حمل کے دوران کریلا کھانے کے یہ 6 فائدے شاید آپ کو معلوم نہ ہوں!

حمل اور کریلا:

حاملہ خواتین کو دوران حمل بہت بھوک لگتی ہے اور اس کی وجہ سے وہ جنک فوڈ زیادہ کھاتی ہیں۔ جو زیادہ کیلوریز کی وجہ سے بعد میں نقصان کا باعث بنتا ہے۔ اس لیے یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ اس عرصے کے دوران صرف صحت بخش کھانے پر توجہ مرکوز رکھیں تاکہ بعد میں آپ کو اس سے تکلیف نہ ہو۔ کریلا ان صحت بخش غذاؤں میں سے ایک ہے، جو حاملہ خواتین کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔
یہ موسمی سبزی غذائیت سے بھرپور ہوتی ہے، جو حاملہ خواتین میں میٹابولزم کو تیز کرتی ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں کریلے کے ان فوائد کے بارے میں جن کے بارے میں آپ شاید ہی جانتے ہوں گے۔

بہترین فائبر:

کریلا فائبر سے بھرپور ہوتا ہے، جو زیادہ کیلوریز والے جنک فوڈ کی خواہش کو کم کرنے کا کام کرتا ہے۔ نظام ہضم کی خرابی کے خطرے کو کم کرتا ہے۔ اس کے استعمال سے حاملہ خواتین میں قبض اور بواسیر کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔

یہ ذیابیطس سے بچاتا ہے:

کریلا چارنٹین اور پولی پیپٹائڈ پی جیسے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتا ہے، جو حمل کے دوران حمل کی ذیابیطس سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔

اینٹی آکسیڈینٹ سے بھرپور:

کریلے میں وٹامن سی ہوتا ہے جو کہ نقصان دہ بیکٹیریا سے لڑتا ہے اور مدافعتی نظام کو بڑھاتا ہے۔

آنتوں کی حرکت کو کنٹرول کرتا ہے:

تحقیق کے مطابق، کریلا اعصابی نظام کو متحرک کرنے میں مدد کرتا ہے، جو بعد میں آنتوں کی حرکت اور حاملہ خواتین کے نظام انہضام کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

فولیٹ کی اچھی مقدار

فولیٹ بطور معدنیات حاملہ خواتین کے لیے ضروری ہے، کیونکہ یہ نوزائیدہ میں نیورل ٹیوب کی خرابیوں کو روکتا ہے۔ تحقیق کے مطابق کریلے میں حاملہ خواتین میں فولیٹ کی روزانہ ضرورت کا ایک چوتھائی حصہ ہوتا ہے۔

Hamal Ke Doran Karele Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Hamal Ke Doran Karele Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Hamal Ke Doran Karele Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   3080 Views   |   09 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 28 May 2024)

حمل کے دوران کریلا کھانے کے یہ 6 فائدے شاید آپ کو معلوم نہ ہوں!

حمل کے دوران کریلا کھانے کے یہ 6 فائدے شاید آپ کو معلوم نہ ہوں! ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ حمل کے دوران کریلا کھانے کے یہ 6 فائدے شاید آپ کو معلوم نہ ہوں! سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔