ہینگ سے صرف تڑکہ نہیں لگتا بلکہ ۔۔ جانیں عام مسائل اور تکلیفوں میں ہینگ کا استعمال کس طرح کیا جاسکتا ہے؟

ہنگ ایک تیز مصالحہ ہے جو صدیوں سے دنیا کے مختلف حصوں، خاص طور پر ہندوستان میں، روایتی ادویات اور کھانا پکانے کا ایک اہم مقام رہا ہے۔ ہینگ نہ صرف پکوانوں میں ایک منفرد ذائقہ ڈالتا ہے بلکہ صحت کے لیے بہت سے فوائد بھی پیش کرتا ہے۔ یہاں کچھ عام مسائل ہیں جن کے لیے ہینگ کا استعمال کیا جاتا ہے۔

ہاضمے کے مسائل

ہینگ اپنی ہاضمہ خصوصیات کے لیے مشہور ہے۔ یہ بدہضمی، گیس، اپھارہ اور قبض جیسے مسائل میں مدد کرتی ہے۔ ایک چٹکی ہینگ پانی میں ملا کر پینے سے ان مسائل سے جلد نجات مل سکتی ہے۔

پیٹ پھولنا اور معدے کے مسائل

زیادہ پیٹ پھولنے کے لیے ہینگ ایک موثر دوا ہے۔ اسے کھانا پکانے کے دوران پکوانوں میں شامل کیا جا سکتا ہے تاکہ پیٹ میں گیس بننے سے بچ سکے۔

سانس کے امراض

ہینگ کا استعمال سانس کے مسائل جیسے دمہ، برونکائٹس اور کھانسی کو دور کرنے کے لیے کیا جاتا ہے۔ یہ ہوا کی نالی کو کھولنے میں مدد کرتا ہے، جس سے سانس لینے میں آسانی ہوتی ہے۔

ماہواری کے مسائل

بعض خواتین ماہواری کے درد اور بے قاعدگیوں کو دور کرنے کے لیے ہینگ کا استعمال کرتی ہیں۔ یہ بچہ دانی کے پٹھوں کو آرام دینے اور درد کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

سر درد اور مائیگرین

ہینگ کو بعض اوقات سر درد اور درد شقیقہ (مائیگرین) کے علاج کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ اسے پانی یا دوسرے کیریئر آئل میں ملا کر پیشانی پر لگانے سے آرام ملتا ہے۔

دانت کا درد

ہینگ کی سوزش اور ینالجیسک خصوصیات دانت کے درد کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتی ہیں۔ درد کو کم کرنے کے لیے اسے متاثرہ دانت پر لگایا جا سکتا ہے۔

کان کا درد

ہینگ کو تل کے تیل میں ملا کر ہلکا سا گرم کر کے کان کے قطرے کے طور پر درد اور کان کے انفیکشن کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

جلد کے مسائل

ہینگ کی اینٹی مائکروبیل خصوصیات اسے جلد کے مسائل جیسے پھوڑے اور مہاسوں کے علاج میں مفید بناتی ہیں۔ یہ ایک فیس ماسک کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے

پریشانی اور تناؤ

کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ ہینگ اضطراب اور تناؤ کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہے جب اسے اروما تھراپی میں یا جڑی بوٹیوں کے علاج میں ایک جزو کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔

بلڈ پریشر ریگولیشن

کچھ ابتدائی شواہد موجود ہیں جو تجویز کرتے ہیں کہ ہینگ اپنے قدرتی مرکبات کی وجہ سے بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔ تاہم، اس میں مزید تحقیق کی ضرورت ہے

زخم کی شفا یابی

ہنگ تاریخی طور پر زخموں کے علاج اور انفیکشن کو روکنے کے لیے استعمال ہوتی رہی ہے۔ اس کی اینٹی مائکروبیل خصوصیات زخم بھرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔

Hing Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Hing Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Hing Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2084 Views   |   26 Sep 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 June 2024)

ہینگ سے صرف تڑکہ نہیں لگتا بلکہ ۔۔ جانیں عام مسائل اور تکلیفوں میں ہینگ کا استعمال کس طرح کیا جاسکتا ہے؟

ہینگ سے صرف تڑکہ نہیں لگتا بلکہ ۔۔ جانیں عام مسائل اور تکلیفوں میں ہینگ کا استعمال کس طرح کیا جاسکتا ہے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ہینگ سے صرف تڑکہ نہیں لگتا بلکہ ۔۔ جانیں عام مسائل اور تکلیفوں میں ہینگ کا استعمال کس طرح کیا جاسکتا ہے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔