ہری پیاز کے یہ 5 حیرت انگیز فوائد ۔۔ چھوٹی سی چیز جو آپ کی زندگی بدل دے

ہری پیاز مجموعی صحت کے لیے کافی فائدہ مند ہے۔وہ ضروری غذائی اجزاء سے بھری ہوئی ہیں۔ان کا ذائقہ عام پیاز سے تھوڑا ہلکا ہوتا ہے۔ ہری پیاز نہ صرف ذائقہ دار ہوتی ہے بلکہ جسم کے لیے بھی انتہائی صحت بخش ہوتی ہے۔ عام طور پر اسکیلین یا سبز پیاز کے نام سے جانا جاتا ہے، یہ سب سے زیادہ ترجیحی چائینیز کھانوں کا جزو ہے جو ضروری غذائی اجزاء سے بھرا ہوا ہے۔ ہری پیاز کا سبز پتوں والا حصہ اور سفید حصہ دونوں کھانے کے قابل ہیں۔ اس کا ذائقہ عام پیاز سے تھوڑا ہلکا ہے اور اسے پکا یا کچا بھی کھایا جا سکتا ہے۔ زیادہ تر چائینیز کھانوں میں ہری پیاز ان کے اہم اجزاء میں سے ایک ہے۔ یہاں ہری پیاز کے 5 حیرت انگیز فوائد کی فہرست ہے جو بہت سی بیماریوں کو دور رکھنے میں مدد کرتی ہے۔ ۔

کینسر کے خطرے کو کم کرے:

ہری پیاز سلفر کا ایک بہترین ذریعہ ہے جو کہ مجموعی صحت کے لیے کافی فائدہ مند ہے۔ اس میں ایلائل سلفائیڈ اور فلیوونائڈز جیسے مرکبات ہوتے ہیں جو کینسر کو روکتے ہیں اور کینسر کے خلیات پیدا کرنے والے انزائمز کے خلاف لڑتے ہیں۔ کینسر سے بچنے کے لیے قدم بڑھائیں اور اپنی روزمرہ کی خوراک میں زیادہ ہری پیاز شامل کرکے صحت مند کھانا شروع کریں۔

بلڈ شوگر لیول کو کم کرے:

ہری پیاز میں موجود سلفر یہاں بھی اہم کردار ادا کرتا ہے۔ سلفر کے مرکبات کی وجہ سے جسم میں انسولین پیدا کرنے کی صلاحیت بڑھ جاتی ہے۔ اس سے ذیابیطس کو کافی حد تک روکنے میں مدد ملتی ہے۔ ہاضمے میں مدد کرتا ہے۔ ہری پیاز کو ہمیشہ بھوک بڑھانے کے طور پر ترجیح دی جاتی ہے۔ وہ فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں اور بہتر ہاضمے میں مدد کرتے ہیں۔ آپ اسے رات کے کھانے یا دوپہر کے کھانے کے لیے دیگر سبزیوں کے ساتھ بھی جوڑ سکتے ہیں لیکن اسے اپنے روزمرہ کے معمولات میں شامل کرنا نہ بھولیں، خواہ وہ پکا ہوا ہو یا کچا۔

اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی وائرل خصوصیات:

اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی وائرل خصوصیات کی وجہ سے یہ وائرل انفیکشن سے لڑنے کے لیے ایک بہترین دوا ہے۔

بینائی کی حفاظت:

ہری پیاز میں کیروٹینائیڈز ہوتے ہیں جو بینائی کو صحت مند اور برقرار رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ وٹامن اے سے بھی بھرپور ہوتا ہے جو آنکھوں کی بینائی کی کمی کو روکتا ہے۔ ان کو کچھ گاجر اور کھیرے کے ساتھ ملائیں کیونکہ سلاد کی شکل میں چکھنے پر اس کا ذائقہ بہت اچھا لگتا ہے۔ نزلہ اور زکام سے بچاتا ہے۔ اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی وائرل خصوصیات کی وجہ سے یہ وائرل اور فلو سے لڑنے کے لیے ایک بہترین دوا ہے ۔ یہ اضافی بلغم کو کم کرنے اور سردیوں کی سردی سے لڑنے میں بھی مدد کرتا ہے جو اکثر آپ کوبیمار محسوس کرنے کا باعث بنتا ہے۔

Hari Pyaz Ke 5 Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Hari Pyaz Ke 5 Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Hari Pyaz Ke 5 Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   3877 Views   |   05 Feb 2023
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 July 2024)

ہری پیاز کے یہ 5 حیرت انگیز فوائد ۔۔ چھوٹی سی چیز جو آپ کی زندگی بدل دے

ہری پیاز کے یہ 5 حیرت انگیز فوائد ۔۔ چھوٹی سی چیز جو آپ کی زندگی بدل دے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ہری پیاز کے یہ 5 حیرت انگیز فوائد ۔۔ چھوٹی سی چیز جو آپ کی زندگی بدل دے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔