دانت کا تکلیف دہ درد ۔۔ لہسن سے دانت کے درد میں فوری آرام پانے کے کچھ آسان طریقے

دانتوں کے درد کے پیچھے کئی وجوہات ہیں، جیسے دانت میں سوراخ، مسوڑھوں میں انفیکشن، دانتوں کا سڑنا، یا سخت فلاسنگ ۔ وجہ کچھ بھی ہو، ہم جانتے ہیں کہ آپ جلد از جلد دانتوں کے درد سے نجات حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ دانت کے درد کے بہت سے گھریلو علاج میں سے ایک لہسن ہے۔ یہ جاننے کے لیے پڑھتے رہیں کہ کس طرح لہسن آپ کو دردناک دانت سے نجات حاصل کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

لہسن دانت کے درد کے لیے کیوں کام کرتا ہے؟

لہسن کو صدیوں سے دواؤں کے مقاصد کے لیے استعمال کیا جاتا رہا ہے اور یہ دانت کے درد سے نجات کے لیے اچھا کام کرتا ہے۔ لہسن میں ایلیسن ہوتا ہے جو کہ جراثیم کش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ مرکبات دانتوں میں درد پیدا کرنے والے بیکٹیریا کو مارنے میں مددگار ثابت ہوسکتے ہیں۔ کچھ ایلیسن جمع کرنے کے لیے، تازہ لہسن کو کاٹیں یا کچل لیں۔

کیا لہسن کا پاؤڈر دانت کے درد کا علاج کر سکتا ہے؟

تازہ لہسن کی عدم موجودگی میں، آپ دانتوں کے درد کو دور کرنے کے لیے لہسن کا پاؤڈر استعمال کرنے کے بارے میں سوچ سکتے ہیں۔ لیکن نوٹ کریں کہ ایلیسن صرف تازہ لہسن میں پایا جاسکتا ہے نہ کہ پاؤڈر میں، اس لیے یہ دانت کے درد کے خلاف اتنا موثر نہیں ہوگا۔ پورے لہسن میں بھی ایلیسن نہیں ہوتا ہے۔ بلکہ یہ اس وقت پیدا ہوتا ہے جب آپ اس کے جوے کو چباتے، کچلتے، ٹکڑے کرتے یا کاٹتے ہیں۔

دانت کے درد کے لیے لہسن کا استعمال کیسے کریں؟

صرف تازہ لہسن کا استعمال کریں۔
لہسن کا ایک جوا چبا لیں۔
لہسن کا ایک جوا چھیل کر درد والے دانت کے ساتھ ہلکا سا چبا لیں۔ چبانے سے ایلیسن پیدا ہوگا جو درد پیدا کرنے والے بیکٹیریا کو ختم کرتا ہے۔
لہسن کے چبائے ہوئے لونگ کو کچھ دیر دانت پر رکھیں۔

پیسٹ بنائیں:

پسا ہوا لہسن اور تھوڑا سا نمک ملا کر مکس کر لیں۔ نمک میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات بھی ہوتی ہیں جو درد اور سوجن کو کم کرنے میں مدد دیتی ہیں۔
لہسن کا پیسٹ اس دانت پر لگانے کے لیے روئی یا انگلیوں کا استعمال کریں جس میں درد ہوتا ہے۔

دانتوں کے درد کے علاج کے لیے لہسن کے استعمال کے لیے احتیاطی تدابیر:

لہسن کو چباتے وقت احتیاط برتیں اور اسے دانت کے نیچے تک نہ کچلیں کہ یہ پھنس جائے۔ اگردانت میں سوراخ موجود ہو تو یہ بہت زیادہ پریشانی کا سبب بن سکتا ہے۔
اگر آپ کو لہسن سے الرجی ہے تو اس علاج سے دور رہنا آپ کے لیے بہتر ہوگا۔
اگر آپ حاملہ ہیں تو بغیر کسی پریشانی کے لہسن آسانی سے کھا سکتے ہیں۔ تاہم، بہت زیادہ لہسن کے نتیجے میں سینے کی جلن ہو سکتی ہے۔

دانت کے درد کے لیے دیگر گھریلو علاج:

اگر لہسن آپ کے لیے پریشانی کا باعث ہے یا آپ اس کے ذائقے سے نفرت کرتے ہیں، تو یہ گھریلو علاج آپ کو دانت کے درد سے نجات پانے میں مدد کریں گے۔
متاثرہ جگہ پر کولڈ کمپریس یا آئس پیک لگائیں۔
نمکین پانی کا ماؤتھ واش استعمال کریں اور درد والے دانت کے گرد لگائیں۔
درد کو کم کرنے کے لیے اینٹی سوزش درد دور کرنے والی ادویات کا استعمال کریں۔
درد والے دانت پر پیپرمنٹ چائے کا گرم ٹی بیگ لگائیں۔
ایلو ویرا میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں جو دانتوں کے درد اور سوزش میں مدد کر سکتی ہیں۔

Dant Ki Takleef Ka Ilaj

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Dant Ki Takleef Ka Ilaj and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Dant Ki Takleef Ka Ilaj to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   4612 Views   |   20 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 April 2024)

دانت کا تکلیف دہ درد ۔۔ لہسن سے دانت کے درد میں فوری آرام پانے کے کچھ آسان طریقے

دانت کا تکلیف دہ درد ۔۔ لہسن سے دانت کے درد میں فوری آرام پانے کے کچھ آسان طریقے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ دانت کا تکلیف دہ درد ۔۔ لہسن سے دانت کے درد میں فوری آرام پانے کے کچھ آسان طریقے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔