دورانِ حمل میگنیشئیم کے استعمال سے کون سی تکالیف کم ہو سکتی ہیں۔ حاملہ خواتین کے لئےمیگنیشیم کے تیل کا استعمال کیوں ضروری ہے؟

حمل کے 9 ماہ مختلف مراحل پر مشتمل ہوتے ہیں۔ میگنیشیم کا تیل بنیادی طور پر بہت سی علامات کے علاج کے لیے استعمال ہوتا ہے جو حمل کے دوران ظاہر ہو سکتی ہیں، جن میں درج ذیل علامات شامل ہیں۔

1۔ صبح کی بیماری یا مارننگ سک نیس سے چھٹکارا حاصل کریں۔

درحقیقت، صبح کی بیماری کو دور کرنے میں میگنیشیم کے تیل کے کردار کے بارے میں زیادہ ثبوت نہیں ہیں، لیکن بہت سی حاملہ خواتین نے بتایا ہے کہ حمل کے دوران میگنیشیم کے تیل کے باقاعدگی سے استعمال سے صبح کی بیماری میں نمایاں کمی آئی ہے۔

2۔ قبل از وقت پیدائش کو روکنے کے لئے

میگنیشیم بچہ دانی کے پٹھوں کے سکڑنے کو روکنے میں مدد کرتا ہے، جو قبل از وقت پیدائش کو روکتا ہے۔

3۔ بے خوابی کو دور کرے

میگنیشیم جسم میں گہری نیند کے لیے ذمہ دار نیوروٹرانسمیٹرز کو ریگولیٹ کرکے نیند کو بہتر بناتا ہے۔

4۔ پیدائش کےعمل کو آسان بنائے

یہ پٹھوں اور اعصاب کے کام کو منظم کرنے میں میگنیشیم کے کردار کی وجہ سے ہے، اور یہ درد کو نمایاں طور پر کم کرنے کا بھی کام کرتا ہے، جو پیدائش کے وقت آرام کا باعث بنتا ہے۔
میگنیشیم اور کیلشیم کی اچھی مقدار یوٹرس کے پٹھوں کی اینٹھن کو دور کرنے اور لچک کو بڑھانے میں مدد کرتی ہے، جو درد کی شدت کو کم کرتا ہے جو پیدائش کے وقت بچے کی ولادت کے وقت ہوتا ہے۔

5۔ تناؤ کو کم کرے

حاملہ خواتین تمام غذائی اجزاء کو مناسب طریقے سے حاصل کرنے پر توجہ مرکوز کرتی ہیں، لہذا مناسب مقدار میں میگنیشیم حاصل کرنے سے تناؤ کو دور کرنے میں نمایاں مدد ملتی ہے۔

6۔ بلڈ پریشر کو کنٹرول کرے

ہائی بلڈ پریشر ایک عام علامت ہے جو بہت سی حاملہ خواتین میں ظاہر ہوتی ہے، اور حمل کے دوران میگنیشیم کا استعمال ایسی علامت کے خطرے کو کم کرنے کے لیے مددگار ثابت ہوا ہے۔

7۔ حمل میں ذیابیطس کی روک تھام

حمل میں ہونے والی ذیابیطس ایک پیچیدگی ہے جو حاملہ خواتین میں ہوتی ہے، اور یہ عام طور پران خواتین میں زیادہ ہوتا ہے جو موٹاپے کا شکار ہیں یا جن کے خاندان میں ذیابیطس ہے۔
میگنیشیم کو حمل کی ذیابیطس کی روک تھام میں کردار ادا کرتے دیکھا گیا ہے۔ یہ میگنیشیم کی انسولین مزاحمت کو کم کرنے کی صلاحیت کی وجہ سے ہے، اس طرح حمل ذیابیطس کے امکانات کو کم کر دیتا ہے۔

حاملہ خواتین میگنیشیم تیل کا استعمال کیسے کریں؟

1۔ درحقیقت، آپ اپنے جسم میں میگنیشیم کی سطح کو صرف جلد پر میگنیشیم کا تیل لگا کر ایڈجسٹ کر سکتے ہیں، درحقیقت یہ میگنیشیم سپلیمنٹ لینے سے زیادہ جسم میں میگنیشیم کی مقدار کو بڑھاتا ہے۔
2۔ درحقیقت معدے میں میگنیشیم کا جذب بہت مشکل ہوتا ہے اور بہت سے عوامل سے متاثر ہوتا ہے، جیسے کہ وٹامن ڈی کی کمی، یا آنتوں میں بیکٹیریا کی کمی، اس لیے بہتر ہے کہ میگنیشیم کے تیل کا استعمال کریں اور اسے جلد پر لگائیں تاکہ میگنیشیم جسم کے تمام حصوں میں آسانی سے داخل ہو جائے۔
3۔ بہتر ہے کہ میگنیشیم آئل کو جلد پر 10 سے 30 منٹ تک لگا رہنے دیں پھر اسے دھو لیں، کیونکہ اس کے بعد یہ خشک ہو جائے گا، جس کا مطلب ہے کہ جسم اسے جذب کرنا بند کردے گا، اور آپ جلد کو نمی بخش سکتے ہیں اور پھر نہانے کے بعد اسے لگا سکتے ہیں۔
4۔ کچھ صورتوں میں، جلد پر میگنیشیم لگانے سے ہلکے نشان بھی آ سکتے ہیں، جو میگنیشیم کی کمی کی نشاندہی کرتا ہے۔
5۔ میگنیشیم اسپرے میگنیشیم آئل کی سب سے اہم ایپلی کیشنز میں سے ایک ہے، کیونکہ یہ استعمال کرنا آسان ہے اور معدے کو متاثر نہیں کرتا، کیونکہ یہ میگنیشیم آئل اور پانی کے مرکب پر مشتمل ہوتا ہے، جس کو جسم پراسپرے کی صورت میں کیا جاتا ہے ، یہ بآسانی جذب ہو جاتا ہے۔

Hamal Ke Doran Malish Kiyun Zaroori Hai

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Hamal Ke Doran Malish Kiyun Zaroori Hai and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Hamal Ke Doran Malish Kiyun Zaroori Hai to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   3317 Views   |   16 Jun 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

دورانِ حمل میگنیشئیم کے استعمال سے کون سی تکالیف کم ہو سکتی ہیں۔ حاملہ خواتین کے لئےمیگنیشیم کے تیل کا استعمال کیوں ضروری ہے؟

دورانِ حمل میگنیشئیم کے استعمال سے کون سی تکالیف کم ہو سکتی ہیں۔ حاملہ خواتین کے لئےمیگنیشیم کے تیل کا استعمال کیوں ضروری ہے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ دورانِ حمل میگنیشئیم کے استعمال سے کون سی تکالیف کم ہو سکتی ہیں۔ حاملہ خواتین کے لئےمیگنیشیم کے تیل کا استعمال کیوں ضروری ہے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔