کم عمر لڑکیوں میں کیا عادات بچہ دانی کی رسولی کا سبب بن سکتی ہیں ۔۔ رسولی سے بچنے کے لئے یہ ٹپس آزمائیں

بچہ دانی کی رسولی سننے میں بہت عام ہو گئی ہے لیکن یہ خواتین کے جسم میں پیریڈز، حمل جیسے بہت سے مسائل کا باعث بنتی ہیں۔ بچہ دانی میں سسٹ بنتے ہیں۔ طبی زبان میں اسے فائبرائڈ بھی کہتے ہیں جو رحم میں ایک رسولی ہے۔ آج ہر 5 میں سے 1 عورت کو یہ مسئلہ درپیش ہے۔ پہلے یہ مسئلہ 30 سے 40 سال کی عمر میں ہوتا تھا لیکن اب یہ کم ہوگیا ہے۔ کم عمرکی لڑکیوں میں بھی ٹیومر بننا شروع ہو گئے ہیں۔ ایسا کیوں ہوتا ہے اس کی صحیح وجہ ابھی تک معلوم نہیں ہوسکی ہے لیکن زیادہ وزن اور موٹاپے کا شکار خواتین اس مسئلے کا زیادہ شکار ہوتی ہیں۔ نیز یہ مسئلہ نسل در نسل منتقل ہو سکتا ہے۔

یوٹرائن فائبرائڈ کی علامات:

آئیے فائبرائڈز ہونے کی علامات کے بارے میں جانتے ہیں۔
اگر کسی عورت یا لڑکی کومسلسل بےقاعدہ ماہواری ہو۔
پیٹ کے نچلے حصے اور کمر میں درد ہوتا ہے۔
بار بار پیشاب انا.
ماہواری کے دوران درد برقرار رہتا ہے۔
شرمگاہ سے خون بھی ماہواری کے بغیر آتا ہے۔
پیٹ پھولنا، قبض کا مسئلہ، پھر یہ رسولی کی علامت ہوسکتی ہے۔

علاج کے بارے میں بات کرتے ہوئے، یہ آپ کے رحم میں ٹیومر کے سائز پر منحصر ہے، تب ہی ڈاکٹر آپ کو صورتحال کو مدنظر رکھتے ہوئے مشورہ دے گا۔ اگر دوائیوں سے ٹھیک ہو سکتا ہے تو دوائیاں دی جائیں گی، ورنہ سرجری کا آپشن بھی ہے۔
رحم میں ٹیومر کے علاج کے لیے طرز زندگی میں کچھ تبدیلیاں بھی ضروری ہیں۔ رسولی سے بچنے کے لئے یہ ٹپس آزمائیں

متوازن غذا اور روزانہ ورزش۔

متوازن غذا میں سبز پتوں والی سبزیاں، دالیں، سارا اناج، خشک میوہ جات وغیرہ شامل ہونا چاہیے۔
ہر صبح کم از کم 30 منٹ ورزش کریں۔ یوگا کریں ۔
ہربل آئل سے جسم کی مالش کریں۔
جنک فاسٹ فوڈ سے پرہیز کریں، باہر کا تیل والا کھانا نہ کھائیں۔
ایلوویرا کا جوس خالی پیٹ استعمال کریں۔
15 منٹ تک نیم گرم کیسٹر آئل سے پیٹ کے نچلے حصے پر ہلکے سے مالش کریں۔

Bacha Dani Ki Rasoli

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Bacha Dani Ki Rasoli and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Bacha Dani Ki Rasoli to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan Murad  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   3646 Views   |   22 Sep 2022
About the Author:

Afshan Murad is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan Murad is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 July 2024)

کم عمر لڑکیوں میں کیا عادات بچہ دانی کی رسولی کا سبب بن سکتی ہیں ۔۔ رسولی سے بچنے کے لئے یہ ٹپس آزمائیں

کم عمر لڑکیوں میں کیا عادات بچہ دانی کی رسولی کا سبب بن سکتی ہیں ۔۔ رسولی سے بچنے کے لئے یہ ٹپس آزمائیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کم عمر لڑکیوں میں کیا عادات بچہ دانی کی رسولی کا سبب بن سکتی ہیں ۔۔ رسولی سے بچنے کے لئے یہ ٹپس آزمائیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔