سالٹ ملایا جاتا ہے؟ جانیں کالا نمک کیسے بنتا ہے اور اس کو استعمال کرنے کے کون کون سے فائدے اور نقصان ہیں؟

کالا نمک پتھری نمک کی ایک شکل ہے جسے عام طور پر کالا نمک کہا جاتا ہے۔ یہ ہندوستان، پاکستان، بنگلہ دیش، نیپال اور دیگر ہمالیائی نمک کی کانوں سے آتا ہے۔ آیورویدک طب نے سب سے پہلے کالے نمک کو اپنی جامع، دواؤں کی طاقتوں کے لیے استعمال کیا تھا۔

قدرتی ہمالیائی کالا نمک بنیادی طور پر سوڈیم سلفیٹ، سوڈیم سلفائیڈ، سوڈیم بیسلفیٹ، سوڈیم بیسلفائٹ، آئرن سلفائیڈ، اور ہائیڈروجن سلفائیڈ پر مشتمل ہوتا ہے جو قدرتی طور پر ہمالیہ کے پہاڑوں میں سوڈیم کلورائیڈ، پوٹاشیم اور ٹی میگنیشیم نمکین کے طور پر پایا جاتا ہے۔

کالے نمک کے فائدے:

آیوروید میں کالے نمک کو ٹھنڈا کرنے والا مصالحہ سمجھتا ہے جو ہاضمہ اور صحت کے لیے مفید ہو سکتا ہے۔ اسکے علاوہ کالا نمک بہت سے فائدہ مند خصوصیات کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔

کالا نمک اپنی ریچانہ خصوصیات کی وجہ سے قبض کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ سخت پاخانہ کو نرم کرتا ہے اور آنتوں کو حرکت دینے کو آسان بناتا ہے۔ اس دعوے کی حمایت کے لیے انسانوں پر مزید مطالعات کی ضرورت ہے۔ لہذا، یہ ضروری ہے کہ پہلے اپنے ڈاکٹروں سے بات کریں اور صرف اس صورت میں استعمال کریں جب تجویز کیا جائے۔

کالا نمک جگر میں صفرا کی پیداوار میں مدد دے کر ہاضمے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ چھوٹی آنت میں ہونے والے جذب کے عمل کو بڑھانے میں بھی مدد کرتا ہے۔

کالا نمک خون کو پتلا کرنے میں مدد کرتا ہے اور ان لوگوں کے لیے اچھا ہو سکتا ہے جن کو کولیسٹرول کا مسئلہ ہے۔ تاہم، ہائی بلڈ پریشر والے افراد کو زیادہ کالا نمک نہیں لینا چاہیے۔

وزن میں کمی کے لیے کالا نمک آپ کی غذا میں ایک بہترین اضافہ ہے۔ جب آپ کو اپنے سوڈیم کی مقدار کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ پانی کو برقرار رکھنے اور پھولنے سے بھی گریز کرنا چاہیے۔

کالا نمک مستقل بنیادوں پر استعمال کرنے سے بالوں کو نقصان سے بچانے میں مدد مل سکتی ہے۔ اس میں اہم معدنیات شامل ہیں جو خشکی کو کم کرنے اور بالوں کے زیادہ گرنے پر قابو پانے میں معاون ثابت ہو سکتے ہیں۔

کالے نمک کے مضر اثرات:

معمول کی خوراک میں استعمال ہونے والی تھوڑی مقدار میں کالا نمک شاید بے ضرر ہے۔ کالے نمک کا زیادہ استعمال نہیں کرنا چاہیے۔

کالے نمک کا زیادہ استعمال جسم میں سوڈیم کی زیادتی کا باعث بن سکتا ہے جس کے نتیجے میں پانی کی کمی اور بلڈ پریشر میں اضافہ ہوتا ہے۔

خوراک میں بہت زیادہ نمک پیشاب میں کیلشیم کی زیادتی کا باعث بنتا ہے جس کے نتیجے میں گردے میں پتھری بنتی ہے۔

سلفر کا زیادہ استعمال چکر آنا، سر درد، تھکاوٹ، بے خوابی، پیٹ میں جلن، جلد کی جلن، جلد کی رنگت میں تبدیلی، جلد کی سرخی اور چھتے سمیت علامات کا باعث بن سکتا ہے۔

کالا نمک کیسے بنتا ہے؟

کالا نمک کہاں سے نکالا جاتا ہے اور اسے کیسے بنایا جاتا ہے؟ یہ جاننے کیلیئے نیچے دی گئی ویڈیو دیکھیں

How To Make Black Salt

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like How To Make Black Salt and other health issues. Get detailed insights and practical tips for How To Make Black Salt to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2527 Views   |   09 Jan 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 18 April 2024)

کیا کالے نمک میں پِنک سالٹ ملایا جاتا ہے؟ جانیں کالا نمک کیسے بنتا ہے اور اس کو استعمال کرنے کے کون کون سے فائدے اور نقصان ہیں؟

کیا کالے نمک میں پِنک سالٹ ملایا جاتا ہے؟ جانیں کالا نمک کیسے بنتا ہے اور اس کو استعمال کرنے کے کون کون سے فائدے اور نقصان ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کیا کالے نمک میں پِنک سالٹ ملایا جاتا ہے؟ جانیں کالا نمک کیسے بنتا ہے اور اس کو استعمال کرنے کے کون کون سے فائدے اور نقصان ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔